Maybelline Master Shape Kaş Kalemi İnceleme Yazısı


Maybelline Master Shape Brow Pencil sanırım benim ilk kaş ürünümdü.Aslında eskiden kaş ürünü kullanmıyordum makyajımda ama makyaj hakkında bilgi edine edine kaş makyajı için de ürün denemek istedim ve Maybelline'in bu ürününü tercih ettim.



Ürün kalem şeklinde.Bir ucunda kalemi bir ucunda da fırçası var.Açıkçası fırçasını çok çok beğendiğim için bu ürünü kullanıyordum bir ara.Ama kullanırken ürünün de çok iyi olduğunu fark ettim.Yapısı yumuşacık krem gibi.Sanırım bu kaş farı kitlerinde olan waxlar var ya o yapıda.Çok kolay sürülüp dağılıyor.Kaşta sabitleniyor.Uzun süre dayanıklı kalıyor.Rengi elde swatchlandığında hafif renk veriyormuş gibi görünüyor ama kaşa uygulandığında tam rengini veriyor.Kaşı tam doldururken aynı zamanda doğallığını da bozmuyor.Fırçası silindir şeklinde.Bu tip kaş fırçaları kaşı çok iyi tarıyor ve ürünü çok güzel dağıtıyor.Bendeki Deep Brown rengi.Koyu kahverengi.Tam kaşımla aynı renkte.Sürdüğümde ton farkı bile olmuyor.Bu da ürünü beğenme sebeplerimden biri.Hatta en büyük sebebi diyebilirim.Tek kötü yanı çabuk bitiyor olması.Bu da yapısından kaynaklı.Wax gibi olduğu için çabuk bitiyor.Her gün kullanılsa 1 ayı bile bulmaz bitmesi.Bu ikinci ürünüm ve fırçasını beğendiğim için biten ürünü atmıyorum😁 







Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Ürünün çok yönlü olması hoşuma gitti.Tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil