Skinfood Beauty In A Food Sheet Mask / Kağıt Maske




Merhaba ~

Bugün şirin Kore markalarından biri olan Skinfood'un Beauty in a Food kağıt maskelerini inceleyeceğiz.Maskeler Gratis'te satılıyor.Eskiden almak yada bulmak zordu ama Gratis'e gelince oldukça kolay oldu.Yurtdışı fiyatıyla hemen hemen aynı sadece kuruş farkı var.
Maskenin içerisinde baya ürün var hatta fazla ürünü ayrı bir kaba koyup essence olarak kullandım.Diğer maskelere nazaran daha ince ve büyük.İpeksi bir yapıya sahip.10-20 dk bekletip kalan ürünü masaj yaparak cilde yediriyorsunuz.Cilt bu maskeyi hızlı emiyor.

Yeşil Çay- C vitamini ve kateşin içeriyor.Cildi rahatlatıyor.Çok iyi nemlendirip cildi yatıştırıyor.


Havyar- Kokusu limon gibi.Havyar muhteşem nem ve yumuşaklık sağlıyor cilde.Cildi besleme ve nemlendirme vaad ediyor.Cildim içeriden bile acayip nemlendirdi.Sanki cildim su içmiş gibi.Elastikiyeti arttı gibi hissettim.


Limon- Kokusu limonlu şeker gibi.İçerisinde zengin C vitamini bulunuyor.Koyu ve soluk cildi aydınlatır ve temizler.Nem ve yumuşaklık sağlar.Cilt tonunu açıyor.Cildi içten ve dıştan nemlendiriyor.Ferahlatıyor.




Centella Asiatica / Gotu Kola Bitkisi- İçeriğindeki Gotu Kola bitkisi formülü sayesinde,cildinizi derinlemesine beslemesine ve nemlendirmesine yardımcı olur.Yatıştırıcı güce sahiptir.Sorunlu cildi rahatlatır ve temizler.Kokusu çay ağacı yağı gibi keskin bir koku.Serumu jel kıvamda ve sadece maskede vardı,paketten ayrıca serum çıkmadı.Maskede zaten fazlasıyla serum var ve cilde yetiyor.Kağıdı da kalın ve tüm cildi kaplıyor.Maskeyi uygulayıp ilk çıkardığım zaman cildimde kızarıklıklar gördüm.Sonra maskeden kalan serumu cildime güzelce masa yaparak dağıttım.Çok güzel nemlendirdi.Hızlıca serum emildi.Serum ciltte emildikten sonra yumuşacık bir his bıraktı fakat kızarıklıklar azalsa da hemen geçmedi.Sivilcem var bu sıralar belki onu yatıştırır diye düşündüm ama pek faydası olmadı.Bu içerikte olanı almam ama genel olarak Skinfood'un bu maskeleri güzel.


Yorum Gönder

0 Yorumlar