Mim: Blog Yazarlarını Tanıma



Sevgili Mavi Gökyüzünün Elleri beni harika bir mime etiketlemiş.Beni bir nebze tanımak için okumaya devam edebilirsiniz.
 1.Nerelisin?

Türkiye

2.Burcun ne?

Kova ama sanırım özelliklerini taşımıyorum,taşıyamıyorum yada taşıttırmıyorlar.

3.Bloglarda en çok ilgini çeken nedir?

Blogger karşımda anlatıyormuş gibi yani sanki muhabbet ediyormuşuz gibi yazılar.

4.En sevdiğin mevsim?

Yaz!

5.Yabancı Dil biliyor musun?

İngilizce ve biraz da Korece.

6.Boş zamanlarını nasıl değerlendiriyorsun?

Hiç boş vaktim olmuyor ama olduğu zaman haber yada video izlerim.

7.En son hangi kitabı okudun?

En son Mumin Munis'in Emir kitabını okudum,çok güzeldi.Daha sonra Harry Potter ve Ölüm Yadigarları yarım kalmıştı devam edeyim dedim yine yarım kaldı :D Büyük ihtimalle dinleyerek takip ederek bitireceğim.Şuanda ise Japonya Bir Yükselişin Hikayesi'ni okuyorum,bitmek üzere.

8.Hayatında pişman olduğun birşeyi anlatır mısın?

Yeteneğim olan alana yönelmeliydim.

9.Tuttuğun takım var mı?

Eskiden manyak bir spor takipçisiydim.Hemen hemen her spor dalında tuttuğum takım vardı.Ama şuan tuttuğum bir takım yok.


10.Çantandan eksik etmediğin şeylerden bazılarını yazar mısın?

Cüzdan,sokak hayvanları için mama (bu yüzden çantamı büyük tercih etmeye çalışıyorum ayrıca havalar ısınmaya başladı,su ve kap da taşımak lazım), telefon.

11.Ve son olarak hiç blogundan para kazandın mı?

Kazanmaya çalıştım ama olmadı :D

Mim çok güzeldi.Mavi Gökyüzünün Ellerine çok teşekkür ederim.Onun yazısını okumak için tık tık.

Ben de Renkli Tırtıl,Aforizmik ve Su'nun Notu'nu mimliyorum.


Yorum Gönder

0 Yorumlar