Ocak Ayında Bitirdiğim Ürünler 2019


Çaylar,kahveler hazır mııı 😁 Ayın en uzun,bol çeşitli yazısı geliyor.Bu sefer biten ürünlerin arasında bolca beğendiğim ürünler de var,yeni denediklerim de,yazısını yazmış olduklarım da.Bu yazı serisini yazmak çok uzun sürüyor ben de yazıyı yazarken bir ara kahvemi alacağım.Yazıya başlarken alsam yazı sonuna kadar buzlu kahve olur😁




Yazısını yazmış olduklarıma ürün isimlerinin üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Tam boy bitenlerden başlayalım;

Bielenda Clean Skin Expert Soothing Micellar Liquid- Kuru ve hassas ciltler için makyaj temizleme suyu.Misel su içerikli.Çok çok severek kullandığım ve memnun kaldığım bir ürün oldu.Ciltte tahriş yapmadan makyaj güzel çıkaran bir üründü.

Daycare Kiraz Çiçeği Kolonyası- Daycare'in bu sprey şeklinde olan kolonyalarını çok seviyorum.Kullanması pratik oluyor.Hijyen açısından yanımda ya mini kolonya  ya hijyen eller yada böyle kolonya taşıyorum.Daha önce bunun zeytin çiçeği olanını da kullandım bundan daha güzel kokusu vardı ama bunun kokusu da güzel.Kolonya etkisi verirken kokuları da kapanmıyor o koku da etki ediyor.Bunun kokusu hafif meyvemsi ama limon gibi bir koku da var.

Dermokil Kil Maskesi Nar Özlü- Kil maskeleri haftalık cilt bakımımın olmazsa olmazı.Mutlaka bir kil maskesi ekliyorum.Dermokil de bu denediğim maskelerden biriydi ve çok beğendim.Ciltteki fazla yağı ve sivilceleri az da olsa kurutan güzel bir maskeydi.

Yves Rocher UV Beauty Shield- Bu yazının başında da belirttiğim gibi bu yazıda bolca favori ürünlerim oldu.Bunlardan biri de bu üründü.Güneş kremi diye mi geçiyor baz diye mi geçiyor nemlendirici olarak mı geçiyor herkes başka birşey söylüyor ama biz güneş kremi olarak aldık ve ben baz olarak kullandım 😁 Bu konuda çok da memnun kaldım.Hem cildi makyaj hazırlama açısından hem de makyajın kalıcılığını artırma açısından başarılı bir üründü.


Biir sürü maske;

Leaders Insolution Aloe Soothing Mask- Bu markayla ilk defa tanıştım.Sevgili arkadaşım Cheriamu'nun bu seneki doğum günü hediyesiydi.Çok merak ederek ve severek kullandım.Çok da memnun kaldım.Yazısı gelecek.

Leaders Step Solution Shining Effect Lifting Pearl Mask- Bu maskeyle de aynı şekilde tanıştım.Bundan diğerine nazaran daha çok memnun kaldım.Sanırım etkisi bir tık daha fazlaydı.Bu maskede bir doktorla çalışılmış.Yazısı gelecek bunun da.

Watsons Snail Intense Care HA Mask- Watsons'ın yeni maskelerini çok severek kullanıyorum.Eski maskeleri biraz ciltte yapış yapış his bırakıyordu.Bunlar o his yerine cilde nem veriyor.Bu maskenin ve bu maskenin bazı diğer içeriklerinin olduğu diğer çeşitlerinin de yazısı gelecek.

Bee Beauty Kağıt Maske Mango Özü- Gratis'te Bee Beauty'nin kağıt maske çıkardığını görünce deneyeyim dedim.Memnun kaldığım bir maske oldu.Mangolu maskeyi ilk defa denedim.Yazısı gelecek.

2x Procsin Mini Gold Mask- Bu maskelerden biri kullanmadan hatta açmadan kurudu.Diğerini kullanabildim onu da 2 kullanımlık olacak şekilde kullandım ama haftada bir kullandığım için ikinci kullanıma kadar biraz kurumuş.İkinci kullanımda biraz zorlansam da ilk kullanımda az çok deneyimledim.Bildiğimiz kil maskesi güzel etkilere sahip.Yazısı gelecek. 

Procsin Mini Black Mask- Siyah maskeler de haftalık cilt bakımımda oluyor genellikle.Bunun da etkileri güzeldi.Ama daha iyi temizleyen siyah maskeler kullanmıştım.Bu maske sanırım gözenek ve siyah noktaları biraz daha nazik temizliyor.

4x Watsons Nose Pore Strip Charcoal- Çok çok çok memnun kaldığım bir ürün.Bir kutusu bitti.İçerisinde 10 adet var ve en son 13 liraydı fiyatı bir de indirimden 7 liraya almıştım çok iyi fiyata denk gelmişti.Etkisi mükemmel.Siyah noktaları çok iyi temizliyor.


Testerlar;

Loreal Nem Terapisi Aloe Vera Suyu Normalden Karmaya Ciltler- Cildi yormadan güzel nemlendiren bir üründü.Krem değil losyon yapıda.Makyaj bazı olarak da çok iyiydi.Kokusu,yapısı harikaydı.Yağlı ciltler için güzel bir nemlendirici.

Etude House Fresh Cherry Tint- Sonunda bitti 😁 Ürün çok güzeldi hem yapı hem renk olarak ama tester şeklinde olduğu için kullanımı çok zordu.Tint formda olduğu için testerdan bulaştığı yerde izi kalıyordu bir de rengi kırmızı olunca çok kolay çıkmıyordu.Bendeki rengi RD301.Yapısı gloss ve lip oil arasında.Dudağı sanki nemlendiriyor da.Rengi de kiraz rengi gibi.

