Aralık Favoriler 2018 (Abur Cubur,Kozmetik,İçecek,Kore Dizisi,Müzik,Kitap,Youtube)


Merhaba.Yılı bitirirken bırakırken 2018 favorilerimden bahsetmiştim.Ocak ayının ilk yazılarından olan geçmiş ayın bitenlerini de paylaştım.Sıra favorilerde.Oldukça çeşitli favoriler var geçtiğimiz aya ait.Birçok abur cubur,havaların soğumasından kaynaklı süper bir içecek keşfettim,birkaç kozmetik ürünü ve soğuk havalara en çok yakışan şey kitap ve dizi.Dilerseniz bakalım nelermiş.
Kozmetik Favorilerim;

Slaybella Yassı Far Karıştırma Fırçası; Slaybella markasının fırçalarından şurada bahsetmiştim.Hepsini çok beğendim ama en çok far fırçalarından iki tanesini beğendim.Bunlardan biri yassı şekilde olan karıştırma fırçası.Hem karıştırma konusunda çok başarılı; farı tutmadan göz kapağına çok güzel dağıtıyor hem de şeklinden dolayı tüm göz kapağına uygulanacak yada tek renk uygulanacak farları eşit bir şekilde dağıtıyor.

Slaybella Sık Far Fırçası; Bu fırça ise daha çok derinlik katmak için kullanılıyor.Göz kapağının dış kısmına değdirip dağıtabiliyorsunuz.Bu tarz fırçalar farı o bölgede tutup dağıtmaz genellikle sert olur ama bu fırça hem yumuşak hem de oradaki farı eşit ve güzel bir biçimde dağıtıyor.

Watsons Nose Pore Strip Charcoal; Watsons'ın bu kömür özlü siyah nokta bandı siyah noktaları temizleme konusunda oldukça başarılı.Hatta Bim'de satılan burun bandından da daha iyi diyebilirim.Özellikle burun üzeri tamamen ıslakken bu bandı yapıştırıp üzerine iyice bastırarak her yeri kapatmasını sağlayınca daha iyi sonuç veriyor.Ufacık siyah noktaları bile çok güzel temizliyor.

Kitap Favorim;

Harry Potter ve Ölüm Yadigarları; Eski bir Harry Potter fanı olarak bu kitabı şu yaşımda okumam biraz garip.6 kitabı ergenlik dönemimde bitirmiştim neyse ki.Bu kitabı da okumazdım ama seriyi tamamlayayım dedim.Ama sanırım bundan sonra bir kitap daha var onu okumayacağım.Bu kitabın favorilerime girme nedeni havaların kapalı,soğuk olmasından mı nedir acayip sardı okurken.Bu kitabı birkaç kez daha okumaya çalıştım ama akmıyordu.400lerdeydim en son ve ondan sonrası baya güzel gitti.Özellikle Snape'li kısımlar💚Hava kapalı,kitaptaki hikaye mükemmel bir de yanına kahve süper oluyordu.Son kısım da maceralı olunca baya güzeldi.


Abur Cubur Favorilerim;

Ülker Halley; Halley'i hep severim ama geçtiğimiz ay çayın kahvenin yanına hep halley yedim hatta baya dedim.Bir de buzdolabında bekletince daha güzel oluyor.Bu tarzda diğer ürünleri çok yiyemiyorum bu konuda en iyisi Halley.

Dr Çerez Karışık Çerez; Karışık çerezlerin genellikle içindeki kuruyemişler lezzetli olmuyor yada taze olmuyor.Bu Dr Çerez'in 10 liralık karışık çerezindeki kuruyemişler hem çok taze hem de çok lezzetli.Hani karışık kuruyemişlerdeki fıstıkları gördüğümüzde seviniriz ama fos çıkar ya bu kuruyemiş karışımdaki fıstıklar bile çok güzeldi😁


İçecek Favorim;

Kahve Sarayı Sıcak Çikolata; Yok böyle bir lezzet!Sıcak çikolatayı her yerde içmem ve çok sevmem de ama Kahve Sarayı'nda denediğim sıcak çikolataya bayıldım.Bir kere sunum süper.Üzerine kreması,kakaosu filan.Bunun dışında ürün sıcacık  geliyor ki kış günlerinde bu süper oluyor.Devasa bir bardakta geliyor.Ama lezzeti çok güzel.Baya yoğun bir kıvamda ve çikolatası baymıyor.Bu içeceğe bir alternatif buldum o da ocak favorimlerimde olacak.


Dizi Favorim;

Player; Acayip aksiyon dolu bir dizi.4 kafadar,ortak noktaları olan tayfa birleşir ve illegal olsa da suçlulara kendi usüllerince cezalandırır daha doğrusu adalete teslim ederler.Dizi akıcı.Krystal'i bu tarz dizide ilk defa izledim ve çok yakıştırdım.Song Seung Heon da bu tarz bir diziye çok yakışmış.Bu ay da yine bu tarza benzer bir dizisini izliyorum o diziyi de çok beğendim.


Müzik Favorim;

Dok2-Player (Featinsil of Madsoul); Kolay kolay müzik seven bir insan değilim ama Player'ın bölüm sonlarında çalan bu şarkıyı çok beğendim.Modern,rap tarzda ama aynı zamanda da melodisi de çok güzel bir müzik.



Youtube Favorim;

Sueddu; Kendini göstermeden çok güzel vloglar çeken bir youtuber.Videolarda ASMR de var.Hatta videdaki her alanda.Yürürken,birşeyler yıkarken,yemek yerken sesler net bir şekilde duyuluyor.Kendini göstermeden vloglarının bu kadar çok izlenmesinin bir diğer sebebi de videolarının kaliteli oluşu ve evinin dekoru da olabilir.



Yorum Gönder

2 Yorumlar