Eski Kpop Playlist'im


Kore hayranlığım dramalarla başladığı için ilk yıllarda drama ostleri dinliyordum.Hatta baya baya seviyordum bu müzikleri dinlemeyi.Bir gün Kore fanı bir arkadaşım bana bir müzik videosu attı bunu dinle diye.Şarkı neydi tahmin edin :) Shinee-Ring Ding Dong.Şarkı ve klip o kadar tuhaf gelmişti ki ama aynı zamanda da çok güzeldi.Bu şekilde Kpop dinlemeye ve diğer şarkıları da araştırmaya başladım.O zamanlar dinlediğim gruplar Shinee,Bigbang,2NE1,Super Junior,Beast'ti.


Bigbang ve 2NE1'ın tarzları farklı olduğu için onları dinlemeyi seviyordum.O zamanlar şarkılar genellikle şirin ve hep aynı tarzdaydı hatırlayanlar vardır.Bigbang ve 2NE1 farklı bir tarzla daha sert ve modern müziklerle çıkış yaptılar ve öyle de devam ettiler.Bir de sesleri de çok farklı.Böyle fark olunca da dinlettirdiler kendilerini :D Daha sonra şirin birkaç şarkıyı da beğendim ve diğer popüler Kpop grupları olan Super Junior,Beast,Secret,Sistar'ı da dinlemeye başladım.Super Junior'ı bi ara dinlemeye doyamıyordum :D Beast de sert bir müzik tarzıyla çıktığı için onun da şarkıları güzeldi.Shinee bence daha fazla değeri hak ediyordu.Hem şarkıları,hem grup üyelerinin sesleri birçok grubu geride bırakıp zirveye oturabilecek bir gruptu.Girls Generation'ı çok sevemedim sebebi sanırım grup üyeleri ve haklarında çıkan bir sürü magazinsel olay.Ama sesleri güzel.Bazı şarkıları da dinlettiriyor kendilerini.Secret ve Sistar da ilk çıktıkları zaman hemen hemen benzer müzikler yapsalar da zamanla tarzlarının farklı olduğu Sistar'ın daha sonra çıkan şarkılarıyla anlaşıldı.

Aa hatırlayanınız var mı SS501 vardı :) Çok eski Kore hayranları hatırlar belki.SS501'i de çok severdim.Love ya love ya love ya :D

Yakın geçmişe gelirsek :D En son dinlediğim gruplar F(X),MBLAQ ve APINK'di.F(X) hala bir yerlerde çalsa dinlerim.MBLAQ elimde albümleri olan tek Kpop grubu.Apink ise şirin gruplardan en sevdiğim diyebilirim.Üyeleri de çok şeker.


MP3'lerimiz vardı eskiden bizim ve yaklaşık 200-300 şarkı yükleyebilirdik.Şimdi o listeyi yazamam ama bir liste buldum Youtube'da hemen hemen aynı benim eski Kpop listemle.Şuradan dinleyebilirsiniz.

Artık bırakın Kpop'u diğer popüler şarkıları bile dinlemiyorum.Eskisi gibi zevk vermiyor şarkı dinlemek.

Birkaç öneri eski Kpop şarkısı;






Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Ben de You're Beautiful ile Kore dizilerine, Cnblue ile de Kore şarkılarına adımımı atmıştım😁 Listelerimde hala Cnblue ilk sırada yer alır😊
    Shinee ring ding dong'u ilk dinlediğimde hem beğenmiştim hem garip gelmişti bana da. Hatta arada bir dinlerken hala hem yerimde duramam hem de güldürür beni😁
    A-yo şarkısını arkadaşım önermişti moralim de bozuktu o sıralar. Çok iyi gelmişti hala dinliyorum arada😊
    Keyifli bir yazı olmuş teşekkürler~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de You're Beautiful ile başlamıştım Kore hayranlığına :) CNBlue dinlemedim hiç ama baya hayranı var grubun :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Artık müzik dinlemeyi sevmiyorum :D Hatta şöyle diyeyim genellikle yazı yazarken iş yaparken arkada müzik açılır ya ben haber açarım yada tv açarım :D

      Sil