Kore Dizileri Dışında Neler İzliyorum


Merhaba ~

Bugün değişik bir konu yazacağım.Genellikle blogda Asya dizileri paylaşsam da Türk dizileri ve programlarını da izliyorum.Yani 7/24 Kore dizisi yada bulduğum her fırsatta Kore dizileri izlemiyorum.Hatta TV'yi Kore dizilerinden daha çok izliyorum.TV'de de kitapta olduğu gibi bana birşeyler katabilecek şeyleri izlemeyi seviyorum.
Daha önce tarih dizileri izlemeyi sevdiğimden bahsetmiştim.Hatta Kore dizilerinde tarihi dizileri tercih ettiğimden de bahsetmiştim.Ama bu biraz eskidendi.Çünkü benim Kore tarihi dizilerini izlediğim zamanlarda Türk yapımı Türk tarihini anlatan güzel diziler yoktu.Kore tarihi dizileri gerçekten kendini izlettiriyor ve izlerken keşke bizden de böyle diziler çıksa diyordum ve o dizilerden çok daha iyileri çıktı.Ben de bu dizileri izlemeyi seviyorum ve birşeyler öğrettiğini de düşünüyorum.Zaten tarihe merakım vardı ama bu aralar daha çok araştırmaya ve öğrenmeye hevesliyim.Yani sadece dizi değil tarih programı yada belgeseli bulduğumda da izlemeyi seviyorum.Bunların dışında belgesel izlemeyi ve yemek programlarını izlemeyi de seviyorum.

Bakalım neler izliyormuşum;



Ağır Yaşamlar (TLC) - 200 kilo üzerindeki insanların sağlıklı zayıflama sürecini anlatan güzel bir program.Daha önce favorilerime de girmişti.



Diriliş Ertuğrul (TRT1)- İşte Kore tarihi dizilerini izlerken bizde de olsa dediğim tarzda bir dizi.Hatta çok daha iyisi.Türk tarihinin en önemli isimlerinden olan Ertuğrul Gazi'nin hayatı ve Türk tarihine kattığı güzellikler anlatılıyor.


Payitaht Abdülhamid (TRT1)- Sultan Abdülhamid dönemini anlatan yine harika tarihi bir dizi.Diriliş Ertuğrul'a nazaran bir tık daha ilgimi çekiyor yakın tarih olduğu için.

TRT Belgesel- Gerçek hikayeleri anlatan yerli ve yabancı belgeselleri TRT Belgesel'de izlemeyi seviyorum.


Yemekteyiz- Değişik yemekleri,değişik sofra tarzlarını öğrenmek için bu programı da severek izliyorum.


Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Pek televizyona zamanim kalmiyor ama belgeselleri severim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem izlemek güzel oluyor hem de birçok şey öğrenmiş oluyor insan :)

      Sil