Repertoire %99 Aloe Vera Soothing Mask


Madame Coco'ya gittiğimde böyle bir maske gördüm.Repertoire markasının Aloe Vera ürünleri satılıyor.Aslında internet sitesinde görmüştüm ama almamıştım mağazada görünce bir de indirim olunca denemek istedim.Bunun bir de aloe vera jel hali de satılıyor.Ben şimdilik maskeyi denemeyi tercih ettim.Maske kampanyada 3 liraya denk geldi.Aloe Vera jel ise 18 liraydı.




Marka Kore'de üretim yapıyor.

Yapay renklendirici,mineral yağ,sülfat pudrası,benzofenon,hayvansal içerikleri,siklometikon ve paraben içermiyor.

Yatıştırıcı ve nemlendirici özelliğe sahip kağıt maske.Denizin derinliklerinden gelen neme sahip.%99 aloe vera ekstresi ve arpa çimi ekstresi ile zenginleştirilmiş Repertoire deniz suyu ve aloe vera maskesi,serbest radikallerin ve UV ışınlarının zararlı etkilerinden cildinizi korurken canlı kalması için de cildinizin ihtiyacı olan nemi ve rahatlamayı sağlar.Deniz suyu içeriği ile de cildinizi yatıştırır,ideal nem dengesini sağlar ve cildinizin daima sağlıklı ve zinde kalmasına yardımcı olur.

Maskeyi yüzünüze yerleştirip 20-30 dk beklettikten sonra çıkarıp kalan ürünü masajla cildinize yedirirseniz daha güzel sonuç alınıyor.


Aloe vera özlü herşeyin cilde az yada çok faydası vardır.Zaten maske seçeceğim zaman ya ginsengli seçerim yada aloe vera.Aloe veranın Cilt için oldukça faydası olduğunu illa ki duymuşsunuzdur.En önemli özelliği cildi yatıştırması,sakinleştirmesi.Yani mesela cildiniz tahriş oldu herhangi bir nedenden dolayı.Aloe vera bu konuda tedavi amaçlı güzel bir bitki.Bunun dışında nemlendirme konusunda da iyi.Maskeye gelelim; harika.Bir kere %99 oranıında aloe vera özü içermesi çok iyi.Hem nemlendirme hem de yatıştırma açısından çok başarılı.Cildi yumuşacık ışıl ışıl yapıyor.Hatta ürün emildikten sonra ciltte hem pamuk gibi bir his bırakıyor hem de cilt acayip canlı ve ışıl ışıl duruyor.Değişik maskeler denemeyi seviyorsanız yada bir maskem olsun sürekli onu kullanayım derseniz bu maskeyi önerebilirim.Madame Coco'da indirimde bol bol yedeklenmesi gereken ürünlerden :) Şuanda da indirimdeymiş sitesinde.Şuradan bakabilirsiniz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar