Günlük Cilt Bakım Rutinim (Kuru Ciltler İçin/ Kış Cilt Bakımı)


Merhaba ~

Bugün sizlerle kışın,mevsim geçişlerinde yani cildimin kuru olduğu zamanlarda yaptığım cilt bakımından bahsedeceğim.Aslında bu rutini yaptıktan sonra cildimde kuruluk kalmadı ama ben hala devam ediyorum bu rutine.Mevsim geçişlerinde kuruluk olmasın diye önlemimi alıyorum.




Günlük cilt bakım rutinim 3 aşamadan oluşuyor;

(Yukarıdaki şirin saç bandını yüzümü yıkarken kullanıyorum.)



Sabah;

Öncelikle cildimi yıkıyorum.Bunun için de kuru ciltler için olan Oriflame Love Nature Oat Milky Foam Cleanser.Süt formda olduğu için cildi yormadan ve kurutmadan temizliyor.Cildimin çok kuru olduğu ve böyle süt tarzı temizleme ürünleri aradığım dönemde sevgili arkadaşım Cherijamu bu serinin setini hediye etti :)

Daha sonra tonik yerine NIB FAB'in Glycolic Asid pedlerinden bir taneyi önce tırtıklı kısmı daha sonra düz kısmı olacak şekilde yüzüme 2 kez uyguluyorum.İçerisinde hyaluronik asit de olduğu arkasından nemlendirmeye bile gerek kalmıyor ama ben işimi garantiye alıyorum :D Bu arada cildiniz hassassa bunu kullanmanızı çok önermiyorum.Benim cildim hassas değil ama bazen cildimi yakıyor.

Nemlendirici olarak yine Oriflame Love Nature Oat serisinden Face Cream'i kullanıyorum.Oriflame'in Love Nature serisindeki yüz kremleri güzel nemlendiriyor fakat cilde uyumlu olanı seçmek lazım.Daha önce üzüm çekirdekli denemiştim ve cildime uymamıştı.Bu hem güzel nemlendiriyor hem de sivilcelenme yapmıyor.

Dudak nemlendiricisi olarak Flormar Care4Lips Watermelon Milshake olanı kullanıyorum.Güzel nemlendiriyor.

Ellerimi nemlendirmek için de Nature Republic Hand and Nature Freesia el kremini kullanıyorum.Bu da hafif olmasına rağmen güzel nemlendiriyor.Bunu da Koreli arkadaşım hediye etmişti.


2. aşama Makyaj Temizleme;

Makyajı ciltten tamamen arındırmak benim için önemli.Bunun için de hem temizleyici hem de yıkama sütü kullanıyorum.Bu aşamada kullandığım ürünler de nemlendirme özellikli.Öncelikle Softem'in Makyaj Temizleyici Hindistan Cevizi Yağı'nı birkaç pamuğa dökerek göz,dudak ve cilt makyajımı temizliyorum.Pamuk olarak Daiso Good Pufflardan kullanıyorum.Bu zaten güzel çıkarıyor fakat yine de bir suyla temizlemek istiyorum ve bunun için de Rival de Loop'un Shower and Go Makyaj Temizleme Kremini kullanıyorum.Çok hafif losyon gibi bir kıvamı var ve cildi kurutmuyor.


Akşam rutinim ise;

Önce cildimi temizlemekle başlıyor.Rivalde Loop'un Misel Su Teknolojisi Barındıran Yıkama Jeli ile cildimi temizliyorum.Misel sulu olması ciltte arta kalan makyajın iyice temizlenmesini sağlıyor.Bunun ardından tonik olarak yine NIP FAB'in Glycolic Asid pedini aynı şekilde uyguluyorum.Nemlendirici olarak Diadermine Hydralist Gece Boyu Nem Bakımı kremini uyguluyorum.Bunun içerisinde de Hyaluronik asit var ve sabaha ışıl ışıl uyanıyorsunuz :D Dudaklarımı nemlendirmek için Japonya'dan hediye gelen Daiso Lip Moist Essence'i uyguluyorum.Bu hafif ama orta derecede nemlendirmeye sahip bir ürün.Ellerimi yine Nature Republic Freesia el kremi ile nemlendiriyorum.Ek olarak kirpiklerime Effect'in Kirpik Yağı'nı uyguluyorum.


Ek olarak cildimi kirli veya siyah noktalarımı coşmuş hissettiğim zaman sabah yada akşam cildimi temizlerken jeli Missha Konjac Süngere yada Watsons Silikon Yüz Yıkama Süngerine döküp öyle yıkıyorum.

Yorum Gönder

0 Yorumlar