Aralık Ayında Bitirdiğim Ürünler 2018


2018 bittiii!!! ve yılın ilk yazısı tabi ki ayın başı olduğu için bitenler yazısı olmalıydı😊Geçtiğimiz ay çok makyaj yapmasam da bolca bakım ve tester ürün bitirdim.Bazı ürünler hakkında değişik yorumlarım olacak.Acaba aranızda kullananlarda aynı fikirdeler mi?




Bioblas Phytosterol Şampuan- Procyanidin+phytosterol ile güçlendirilen yeni formülü ve phytovitamin ve mineral katkılı bitkisel serum ile saçın zamanla kaybettiği sağlıklı görünümü yeniden kazandırır.Saçların sağlıklı uzamasını destekler.Saç kökü,saç derisi ve saç tellerine etki ederek saçların daha güçlü ve sağlıklı olmasını destekler.Düzenli kullanımda saçların sağlıklı uzamasını destekler.Saç kökünü besleyerek,saç dökülmesini engeller.Saç derisinin doğal direncini arrtırarak sağlık kazandırır.Procyanidn üzüm çekirdeği ekstresi güçlü bir antioksidandır.Antioksidanlar serbest radikallerin zararlı etkilerini azaltarak,sağlıklı saç gelişimini destekler.Saç döngüsü üzerinde olumlu etkide bulunarak saçların büyüme evresinde daha uzun süre kalmasını sağlar,saç dökülmesini azaltır.Phytovitaminler,bitkisel kaynaklardan elde edilen vitaminlerdir.Saçın ve saç derisinin sağlıklı gelişimi için ihtiyaç duyduğu vitaminler ve çinko,magnezyum,potasyum gibi minerallerle zenginleştirilen bitkisel serum saç köklerini besler saç tellerini kalınlaştırarak güçlendirir.Üzüm çekirdeğinin en önemli özelliği hücre yenilemesi diye biliyorum.Cilt için olduğu kadar saç için de bu konuda yararlı olduğunu düşünüyorum.Bioblas'ın hangi şampuanını kullandıysam çok memnun kaldım.Saç dökülmelerini azaltıyor.Saça acayip bir güç ve parlaklık kazandırıyor.Reklam için değil gerçekten saça ne iyi geliyorsa ondan bahsetmişler ve bunları da net görebiliyorsunuz.Daha çok zayıf ve dökülen saçlar için daha yararlı bir şampuan olabilir.

Gliss Supreme Length Şampuan- Keratin serum ile güçlendirilmiş yen formülü sayesinde saçlarınızda oluşmuş yıpranmaları onarırken gelecekte oluşabilecek yıpranmalara karşı korur.Uzun saçlar için geliştirilmiş Supreme Lenght şampuan içerisindeki mikro onarıcı yağ ve peony esansı sayesindeki saç köklerindeki fazla yağdan arındırır ve saçı kökten uca onarır.Açıkçası şampuan alırken genellikle tavsiye edilen yada yeni ürünleri tercih ediyorum.Bu ürünün de reklamı baya yapılmıştı.Düzenli kullanımda çok başarılı.Ama ilk zamanlar pek bir fark anlamıyorsunuz.Şampuanla birlikle krem,saç spreyi vs kullanılınca çok daha iyi oluyor.

Yves Rocher I Love My Planet Concentrated Shampoo-Doğa dostu konsantre şampuan.Limon özü,vitamin E içeriyor.Dış etkenler sebebiyle yıpranıp canlılığını yitirmiş saçlara doğal ışıltısını ve yumuşaklığını yeniden kazandırır.Bitkisel temizleyici ajanlar içeren doğa dostu formülü saçları ağırlaştırmadan temizler ve nazikçe bakımını yapar.Değişik yorum geliyor😁Koku,yapı,etki olarak bu Pril'e benzettim.Bildiğiniz Pril gibi kokuyor,yapısı da öyle saçımı daha önce hiç bulaşık deterjanıyla yıkamadım ama saçı gıcır gıcır yapıyor.Yani saçı çok güzel temizliyor ama yumuşatmıyor.Sanırım bu şekilde olma sebebi doğal içerikli olması.Genellikle organik şampuanlar da bu etkiyi sağlıyor.Pril gibi kokma sebebi de limon özünden kaynaklıdır.