Sephora Smoothing Primer- Silikon gibi bir yapıda olan bir makyaj bazı.Cildi pürüzsüzleştiriyor ve fondötenin daha güzel ve kalıcı olmasını sağlıyor.Çok beğendiğim bir ürün oldu.Fondöten gerçekten bu bazın üzerinde ayrı bir güzel duruyor.



Bakım ürünlerinden;

2x Stopever Thermal Hot Termal Terapi Plasteri- 8 saate varan ekzotermik doğal sıcak terapi etkisi ile uygulandığı bölgeyi hızla ısıtır.Böylece bel,boyun,omuz ve diğer bölgelerdeki kas ağrılarının hafifletilmesine yardımcı olur.Sıcaklık etkisi ile kan dolaşımını hızlandırarak uygulandığı bölgedeki kas problemlerinde gevşeme ve rahatlama sağlar.Yüksek tutunma özelliği ile kullanımı kolaydır,uygulandığı cilt yüzeyine uyum sağlar ve gündelik yaşantınızda sizi rahatsız etmez.İlaç içermiyor.Hassas ve problemli cilde sahip olanların,diyabet hastalarının,kan dolaşımı sorunu olanların,hamilelerin,romatoid artrit hastalarının,65 yaş üzeri kişilerin kullanmadan önce doktorlarına danışmaları önerili.Uyurken,cilt ilaçları ve herhangi bir ısıtıcı araç ile birlikte kullanmayın.Daha önce de bel ağrılarımdan bahsetmiştim.Geçtiğimiz ay bu ağrıların en şiddetlisini yaşadım ve yerimden kalkamayacağım zannettim.Elimde bu üründen vardı ağrıyı tam kesmese de o kısmı biraz yumuşattı.

Stopever Hot Comfort Ayak Isıtan- Günboyu ısıtan konfor.Anında ısıtır.Kolay kullanımlı ve kokusuzdur.Soğuk havalarda sizi sıcak tutar.Bu ürünü bir ara açık bir ayakkabı giyeceğim diye ayağımı ısıtsın diye almıştım.Birini kullandım diğeri duruyordu ve bilin bakalım bu ürünü ne için kullandım.Evet belime taktım 😁 Ama çok etki sağlamadı haliyle.Ağrım çoğalınca bel bandı almaya gidemediğimden alternatif olarak bunu taktım ama dediğim gibi diğerinin etkisinin yarısı kadar ile etki etmedi.Ayak ısıtma açısından oldukça başarılı.

Selpak Klasik Cep Mendili- Çantamın olmazda olmazlarından mendil.Bildiğimiz mendil ama Selpak'ın olunca farkı belli oluyor 😁Zaten üzerinde de ultra yumuşak yazıyor.Pudralı gibi yumuşacık.

Daycare Mendil- Hijyenik,yumuşak,hesaplı.Bu da uygun fiyatlı olduğu için almıştım.Yapısı yumuşak,dayanıklı bir mendil.Mendil yani 😁 Hangisi uygun fiyatlıysa onu tercih ediyorum ama tabi grip,nezle gibi durumlarda mendil bile ayırt edilerek alınıyor.O zamanlarda yumuşak olmasını tercih ediyorum 😷

Colgate Max White One- Maksimum beyazlık.Beyaz kristaller ile.Nihayet aradığım diş macununu buldum galiba.Bitenler yazılarımı takip ediyorsanız bilirsiniz çok çay kahve tükettiğimden her diş macunu kolay kolay etki etmiyordu.Bu diş macunu acayip iyi geldi ve o beyazlatma etkisi belli oldu.

Ocak ayında bitirdiğim ürünler bunlardı.Umarım keyifle okumuşsunuzdur 😊

Yorum Gönder

7 Yorumlar

  1. buzlu kahve olayını bilirim😂 ıslak mendil benimde vazgeçemediğim bir ürün çoğu zaman hayat kurtarır 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazı yazarken kahveyi unuturum genellikle 😁 Islak mendil olmazsa olmaz👌

      Sil
  2. Çay hazırdı blogunuzu açtıgımda ilk okudugum kelime çaylar hazırmı evet hazır dedim ve bir çırpıda okudum teşekkür ederim

    8 saate varan ekzotermik doğal sıcak terapi etkisi ile uygulandığı bölgeyi hızla ısıtır.Böylece bel,boyun,omuz ve diğer bölgelerdeki kas ağrılarının hafifletilmesine yardımcı olur.Sıcaklık etkisi ile kan dolaşımını hızlandırarak uygulandığı bölgedeki kas problemlerinde gevşeme ve rahatlama sağlar.Yüksek tutunma özelliği ile kullanımı kolaydır,uygulandığı cilt yüzeyine uyum sağlar ve gündelik yaşantınızda sizi rahatsız etmez.İlaç içermiyor.Hassas ve problemli cilde sahip olanların,diyabet hastalarının,kan dolaşımı sorunu olanların,hamilelerin,romatoid artrit hastalarının,65 yaş üzeri kişilerin kullanmadan önce doktorlarına danışmaları önerili.Uyurken,cilt ilaçları ve herhangi bir ısıtıcı araç ile birlikte kullanmayın.Daha önce de bel ağrılarımdan bahsetmiştim.Geçtiğimiz ay bu ağrıların en şiddetlisini yaşadım ve yerimden kalkamayacağım zannettim.Elimde bu üründen vardı ağrıyı tam kesmese de o kısmı biraz yumuşattı.

    www.tolum.site

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim😊 Güzel blogunuzu ziyaret ettim 😊

    YanıtlaSil