Innisfree Olive Real Moisture Nail and Cuticle Cream / Tırnak ve Kütikül Kremi


Hava şartları,sürekli ellerimizi kullanmamız,özellikle ağır şartlarda çalışıyorsak el ve tırnak bakımına özen göstermemiz gerekiyor.Bu yazımda bir tırnak kreminden bahsedeceğim.Innisfree'nin en popüler ürünlerinden biri olan Olive Real Cuticle kreminin özellikleri nelermiş,işe yarıyor mu bakalım.



Ürün kaliteli,organik,ekstra saf zeytinyağı içeriyormuş.Nemlendirici özellikli tırnak ve kütikül kremi.Kütikül dediğimiz şey de tırnak eti.Kuru kütikülleri yumuşatır,tırnağın nemini güçlendirir.Losyon kıvamın da bir ürün,hafif yapılı yani.Ucu ince ve konik olduğu için kullanışlı.Az miktar ürün alabiliyorsunuz.Kütiküllerin üzerine yada tırnağın üzerine az miktarda sürerek masa yaparak itiyorsunuz.Tırnağı ciddi anlamda güçlendiriyor.Azıcık uzasa bile kırılan tırnağımı baya uzattım bu kremi kullanırken.Hatta hızlı da uzatıyor tırnağı.Nemlendirme konusunda da iyi.Kuru cansız tırnağa güzel nem sağlıyor.Kütikülleri yumuşatıp daha rahat itilmesine ve manikür yapılmasına yardımcı oluyor.Hatta şunu fark ettim düzenli kullanımda kütikülü de azaltıyor.Benim tırnaklarım küçüktür.Et olan kısım biraz yukarıda ama bu kremi kullandıktan sonra o kısımlar geriye geldi baya.Manikür yapmadığımda bile geride duruyor.Severek kullandığım bir ürün.Kokusu saf zeytinyağı gibi.Güzel bir tırnak ve kütikül kremi arıyorsanız tavsiye ederim.






Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Profosyonel kullanıcı deneyimlerinizi sürekli okuyorum.Harika ipuçları ile dolu ..Bu ürün ile ilgili çok önemli noktaları tespit etmişsiniz.teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim😊 Ben teşekkür ederim.

      Sil