Dodo House I Miss You Lip Balm


Merhaba~

Bugün sizlere şirin mi şirin bir ürün tanıtacağım.Yıllar önce sanırım -Bornpretty'den sanırım emin değilim- aldığım bir lip balmı anlatacağım.Ürün baya eski ama hala sapasağlam duruyor ne yapıda ne de ambalajında bir bozulma olmadı.Bunu yıllar önce Kore kozmetiğiyle ilk tanıştığım zamandan bir müddet sonra,Çin siteleri meşhur olmaya başlayınca almıştım.Sitede dolanırken o zamanlar ambalajlar çok dikkatimi çekiyordu -sanki şimdi çekmiyor- ve bunun da ambalajına bayılıp almıştım.




Orijinal Hello Kitty olmasa da ürünün kabındaki desen Hello Kitty'yi anımsatıyor.Çok şeker bir çizim olmuş.Yanında da çilek deseni var yani bildiğiniz şirinlik akıyor ürünün ambalajından.Hatta kabın yanlarında da sırayla çilek desenleri var.Teneke bir ambalaja sahip.Uygun fiyata satılmasına rağmen dayanıklı,paslanma olmadı ve boyasında da dökülme olmadı ambalajın.Markanın yeni ve acayip şirin birçok ürünü var.Ali Express'te satışı mevcut.Sanırım muadil ürünler çıkarıyorlar çünkü genellikle ürünler Kore ürünlerine benzer ama daha uygun fiyatlı ürünler.Mesela bu ürünün benzeri Etude House'ta Missing You serisi olarak geçiyor.Bu arada üzerinde DoDo House yazıyor ama arkasını okuduğumda Korece Etude House yazıyor onu anlayamadım.Bu lip balm da I Miss You serisinden ve bendeki rengi 6.Kap içerisinde olduğu için parmakla uygulanıyor tabi spatula kullanıyorsanız o şekilde uygulamanız daha sağlıklı.Ürünün yapısı oldukça yoğun.Lip balm ve lip gloss arası.Dudakta yapış yapış bir his ve ağırlık bırakmıyor.Nemlendirme konusunda acayip iyi evet asıl konu bu gerçekten böyle bir performans beklemiyordum.Dudaklarınızın kuru olduğu dönemde sadece günde bir kere uyguladığınızda tüm gün nemli kalıyor ama bu hani o ağırlık gibi parlak parlak duran nem değil bildiğiniz içeriden nemlendiriyor.Rengi hafif koyu pembe,çilekli ürünlerin renkleri gibi.Dudağa renk veriyor ama göze batacak kadar çok değil,sağlıklı bir görünüm veriyor,yani kendi rengi gibi renk veriyor.Kokusu da çilekten ziyade hindistan cevizi gibi.Oldukça beğendim bu ürünü.Markanın diğer ürünlerini denemedim ama lip balmından memnun kaldım.Bu arada ürün Kore yapımı.








Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Dodo'nun bu ürünü dikkatimi çekince detaylarını öğrenmek istedim. Rengi hoşuma gitti. Kutusu da efsane gibi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürün üzerindeki çizim gerçekten şirin:)

      Sil