Karışık Alışveriş (Kozmetik,Kedi Maması,Sağlık Ürünleri)


Merhaba🙋‍♀️
Alışveriş yazılarını kim sevmez💚Blogda alışveriş yazılarının oranı biraz düşük.Ben de 2-3 ayda bir alışverişlerimi biriktirip blogda paylaşayım diyorum.Eskisi kadar çok alışveriş yapamadığım için yazı çok uzun olmaz da😁Bildiğiniz üzere son aylarda bol bol indirim oldu.Özellikle yılbaşı indirimi baya iyi ve uzun sürdü.Ben de bu indirimden bir de aralarda bazı ürünlerde yapılan indirimlerden neler almışım bu yazımda sizlerle paylaşayım dedim.
Keşke fiyatlarını da not alsaymışım bir kenara.Hatırladıklarımı yazayım.

Gratis Alışverişim;

Bee Beauty Mango Özlü Kağıt Maske; 3-4 lira civarına aldım sanırım.Kağıt maske her zaman ihtiyaç oluyor.Daha önce mango özlü bir maske yada ürün denemedim sanırım.Bee Beauty de sevdiğim bir marka denemek için aldım.*

Eklips Bold Metal Eyeliner Fırçası; Bu tarz fırçaları kullanmam normalde.Yani eyeliner uygularken bu fırçayı tercih etmem ucu kalın oluyor ve eyelinerı da kalın çekiyor.Ama fırça 5 liraya düşmüştü ve değişken ruh halim belki ilerde bu fırçayla eyeliner çekmeyi sever diye aldım.Eyeliner için kullanmasam da kaş fırçası olarak kullanabilirim.*

Rimmel London Match Perfection Fondöten; Herkese tavsiyemle aldırdığım ama kendimin henüz denemediği bir fondötendi.Tavsiye etmemin sebebi bu ürünle yapılan makyajlar çok hoş duruyordu kullananlar da memnun diye uygun fiyatlı başarılı fondöten önerisi isteyenler için tavsiyelerimden biri bu oluyor.Gratis'te 23 liraya evet 23 liraya bulunca da kaptım bir tane.*

Wet n Wild Cushion; Bu ürün Amerika'da çıktığında Kübrayla çok sevinmiştik.Buraya gelmesi kaç yıl sürdü bilmiyorum😁Gratis'te dolanırken bu ürünü görünce çok sevindim denedim ve indirim de vardı 20 liraya aldım.Birşey söyleyeceğim hani bazen mağazalarda gizli indirimler olur bazı ürünlerde çok iyi indirimler olur o bana hiç denk gelmez daha doğrusu Watsons versiyonu hiç denk gelmez.Ama Gratis'te öylesine dolaşsam bile buluyorum indirimi😁Neyse ki Gratis'te denk geliyor.*

Pastel Eyebrow Mascara; Kaş rimellerini de bu aralar çok beğeniyorum.Pastel'in bu ürünü de çok sevildiği için Gratis'te bir bakayım dedim.Bu da 11 lira gibi bir fiyata düşmüştü.Daha ne kadar düşdün yani kaptım bir tane de bundan😁*Tabi bu ürünler ayrı ayrı alışverişlerimden yani yaklaşık 2-3 ay içinde aldıklarım.

Stopever Thermal Hot Isı Bandı; Şiddetli bel ağrılarım yine başladı ama bu sefer ki ağrılar arasında en şiddetlisiydi.Sebebi uzun süre oturup hareket etmemiş olmamdı.Ağrı kesiciyle bir şekilde o ağrıyı hafifletmeye çalıştım ama uzun süre oturmak zorunda olduğum zamanlar oluyor bunlar için önlem olarak bu ısı bandından alayım dedim.Memnunum kesmese de hafifletiyor ağrıyı.Gratis'te indirimsiz 10 liraydı.


Watsons Alışverişim;

Revolution Fast Base Stick Fondöten; Revolution'ın ürünlerini severek kullanıyorum.Ten ürünlerini de merak ediyordum.Birçok high end markanın popüler ürünlerine muadil ürünler çıkaran bir marka..Bu ürünü bir ürüne muadil mi bilmiyorum ama biraz araştırdığımda hoşuma gitti indirimdeyken de 31,75'e geldi ve aldım.Hatta daha uyguna aldım.Kapatıcıyı anlatırken bahsedeyim o indirimden.*
Revoluton Conceal and Define Kapatıcı; Revoluton'ın bu kapatıcısı da Tarte'ın meşhur Shape Tape kapatıcısına muadil gösteriliyordu.Tarte'ı denemedim ama kapatıcılık konusunda çok başarılı olduğunu duydum.Ama fiyatı oldukça yüksek.Buna da muadili,çok benziyor vb denince indirimde bulmuşken alayım dedim.Bu da 29,90'dı.Bu ürünleri sitedeki indirimden aldım ve karta özel de indirim vardı ve ikisi 55,80'e geldi.*

