Oriflame Beauty Eyebrow Kit / Kaş Farı Kiti



Favori kaş ürünlerimden birini tanıtacağım sizlere bu yazımda.Far formdaki bu ürün kaşları hem dolduruyor hem de gür gösteriyor.




İçerisinde 2 renk ve 1 wax bulunuyor.İlk renk koyu kahverengi ki bu tam benim kaş rengime uyuyor.İkinci renk küllü açık kahverengi.Açık renk kaşlara sahip olanlar için güzel bir renk.Waxı da ten rengi.Açıkçası waxı çok fazla kullanmıyorum çünkü zaten ürün oldukça kalıcı.


1 adet küçük aynası ve içerisinde çekmece gibi bir yerin içerisinde 2 adet fırçası var.Bu fırçalarla açılı ve çok kullanışlı.Kaç fırçamı bulmaya üşendiğimde bu fırçalarla uyguluyorum.

Çok pigmentliler.Kaşa sürüldüğünde emanet gibi değil daha çok kaşın kendi gürlüğüymüş gibi duruyor.Kaşları daha sık gösteriyor ve doğal duruyor.Sürdükten sonra taramanıza bile gerek kalmıyor.Oldukça da bereketli bir ürün.Hem günlük kullanım için hem ağır makyajlar için kullanılabilecek uygun bir ürün.

Oriflame üyesi olduğum için kendim satın almıştım.


Yorum Gönder

0 Yorumlar