Bielenda Clean Skin Expert Soothing Micellar Liquid / Makyaj Temizleme Suyu İnceleme Yazısı


Bu yazımda sizlere değişik bir markanın ürününü tanıtacağım.Watsons'ta denk geldiğim bu markanın bu ürününü beğendikten sonra Instagram üzerinden markayı takip ettim ve bu ürünün dışında bir sürü acayip güzel ürünlerinin olduğunu gördüm.Ama bunlar Watsons'a geliyor mu bilmiyorum.N11'de birkaç ürnü satılıyor.



Ürünün yatıştırıcı özelliği var.Misel su formunda olduğu için zaten cildi yormuyor ama yatıştırıcı özelliği sayesinde cildi irite etmiyor.Cildi temizler ve onarır.Makyajı etkili bir şekilde çıkarır.Makyajı temizleme konusunda çok başarılı.Özellikle bir misel suya göre çok iyi.Normal bir makyajı zaten çıkartıyorken neredeyse suya dayanıklı makyajın da tamamını çıkarabiliyor.Yalnız bazı suya dayanıklı ürünleri mesela yağ ile bile zor çıkan ürünleri çıkarmıyor.Makyaj temizlemenin dışında tonik olarak da kullanılabileceğini düşünüyorum.Hem cilde zarar vermiyor hem de cilde etkileri oldukça iyi.Cildi yatıştırır ve tahriş olmuş yerleri rahatlatır.Mesela sivilceli veya kızarıklıklı bölgelerde herhangi bir tahriş yapmıyor ve uygulama sonrasında az da olsa o tahriş anlık olarak geçiyor.Yüz,göz ve dudaklar için.Gözenekleri temizlemeye yardımcı olur.Bu konuda net bir şekilde gözlemleme yapmadım ama aşırı bir etkisi olsaydı yada düzenli kullansaydım belki etkisini fark edebilirdim.Kuru ve hassas ciltler için.Özellikle kuru ciltler için güzel bir ürün.Uygulamadan sonra herhangi bir kuruluk yada dökülme olmuyor.Benim cildim karma kış aylarında severek kullanıyorum.Su ve sabun gibi temizlemeye,toner gibi ferahlatamaya ve losyon gibi nemlendirmeye yardımcı olur.


Ürünün içeriği için yukarıdaki resime bakabilirsiniz.





Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. cildi temizlemesi ve onarması harika bir özellik.Kullanıcı deneyimlerinizi not aldım tesekkürler

    YanıtlaSil