Kentcafe Salep



Canım ablam Su'nun Notu seneler önce bana bir paket göndermişti.Şuradan okuyabilirsiniz.Gönderdiği çoğu şeyi kulllandım.Bu salepin de yazısını yazmak için not almışım ama anca şimdi yazabildiğim için haliyle o salepler çoktan bitti.Notunu aldıysam yeni bşr tane alıp yazayım dedim.İsmi bile değişmiş salepin :D Kentcafe olmuş ve paketi de değişmiş.




Helal sertifikası olan bir içecek.Toz şeklinde.150 mllik sıcak sütle karıştırıyorsunuz.

Kıvamı yoğun değil.Tadı yumuşacık ve şekeri az.Yani rahatsız edici şeker tadı olur ya o yok.Tek başına da lezzetli ama tarçınla daha da lezzetlendirebilrsiniz.Ben tek başına daha çok sevdim.

Yoğun salep ve şeker tadını sevmiyorsanız bu salepi sevebilirsiniz.



Kent Salep'in İçindekilere yukarıdaki resimden bakabilirsiniz.

A101'den satın alabilirsiniz





Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Sütle yaptığında fincanın küçük olduğunda tadı daha güzel oluyor sanki,çok sütlü bayıyor,ben suylada yaptım o da güzel oluyor.Benim gastirit ülser taklidi yapmaya başladığı için zaten artık hiç sütlü bir şey kullanamıyorum.Sana afiyet bal şeker olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Su Abla çok güzeldi tadı :) Farklı markaların da denedim ama bu hem hafif hem de lezzetli :)

      Sil
  2. Seni mimledim, katılmak istersen sevinirim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm canım ve çok beğendim zaten yazını açarken beni de etiketlemiş olsa demiştim :) Sağol :)

      Sil