Loreal Değerli Çiçekler Tonik Özellikleri ve Yorumum



Loreal Değerli Çiçek serisini Türkiye'ye getirdiğinde hem ambalajlarının şekerliği açısından hem de etkilerini merak ettiğimden denemek istedim.Hatta bu seriyle beraber bir de kil serisi getirdi.Hepsini denemek istedim fakat şimdilik sadece toniğini denedim ve çok memnun kaldım.Hatta Mart ayı favorilerime de girmişti.





Ürünün özelliklerine bakalım;

-Cilt temizliğini kusursuzlaştırır,canlandırır,ferahlatır.
-Lotus ve gül özleri içeriyor.
-Gül,cildi yumuşatır.
-Lotus,cildi dengeler ve korur.
-Dengeleyici etkiye sahip.
-Normal ve Karma ciltler için.
-Her gün arınmış,rahat ve ferah bir cilt için lotus ve yasemin özlerini birleştirerek dengeleyici etkiye sahip bu tonik geliştirilmiştir.
-Ferahlatıcı dokusu cildi canlandırır ve kusursuz bir temizlik için ciltteki tüm pürüz ve kiri temizler.
-Canlanmış ve ferahlamış cilt durulaşır ve pürüzsüzleşir.Günden güne yatışan ve yoğun bir rahatlama hisseden cilt,yumuşar,esnekleşir,güzelleşir.


Ürün hakkındaki yorumlarım;

-Ürünü ilk kullandığım zamanlarda sivilce izlerimde azalmalar fark etmiştim.İçerisinde salisilik asit var sanırım ondan dolayı.
-Biraz alkol kokuyor.
-Kendi kokusu da şeftali gibi.
-Cildi temizliyor.Makyajımı temizledikten sonra bu ürünle sildiğimde cildimi tamamen temizliyor.Makyajımı temizlediğimde cildim tamamen temizleniyor diye düşünüyordum fakat bu tonikle üzerinden geçince pamukta hala fondöten kalıntılarının olduğunu gördüm.Yani bu ürünle beraber cilt tamamen temizleniyor.
-Genelde tonikler cildimi çok yorar,tahriş eder ve sivilcelendirir.Ama bunda öyle bir sorun yaşamadım.Hatta cildime iyi bile geldi.
-Cildi yormuyor,kurutmuyor ve nemlendiriyor.
-Ciltteki pürüzleri temizliyor.
-Asya^'ya merakımdan dolayı Lotus çiçekli ürünleri merak ediyordum.Bu ürünü de bu yüzden çok beğendim.
-Gratis indiriminden 11,90 liraya aldım ve içerisinde 400 ml ürün var.



Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Gerçekten çok şeker duruyor ;)

    YanıtlaSil
  2. Das klingt sehr interessant, kannte das Produkt noch nicht. LG Romy

    YanıtlaSil
  3. Ambalajı çok güzel, memnun kalan da baya kişi var ben de bir bakabilirim ama içeriğinden endişeliyim :)

    YanıtlaSil
  4. Ben yeni aldim deyim yuzimdekı farklernı 15 gun sonre yazecem

    YanıtlaSil