Slaybella Snowy Daze Aydınlatıcı ve Far Fırçaları İncelemesi


Her dönem farklı farklı kozmetik ürünlerine sarıyorum.Bir dönem ruj alıyordum,sonra far paletlerine sardım son zamanlarda da fırçalar dikkatimi çekiyor.Çeşitli değişik fırçalar denemeyi seviyorum.Bu yazımda da Slaybella markasının fırçaları hakkındaki yorumlarımı szilerle paylaşacağım.1 adet aydınlatıcı ve 3 tane de far fırçası mevcut bu setin içerisinde..





Fırçalar genel olarak çok güzel.Alırken fırçaların şeklini rengini,şık duruşunu çok beğendim.Hafif eğimli bir şekli saplarının.Fırçanın tutulu olduğu kısımda rose-gold rengi.Sap rengi de beyaz olunca şık bir hava katmış.Fırçaların kıl renkleri is evizon ve beyaz.Sık ve yumuşak kıllı.Bu setin adı da Snowy Daze.Bu arada ürün elime 2 ay sonra ulaştı.3 haftada glir yazıyordu ama neden kaynaklandığını bilmiyorum 2 ay sürdü.





Aydınlatıcı fırçası; Aydınlatıcı fırçaları genellikle seyrek kıllı olur ve bu da ürünün fırçaya az gelmesi ve istediğimiz gibi dağıtamamamıza sebep olur.Bu fırça biraz daha sık kıllara sahip.Yelpaze şeklinde.Uygulaması çok kolay oluyor.Ürünü tamamen cilde aktarıyor.Kargoda benimkinin biraz şekli bozulmuş ama zamanla oturur diye düşünüyorum.





Far Fırçası- Sanırım dünyanın en güzel far fırçasını buldum.Diğerlerine göre daha seyrek kıllara sahip.Fırçanın tutturulduğu kısımdaki metal kısmı biraz bastırılmış.Bu da hem normal far uygulanabilir hem de dağıtma renkleri için kullanışlı yapıyor fırçayı.Acayip yumuşak.Ürünü dağıtırken neredeyse fırçayı hissetmiyorsunuz.Fırçaya gelen tüm ürünü göz kapağına bırakıyor.Çok kolay uygulama yapılıyor.Özellikle geçiş rengini çok güzel ve eşit dağıtıyor.





Far Fırçası- Bu daha sık kıllı,derinlik katmaya yarayan bir fırça.Normalde bu tip fırçalar sert olur ve farı eşit ve güzel dağıtmaz ama bu fırçayı beğendim.Hem derinlik katan rengi tutuyor hem de çok güzel dağıtıyor.Özellikle cut crease dediğimiz göz kapağının katlanma bölgesinin üzerindeki kısma çok güzel yayıyor bu rengi.



Far Fırçası- Bu da daha sık kıllı ve oval bir fırça.Daha çok dağıtma,gölge renkleri için uygun.Rengi güzel dağıtıyor ve karıştırıyor.Özellikle karıştırma işlemi için oldukça başarılı bir fırça.Ama keskin görünümden ziyade daha yumuşak makyajlar için daha uygun.

Fırçaları satın almak için şuraya tıklayabilirsiniz.


Yorum Gönder

0 Yorumlar