Welcos Perfect Magic BB Krem; Watsons mağazada 20 lira üzeri alışverişe Welcos BB ve CC'leri 20 liraya denk geliyordu.Kardeşimle alışverişleri birleştirdik bu bbyi kaptık.50 mllik bir bb kremin 20 liraya gelmesi süper birşeydi.Kaçırmayalım dedik.*

Watsons Snail Intense Care HA Mask; Bu maske de 5 lira gibi bir fiyata ya inmişti yada o fiyataydı.Salyangoz özlü ürünler cildime iyi geliyor.Özellikle kağıt maskeler hem pratik oluyor hem de salyangoz özü güzel etki ediyor.*

Bim Alışverişim;

New Well Makeover Liquid; Meşhur Bim indiriminden 2 ürün beğendim ve aldım.New Well'in bu likit mat rularının indirimdeki renklerinden sadece 2 numarayı beğendim.Denemek için aldım.Fiyatı 10 liraydı sanırım.*

Naturalove Kirpik Kıvırıcı; Rengi için aldığım bir ürün.Rose-gold tonlarını çok beğeniyorum.Daha önce Naturalove'ın fırçalarını denemiştim.Bu da değişik bir ürün oldu bu markadan aldığım.Sanrım fiyatı 6 lira filandı.*

Instagram Alışverişim;

Milani Baked Blush; Bu allıkları sevgili @senasatiyor'dan ikinci ele aldım.İkisi 30 liraydı.Çok fazla kullanılmamış bu allıkların tanesini 5 liraya almış olmam harika.Bir de bir sürü tester göndermiş hediye olarak.Üstelik bu hesaptan alınan ürünlerden gelen gelir hastanedeki bebeklere yardım olarak gidiyor.*Testerlar; Clinique'ten Liquid Facial Soap Oily Skin Formula,Clarifying Lotion,Dramatically Different Moisturizing Gel ve Sephora Smoothing Primer'dı.


A101 Alışverişim;

Esda Üç Bölmeli Organizer Tekli; Ne zamandır makya temizleme pamuklarımı koymak için bir organizer arıyordum.Aslında A101'de farklı bir organizer vardı bunun için ama ben alana kadar bitmiş.Ben de bunu aldım.Fiyatı 10 liraydı.


N11 Alışverişim;

Vicks Inhaler Burun Açıcı Stick; Geçtiğimiz sene hiç olmadığım kadar sık grip oldum.Biri bitmeden öbür grip başladı.Burnum da sürekli tıkandı daha sonra bu alerji gibi birşey oldu.Sigaralı ortamlarda falan burnum tıkanmaya başladı.Sprey filan hak getire biri bitti diğeri işe yaramadı.Bir de bunu deneyeyim dedim.Stick formda bir ürün burnunuza mentollü hava çekiyorsunuz.Güzel bir ürün ama doktorların tavsiye ettiği spreyler kadar etkili değil.Bu ürün sanırım kalkmış artık.Bunun da son kullanma tarihi mayısta bitiyor.Fiyatı 25 liraydı.

Purina One Sığır Etli Kedi Maması; Bu mamayı kedim çok seviyor.Burada da bulamıyorum.Hatta internette de çok zor buldum.Bulmuşken de alayım dedim.Günlük mamasına karıştırarak yediriyorum.Fiyatı 18 liraydı.

Zooplus Alışverişim;

Royal Canin Sensible 2 kg; Kedim için bu mamayı tercih ediyorum.Hem iştahla yiyor hem de güzel besliyor.Diğer yediklerine göre biraz daha iyi bir mama.Ama fiyatı baya yüksek.Yılbaşı indiriminde acaba uygun bulabilir miyim dedim ama yine en iyi fiyat Zooplustaydı.Bu da 100 liraya geldi.Zooparanız varsa daha da indiriliyor mamanın fiyatı.


Kozmedshop Alışverişim;

Cire Aseptine Çiçek Özlü Krem; Bu ürünün yazısını yazacağım için aldım.Yoğun yapıda,teneke kutuda olan kremlerden.Güzel bir ürün.Bir de hafif yapılı versiyonu çıkmış.Paylaşacağım yazı da ikisinin karşılaştırması olacak.Fiyatı 10 liraydı.*

*Ürünlerin yazısı gelecek.


Yorum Gönder

0 Yorumlar