Dermokil Kil Maskesi Nar Özlü


Merhaba😊

Yağlı,sivilceli yada sivilceye meyilli ciltlerin bakım ürünlerinin arasında olmazsa olmazı kil maskesidir.Bu konuda çok şanslıyız çünkü ülkemizde bu konuda oldukça başarılı birçok ürün hatta saf kil bile bulabiliyoruz.Japon arkadaşımla kil konusunu konuşmuştuk ve saf kil bulabilmem çok zor diyordu.Ülkemiz doğal ürün açısından çok iyi ve çok başarılı.MaşAllah.Özellikle aktarlarda birçok bitkisel ürünü kolaylıkla bulabiliyoruz.Bu yazımda da bir kil maskesinden bahsedeceğim.Zaten adından da anlaşılacağı üzere kil konusunda uzaman olan Dermokil markasının yağlı ciltler için olan kil maskesini inleleyeceğiz.




Yağlı ciltler için.Nar özlü.Peeling etkili.İçeriğindeki yeşil kil,nar özü ve bal sayesinde cildi yenileyerek lekelerin giderilmesine yardımcı olur.Doğal granüller ile peeling etkisi sağlar.Cilde genç bir görünüm kazandırır.Yağlı ciltler için fakat cildi kurutmadan ciltteki fazla yağı arındırıyor ve temizliyor.Nar özünün antioksidan özellği olduğunu biliyorum bu da yaşlanmayı geciktirici,hücre yenileyici özelliğe sahip demek.Nar özlü ürünleri kokularından dolayı sevmiyorum ve kullanamıyorum ama bu üründe kil kokusu daha baskın gelmiş ve nar kokusu hiç yok denecek kadar az.Ürün yoğun yapıda.10 dk bekletince kuruyor ve ılık su ile duruluyorsunuz.Ciltte herhangi bir kuruluk yapmıyor.Baya temiz ve yenilenmiş bir görünüm ve yumuşacık bir his oluşturuyor ciltte.Peeling etkisini çok göremedim.Daha doğrusu o minik granüller baya küçük herhalde o yüzden farkedilmiyor.Lekeleri tedavi etme konusunda çok başarılı değil ama sanırım düzenli kullanımda yok etmese küçültüyor olabilir.Sivilceleri kurutma konusunda iyi.Yeni oluşan sivilce varsa büyümesini de engelliyor.


Ürün içeriği yukarıdaki resimdedir.







Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Birçok ürünün satın alınması için diyorlor sürekli kullanımda faydasını göreceksiniz diye.Ama ben sıkılıyorum mesela bir kaç defa kullanıyorum sonuç alamayınca bırakıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız.Ben de bu durumu bazı high end markalarda yaşıyorum hem fiyatları yüksek hem de reklamları çok yapılıyor ama bir kullanıyorsun fos çıkıyor.

      Sil
  2. Tanıtım için teşekkürler.Önemli püf noktaları var.

    YanıtlaSil
  3. Dermokil kendi çapında başarılı bir marka ,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel başarılı ürünlere sahip.Teşekkürler😊

      Sil
  4. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, benim siteye de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim😊Ben de blogunuzu takibe aldım.

      Sil