Dongsaeng'e Neler Gönderdim


Merhaba ~

Hep bana gelen hediyelerden bahsedecek değilim :) Gelen posta ve mektuplara ben de cevap veriyorum ve hediyeler gönderiyorum.Bu yazımda daha önce 'Dongsaeng' diye bahsettiğim mektup arkadaşıma neler gönderdiğimi sizlerle paylaşacağım.Belki mektup arkadaşlığı yapan yada yapmak isteyenler için faydalı olur.


Kendim internetten bulduğum ve çıkardığım yeşil üzerinde çilek deseni olan bir mektup kağıdına mektubumu yazdım.

Ben hediye paketlerimden ufak kozmetik ürünleri çıkmasını seviyorum ve göndereceğim postalara da eklemeye çalışıyorum.Bu postaya Gratislerde satılan Han Bang MeIn Cosmetics Aloe Ampoule Mask ekledim.

Ali Express'ten aldığım anime temalı stickerlardan gönderdim.

Ticon Puppy Stickerlardan çiçek desenli çıkartmalardan ekledim.

Keskin Color'a ait küçük not defteri gönderdim.

Ve son olarak bence çok şirin olan beyaz ayıcıklı bir anahtarlık gönderdim.Bu anahtarlığı görünce aklıma Goong dizisi geldi ve Dongsaeng'e göndermeliyim dedim :)

Gönderdiklerim bu şekilde.Umarım faydası olmuştur :)



Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. İyi günlerde kullansın. Benimde mektup arkadaşları var ve çok güzel oluyor. Gerçi benim birde kitap kardeşlerim var. Kitap aralarından çıkan notlar falan çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir etkinlik mektuplaşma :) Kitapseveler için çok güzel olur :)

      Sil