English Home Body Mist Rose


English Home'un ev tekstili ürünleri dışında kozmetik ürünlerini de çok beğeniyorum.Kozmetiğe sanırım ilk bakım ürünleriyle başladılar.Duş jeli,vücut spreyi,sabun vb ürünlerle.Bugünki yazımda da vücut spreyi serisinden gül kokulu versiyonu hakkındaki yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.




Çok body mist kullanan biri değilim ama bu ürünü çok beğendim.Genellikle parfüm gibi kullandım bu ürünü.Yani kıyafet üzerine sıktım.Kokusu bildiğimiz gül kokusuna benziyor.Ama alkol kokusu da baskın.Sanki gül suyu ama daha kalıcı😁 Sanırım bu da kalıcılığını biraz arttırıyor.Çünkü body mist olmasına rağmen kalıcılığı oldukça iyi.Hatta kıyafet üzerine sıkıldığında baya kalıcı oluyor kokusu.Gül kokusunu severim zaten ve bu ürünün kokusu da baymayan bir kokuya sahip.Şık bir koku yani hem çiçeğimsi hem de parfümümsü bir koku.Gül suyu gibi değil..Şişesi çok şık üzerinde çiçek desenler var ve plastik.250 mllik bir ürün.Baya baya gidiyor.Bu ürünü kolonya olarak da kullandım.O şekilde de çok iyi olur.Hem dezenfekte açısından hem de koku olarak iyi oluyor.Oldukça güzel bir ürün.Sabun,duş jeli veya el kremi varsa bu versiyonları da denenebilir.Bu ürün arkadaşım Cherijamu'nun hediyesiydi.Beni böyle güzel bir ürünle tanıştırdığı için teşekkür ederim😊



Yorum Gönder

0 Yorumlar