Rival de Young Liquid Concealer İnceleme Yazısı


Merhaba~

Severek kullandığım markalardan biri olan Rival de Yong'un bir kapatıcısını anlatacağım size bu yazımda.Koleksiyonumda hemen biten,en sık kullandığım ürün çeşidi kapatıcılar.Farklı farklı bir sürü kapatıcı deniyorum.Aralarından favorilerime girenleri yedeklesem de farklı kapatıcılar da denemeyi seviyorum.Bakalım bu kapatıcıyı sevmiş miyim.



Rival de Young,Rival de Loop markasının bir diğer versiyonu.Aralarındaki fark ne bilmiyorum.Ama iki markanın ürünlerini de severek kullanıyorum.Yaşadığım yerde Rossmann bulunmuyor ama sağolsun canım arkadaşım Cherijamu beni Rossmann ürünlerinden mahrum bırakmıyor😊Hatta bu ürün de onun hediyesi.Bu kapatıcı çeşidi çıktığında yani çevirmeli kapatıcılar çıktığında çok dikkatimi çekmişti ve herhangi bir markanın böyle bir kapatıcısını denemek istiyordum.Rival de Young'ın bu kapatıcısı da bu çeşitte bir ilk oldu makyaj koleksiyonumda.Kullanması çok zevkli.Bundan sonra da yada bu elime geçtiği sıralarda da Maybelline Age Rewind kullanıyordum ama yine de aralarında fark var.Bu fırçalı o süngerli.Neyse.Bu şekilde fırçalı olmaları ürünü sürmede kolaylık sağlıyor tabi dağıtmada değil.Çevirdikçe ürün geliyor.Ürün kaç ml bilmiyorum ama hemen azalıyor.İlk kullanışta bile yarılandı diyebilirim.Seyahatte filan kullanmak için iyi olabilir ürün tamamen biter seyahatte.Yapısı kremsi ne çok yoğun ne çok hafif.Yağlı yapıda.Kuru göz altları için çok iyi.Kolay dağılıyor.Göz altlarında hafif birikme yapıyor.Kapatıcılığı orta; göz altlarımı orta derecede kapattı,sivilce izlerimi ise neredeyse tamamen kapattı.Burada bir teknik vereyim size.Kapatıcılığına çok güvenmediğiniz ürünleri uygulanacak bölgeye sürüp biraz bekledikten sonra dağıtın böylece kapatıcılığını artırmış olursunuz.Bunların dışında 01 Beige rengi bendeki.Pembe alttonlu açık bir renk.Göz altlarıma aydınlık bir görünüm verirken sivilce izlerime uyguladığımda sırıtmıyor.











Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. İhtiyacım olan bir üründü..Küçük püf noktalarınız çok işimize yarıyor.
    Teşekkürler editör

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım severek kullanırsınız😊Rica ederim😊

      Sil