Doğum Günü Hediyelerim 2019


Merhaba 😊

Geçtiğimiz ay doğum günüm vardı.Tabi yaşlandıkça doğum günü tantanası da yavaş yavaş daha sakin oluyor.Neredeyse 30 oldum ve haliyle doğum günü kutlamaları da eskisi kadar aktif geçmiyor.Pasta,hediye,tebrik finito 😁Bu sene de bu şekildeydi ve en sevdiklerimden çok güzel hediyeler aldım.Youtube'da bu tarz videolar; 'What I Got  For My Birthday' şeklinde oluyor ve izlemesi zevkli oluyor diye ben de bloga uyarladım.Umarım hoşunuza gider.Keyifli okumalar.




Sevgili arkadaşım,canım kuzum,biricik dostum Kübra'm namı diğer Cherijamu her doğum günümde istisnasız beni şımartır ve kocaman koli hediye gönderir.Bu doğum günümde de bir sürü,o kadar güzel hediyeler göndermiş ki hepsine ayrı ayrı bayıldım.Hediyeler nelermiş bakalım;

Mumuso Gugu Cotton Pad
Mumuso Compressed Facial Mask Box-Packed
Naturalove Makyaj Süngeri Yeşil
Oriflame Amber Elixir EDP
Leaders Step Solution Shining Effect Kağıt Maske
Leaders Insolution Aloe Soothing Kağıt Maske
Mumuso Longlasting Hydrating Lipstick 02 Pink,03 Orange
DYN by Catherine Arley Kylie Matte Liquid Lipstick 01,03,05,07
DYN by Catherine Arley Lip Pencil 102,200
L.O.V Color and Care Lip Pencil
DYN by Catherine Arley Kylie Lipstick 01
Rival de Loop Ruj 06
DYN by Catherine Arley Eye Pencil 202
L.O.V The Glaacious Stylo Eyeshadow No 940 Ashes of Roses
Cire Aseptine Soft El,Yüz,Vücut Nemlendirici Bakım Kremi
L'Occitane Lavender Hand Cream
Rval de Loop Rouge Powder 02 Hibiscus
Kiko Smart Colour Eyeshadow 16
Mumuso Horse Oil Deep Moisturizing Hand Cream

Ürünlerin çoğunun yazısı gelecek.Maskeleri denedim hatta favorilerime girdiler.DYN markasını ilk defa denedim onlarda favorilerimdeydi.Stick eyeshadowa bayıldım.Far çeşitleri arasında en sevdiğim kalem formda olanlardır ve L.O.V'un bu ürününe de bayıldım.


Kardeşlerimle de anlaştık ve istediğim şeyleri attım.Boşuna hediye alınmasın diye istediklerimi gönderdim ve onların arasından bu güzellikleri seçtiler.

Repp Gri Kazak Tunik
Modanisa Siyah Bel Çantası
Suud Siyah Şal
NYX Lid Lingerie Shadow Palette LLSP01

Kozmetikten fırsat bulup da giyime bütçe ayıramıyorum aslında son zamanlarda kozmetiğe de bütçe ayıramıyorum.Kıyafet konusunda da kardeşlerime oldukça güvenirim.Ben sadece kazak tunik tarzı birşeye ihtiyacım var dedim ve onlar da güzel bir tunik seçmişler.Aynı şekilde çanta ve şal da onların seçimi.NYX'in bu paletini de çok merak ediyordum.Hepsine bayıldım.

Hediyelerin hepsi çok güzel.Hepsine ayrı ayrı çok teşekkür ederim.



Yorum Gönder

2 Yorumlar