Pretty by Flormar Styler Lip Pencil / Dudak Kalemleri



Pretty by Flormar markasının şeker mi şeker ürünlerini çok beğeniyorum.Gratis indiriminde dudak kalemleri 2,95'e düşmüştü ve denemek için 2 renk aldım. Yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim.




Öncelikle kremler çok güzel.Yapıları kremsi ruj gbi bu yüzden uygulanması çok rahat oluyor.Bir yandan da bu kadar yumuşak oluncu çabuk eriyor.Aa uygulaması yumuşak olduğu için bu özelliği o kadar göze çapmıyor.Hem çerçeve hem de tüm dudağa uygulanabilecek bir ürün.Çok kalıcı.Br dudak kalemine göre kalıcılığı çok yi.Renk neyse onu veriyor ve aşırı pigmentli.

201 Nude Beige- Açık,sıcak tonlarda,şeftali alt tonlu açık kahverengi,nude bir ton.Biraz Mac Kinda Sexy'ye benziyor rengi.Günlük kullanım için uygun.Bu rengi rahat kullanabiliyorum günlük makyajımda.

205 Mauve- Gül kurusu,mauve tonlarında bir renk.Mor tonlar içeriyor.Soğuk bir renk.Dudakta koyu duruyor biraz.Sohbahar-Kış makyajı için uygun.Ben bu rengi bütün kullanamıyorum sürüp dağıtıyorum.




Yorum Gönder

0 Yorumlar