Le Petit Marseillais Akdeniz Çileği Duş Jeli Tester- Kozmetik ürünlerinde yiyecek kokularını sevmiyorum ama yine Le Petit Marseillais bu koku çok batmıyor.Hatta hoş bir kokusu var.Cildi nemlendiriyor.

Bioderma Atoderm Intensive Baume- Ultra yatıştırıcı balm.Çok kuru,tahriş olmuş cilt için.Lipidleri onarır,yeniler.Kaşıntı karşıtı.Krem yapıda bir ürün.Özellikle kaşıntı olan cilt için güzel bir nemlendirici.Cildi yatıştırıyor ve nemlendiriyor.Kaşıntı problemim olmasa da hassas ciltli yada kuruluk olan ciltler için uygun olabileceğini düşünüyorum.


Eurofresh Advanced 7 Care Effect- Anti plak,beyazlık,ferah nefes,hassaslığa karşı,diş minesi bakımı,temiz ve parlak dişler.Bu ürünü Farmasi'den almıştım.Güzel bir üründü.Beyazlık vaat eden diş macunları kadar beyazlık vermiyor dişlere ama temizleme ve dişleri bir nebze daha beyaz gösterme konusunda iyi.Bu ürünü kullanırken iş etlerim kanadı ama her üründe oluyor.Hassas dişler için ürün kullandığımda da temizlemediğini fark ettim.

Garnier Pure Active 3in1 Tester

Daycare Islak Cep Mendili- Paraben içermez.Alkolsüz.İçerisinde 15 adet ıslak mendil var.Her zaman lazım oluyor.Güzel bir üründü,sağlamdı,çok ıslak değildi yani buram buram köpüklü değildi.Kokusu da güzeldi.

Dalan d'Olive Zeytinyağlı Nemlendirici Krem- El ve vücut için..Losyon yapıda ve cildi güzel nemlendiriyor.Cildiniz çok kuru değilse tercih edebilirsiniz.Kokusu çok güzel.Çantaya atmalık güzel bir el kremi.


Clinique Liquid Facial Soap Oily Skin Formula Tester- Kokusuz jel yüz temizleyici.Clinque'in ürünleriyle aram iyi mi kötü mü anlamadım.Bu temizleyiciyi kullanırken memnun kaldım.Güzel temizliyordu.Kurutmuyordu ama ciltteki fazla yağı da alıyordu ama bu Clinique testerlarını denerken cildimde bir sivilcelenme oldu.Hangisinden kaynaklı bilmiyorum.

Clinique Clarifying Lotion Tester- Bu mendil şeklinde çıktı.Yani mendili losyonlamışlar mendil ıslaktı ve tek kullanımlıktı.Cildimi güzelce arındırdığını hissettim.Losyondan ziyade tonik gibi daha çok.Yani yakmasa da o temizleyici tonik etkisini hissediyorsunuz.

Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel Tester- Bu ürün ilk çıktığında merak etmiştim ama cildim o dönemlerde yağlı olduğu için almadım.Bunu da denediğimde çok hoşuma gitti.Acayip güzel nemlendiriyor ve ciltte ağırlık yapmıyor.Ama dediğim gibi hangisi sivilcelenme yaptı bilemiyorum.

Loreal Hydra Genius Aloe Water Tester- Hafif nemlendirme etkili bir ürün.

Bioaqua Blueberry Jelly Mask- Arkasında Çince yazdığı için nasıl kullanıldığını pek anlamadım ama bekletip yıkadım.Sanırım öyledir.Cilde nem ve tazelik kazandıran bir maske.Yazısını ayrıca yazacağım.

Watsons Nose Pore Strip Charcoal- Kömür özlü siyah nokta bandı.Rituel de Beaute'nin önüne geçti benim için.


Nivea Duşta Vücut Kremi Deniz Mineralleri- Özellikle kuru ciltler için harika bir icat ama temizleme konusunda başarılı değil tabi.Nemlendirme konusunda çok başarılı.Ayrıca bir nemlendiriciye gerek kalmıyor.


Pantene 3 Dakikada Mucize Krem Nem Terapisi- Saçları en kısa sürede yumuşacık yapan harika bir ürün.Saçta belirtilen süre kadar bekletip duruluyorsunuz.Yumuşaklık ve parlaklık sağlıyor saça.Kuru ve yıpranmış saçlar için güzel bir ürün.


Yorum Gönder

0 Yorumlar