Clio Mellow Touch Puff/ Makyaj Süngeri


Merhaba.
Bir Kore ürünüyle daha karşınızdayım.Clio markasını Kore kozmetiğini takip edenler bilirler.Bilmeyenler için Clio; hem kendi markasını,Peripera,Goodal,Healing Bird,Dermatory markalarını içinde barındıran bir firma.Çıkardığı her ürünün özenilerek yapılmış olduğu belli oluyor.Oldukça başarılı ürünleri var.Elimde çok fazla ürünü olmasa da eski ürünlerinden Mellow Touch Puff makyaj süngerini denemek için almıştım bu yazımda da sizlere bu sünger hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım.



Yumuşak dokunuşlu makyaj pufu yani süngeri olarak geçiyor.Bendeki rengi 2 Black.Küçük bir sünger.Bu da yüzdeki her noktaya rahatlıkla uygulama yapabilmenizi sağlıyor.Şekli eğimli.Alt kısmıyla yüze uç kısmıyla ise göz altlarına burun kenarına uygulama yapılabilir.Şimdi ürünün en belirgin özelliği diğer süngerlere göre yapısının sert olması daha doğrusu ilk kullandığınız zamanlarda öyle zannediyorsunuz.İlk kullandığım zaman bunu nasıl kullanacağım baya sert diyordum ama acaba kullandıkça mı açıldı 😁 zaten hafif yumuşaktı da ben mi kullanmayı bilemedim bilmiyorum.Zamanla sünger daha yumuşak oldu yine diğer süngerlerime göre sert ama bu da sanırım ürün emmemesini sağlıyor.İçeriğinde ne var yada ne yok bilmiyorum ama ürünü emmiyor.Süngerde ne varsa cilde işliyor özellikle kuruyken.Kuru ve ıslakkenki hali arasında da çok fazla boyut farkı yok.Islakken biraz ürün emiyor.Kuru haliyle ürün uygulamak çok daha iyi.unların dışında siyah renkli ama renk akıtmadı ve hala akıtmıyor.Sağlam bir sünger.Temizlenirken bile herhangi bir yırtılma vs olmadı.Başarılı bir ürün.





Kuruykenki hali yukarıdaki resimde.


Sünger kuruyken fondöten uygulaması.


Islak hali yukarıdaki resimde.



Sünger ıslakken fondöten uygulaması.


Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Mükemmel tanıtım ...Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Harika uzun zamandır bu tarz ürün arıyordum sizin referans olmanız demekki hakikaten kullanışlı temin edicem teşekkürlerrr

    YanıtlaSil