Yves Rocher UV Beauty Shield / Güneş Koruyucu İnceleme Yazısı


2018'in son yazısıyla karşınızdayım.Bugünkü yazımda sizlere bir güneş kremi tanıtacağım.Güneş kremi diyorum ama ben bu ürünü güne kremi olarak kullanmıyorum.Daha önceki yazılarımda bahsetmiştim çok güneş koruyucuya ihtiyacı olan bir cilt tipim yok.Açık tenliyim ama hassas değil cildim.Bu ürünü de güneş kreminden ziyade daha çok baz-nemlendirici olarak kullanıyorum.Ama güneş koruma özelliğinden de sizlere bahsederim.



50 SPF PA+++ içeren UV kalkanı isimli bir ürün.Çok korumalı likit.Yaşlanma karşıtı,çevre kirliliğine karşı koruma,antioksidan özellikleri varmış.Shea ve macadamia çekirdeği özleri içeriyormuş.Bu ürün aslında kardeşimindi ama kendisi yeni bir güneş kremi alınca bunu da ben kaptım.Aslında güneş koruyucuya ihtiyacım yoktu ama ürün çok sevilen bir ürün olduğu için deneyeyim dedim.Güneş korumasını kendimde gözlemlersem pek bişi anlayamam ama kardeşim hassas ciltliydi ve bunu sürmesine rağmen kızarıklık oluşuyordu cildinde.Bende böyle bir durum olmadı;kızarıklık vs olmadı yani.Gelelim asıl kullanma biçimime.Bu ürünü daha çok baz olarak kullandığımı söylemiştim.Bu konuda çok başarılı.Öncelikle gözenek görünümünü tamama yakın azaltıyor.Fondöten,bb krem vs ten ürünlerinin sürümlerini kolaylaştırıyor.Pürüzsüz bir görünüm sağlıyor.Zaten aşağıdaki fotoğraftan anlaşılıyor.Fondöten parça parça değil de bütün ve pürüzsüz görünüyor altına bu ürün uygulandığında.Kalıcılığı artırıyor.Tüm gün fondötenin ciltte çok fazla kayma,akma,bulaşma yapmasını engelleyerek makyajın kalıcılık süresini uzatıyor.Bunların dışında nemlendirici özelliği çok iyi.Cildimin pul pul döküldüğü zamanlarda kullandım bunu ve hem nemlendirdi hem de o pul pul görüntüyü aldı.Sanırım shea ve macadamia özlerinden kaynaklı nemlendirmesi de çok iyi.Yapısı koyu losyon gibi.Kokusu da parfümlü çok güzel.Ürünü bol bol sürekli kullanmama rağmen sivilcelenme yapmadı.




Soldaki ürünsüz sağdaki ürün üzerine uygulanmış fondöten.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Çok korumalı olmasını önemsiyorum.Önemli ipuçları paylaşıyorsunuz teşekkürler.Mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koruma açısından gözle görünür birşey fark etmedim ama günlük kullanım için uygun😊Mutlu yıllar💚

      Sil
  2. Yazın için teşekkür ederim upuzun zamandır sessiz okuyucularındanım. Bende hassas ve kuru ciltli biriyim acaba kardeşin hangi güneş kremini önerir :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim😊 Çok sevindim sessiz okuyucular ayrı biz tatlılar güzel yorumlarını paylaş bizlerle sık sık😊 Kardeşimin en memnun kaldığı ürün Innisfree'nin 50 faktörlük kremiydi.Onun dışında kullandığı hiçbir ürün iyi gelmedi.

      Sil