Golden Slumber Oyuncular,Replikler ve Yorumlarım (2018)


Ülke: Güney Kore

Süre: 108 dk

Tür: Aksiyon



Oyuncular:

Gun Woo- Kang Dong Won

Mr Min- Kim Eui Sung

Sun Young- Han Hyo Joo

Geum Chul- Kim Sung Kyun

Soo A- Kim You Jung

Joo Ho- Choi Woo Shik

Yoo Mi- Jung So Min


Konusu;

Gun Woo kalbi iyilikle doolu,her zaman güzel düşünen herkese iyilik yapam biridir.Mesleği kargoculuk.Sürekli de iyilik yaptığı için ödüllendirilir.Kötü amaçları olan kimseler bunu kullanmak ister ve Gun Woo'yu kötü bir plan için kurban olarak seçerler.Gun Woo bunu geç farkeder ve bu durumdan kaçarken aynı amanda da gerçek suçluları ortaya çıkarmaya çalışır.Bu süreçte yanında çok az insan bulunur.Az ama oldukça da yararı dokunan bu insanlarla yaşadığı maceralar anlatılıyor filmde.

Yorumlarım;

Aksiyon dolu bir film.Çok sarıyor nasıl bittiğini anlamıyorsunuz.Uzun zamandır Kore filmi hatta film izlemiyordum umarım sıkılmam diyordum ama çok güzeldi.İzlemediyseniz mutlaka bakın.Kang Dong Won'un oyunculuğunu zaten biliyorsunuzdur harika.Filmdeki her oyuncu harikaydı.Han Hyo Joo'yu ilk kez izledim ve çok beğendim.



SPOILER;




Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Yaşam içinden olayları konu alan kore dizi/filmleri aksiyonlu da olunca kendisini takip ettiriyor.Harika tanıtım için teşekkürler editör..

    YanıtlaSil
  2. Maceralı filmleri severim bende izleyim o zaman :)
    .
    Bloğuma bekleniyorsunuz efenim.
    http://fatofotofan.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım keyifle izlersiniz😊Güzel blogunuzu takipteyim😊

      Sil