Kiki's Delivery Service


Ülke: Japonya

Süre: 112 dk

Tarih: 1989

Tür: Anime

Hayao Miyazaki,Studio Ghibli yapımıdır ^^ 

Türkçe ismi Küçük Cadı Kiki.





Konusu;

Kiki 13 yaşında cadılık eğitimini artık yalnız başına tamamlaması gereken bir kızdır.Eşyalarını toplar yakın arkadaşı Jiji'yi (kedisi),radyosunu,süpürgesini alır ve ailesi ve arkadaşlarına veda ederek kendini eğitebileceği bir kasabaya gider.Bu kasabada bir fırıncıyla karşılaşır ve fırıncı Kiki'nin süpürge kullanabildiğini görünce siparişlerini yetiştirebilmek için ona fırında çalışması için teklif sunar.Kiki yeni hayatına bu kasabada başlar.Birçok arkadaş edinir ve birçok şey yaşar bu kasabada.


Yorumlarım;

Anime film şeklinde olduğu için çok güzel.Çok farklı bir konusu var.İzlerken sıkılmıyorsunuz.Kiki çok tatlı.Kedisi Jiji ayrı tatlı ^^ Yaşadığı kasabayı çok beğeneceksiniz.Biraz da tip olarak Kiki'yi kendime benzettiğim için bu animeyi daha çok sevmiş olabilirim ^^





Anime hakkında haberler;


2014 yılında filmi de yapılmış.


İsveç'te bu kasabanın gerçekten var olduğu söyleniyor.




Youtube'da Lamadelynn adlı kız Kiki'nin cosplayi oldu ve bunu  çok kolay makyaj teknikleri,kolay bulunabilen kıyafetlerle yaptı.


Kiki bir noodle reklamı için 17 yaşına getirilerek Youtube'da bu noodleın reklamı şeklinde kısa filmleri yayınlanıyor.


Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Bunları yetişkinler de izliyor mu :) Ben hiç izlemedim daha. Yeni paylaşımlarınız için bloğunuzu takibe aldım, kendi bloğuma da beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Studio Ghibi'nin bütün filmlerini öneririm. Gerçekten harikalar hatta son yazımda bir kısmına yer verdim bakmanı öneririm. Live action'ları hiç sevmiyorum birçok anime de filme dönüştürüldü ama hiç başarılı olmuyorlar bence.

    Bana da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^^ Anime izleyeceğim zaman blogdaki önerilerine tekrar bakacağım ^^

      Sil