Avon Açılı Allık Fırçası


Beğendiğim,memnun kaldığım fırçalarımdan biri de Avon'un bu açılı fırçası.Sanırım seçebildiğim en iyi ilk fırçalarımdan 😁Nasıl bir cümle oldu 😂Şöyle söyleyeyim bu fırça da ilk makyaj fırçası kullandığım dönemlerde aldığım bir fırçaydı ve o aralar o kadar kötü fırça deneyimlerim olmuştu ki bunu alıp kullandığımda nihayet güzel bir fırça seçebildim demiştim.




Adından da anlaşılacağı gibi açılı bir fırça ve bu da allık,özellikle de kontür-bronzer ürünlerini uygulamak için ideal.Kısa olan kısmı varya ben onu yüzümün ön kısmından arkaya doğru uyguluyordum ama tersi şekilde yani uzun olan kısmını önde tutarak arkaya doğru sürmeyi denedim ve bu şekilde daha iyi oldu.Sanırım doğrusu da bu şekilde uygulamak.İnce,sık ve yumuşacık kıllara sahip.Bu da ürünün güzel dağılmasını sağlıyor.Toz ürünler için daha kullanışlı.Elmacık kemiğinin altına ve yanaklara çok rahat uygulanıyor ve çok güzel dağıtıyor.Bu da ahşap sap ve metal bir aparatla fırçaya bağlanmış.Metal kısmı  hafif bastırılmış bu da fırçanın biraz daha ince olmasını sağlıyor.Biraz küçük bir fırça ama bunun çok artısı var.Aşağıda swatchlarla birlikte allık ve bronzerı anlatırken bu avantajlarını da anlatacağım.




Üst kısımdaki dağıtmadan sürdüğüm bronzer alttaki de dağıttığım bronzer.Bronzer'ı elmacık kemiğinin altına,şakak kemiği ve altına uyguluyorum.Bu fırça küçük ve şeklinin açılı olmasından dolayı bronzerı hem belli ediyor şekilde hem de çok göze batmayacak şekilde yani leke gibi durmasını önleyerek dağıtıyor.O kadar eşit ve güzel dağıtıyor ki ciltte çok hoş bir görüntü oluşuyor.Küçük olduğu için de uygulamak ve kontrol etmek kolay oluyor.Kontürü de aynı şekilde  sanki o gölge kendiliğinden varmış gibi görünüm sağlıyor


Yukarıdaki swatchta çok belli olmuyor ama aynı şekilde üstte dağıtmadan altta ise dağıtarak uyguladım.Allığı yanaklarıma uyguluyorum.Allığı da aynı şekilde eşit ve muhteşem dağıtıyor.Küçük olduğu için de uygulamak çok kolay oluyor.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Ah şu bayanların makyaj işleri, Avon'un bu açılı fırçası demek :/

    YanıtlaSil
  2. bende de bu fırçadan var. eskiden renk beyazdı şimdi yenilenmiş sanırım. kıl yapısı değişmedi ise oldukça dayanıklı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de çok dayanıklı.Yıkarken biraz sert yıkıyorum ona bile dayandığını göre baya sağlam😁Kılları oldukça yumuşak ve güzel dağıtan nadir fırçalardan

      Sil
  3. Yıllar önce aldığım fırçamdan vazgeçemiyorum. Aslında açılı fırça lazım oluyor ama işte takıntı haline gelmiş bir fırçam var. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer memnunsan ve kullanışlıysa vazgeçme👌

      Sil