Avon Çift Taraflı Far Fırçası


Artık far fırçası dediğimizde pofidik,karıştırma fırçası tarzına benzeyen fırçalar moda olsa da eskiden daha düz tarzda hatta şimdi de göz kapağının ortasına uygulanan far için de bu şekil fırçalar kullanılıyor.Aslında çok kullanışlı değiller.Bu konuda hemen hemen her makyaj sever aynı fikirdedir.Daha değişik makyajlar için kullanılabilir.




Avon'un çift taraflı fırçası bir tarafında üst kısmı oval şekle sahip düz bir fırça.Fırçanın kılları ince,sık ama sanırım çok sıkıştırıldığı için biraz sert.Sapı ahşap olan bu fırçanın bu far uygulanan fırçasına metalle bağlı ve bu metal kısım bastırılmış.Diğer tarafı ise konik sert sünger formda.O da dağıtma bu smudge dediğimiz buğulu göstermek için kullanılan bir makyaj aracı.Sünger tarafı da aynı şekilde metal aparatla bağlı ve yuvarlak şekilde.Aslında iki taraf da çok kullanışlı durmuyor.Dilerseniz aşağıda resimlerle beraber iki tarafın da neler için kullanıldığını inceleyelim.





Far fırçası kısmı düz şekilde ve sert olduğu için toz farı sadece belli bir bölgeye uygulayabilirsiniz.Dağıtmak pek mümkün değil.Bu da daha çok makyajla oynamayı sevenler için çeşitli renkler içeren göz makyajında göz kapağının orta kısmına belli olmasını sağlamak için sürülecek far,cut crease makyajında kapatıcının üzerine sürülmesi için far uygulanabilir.Bunların  dışında krem farı da çok güzel uyguluyor.Daha pigmentli durmasını dağlıyor.Üstteki swatchların ilki dağıtmadan uyguladığım krem far,diğeri dağıtılmış hali.Alttaki swatchların ilki siyah toz farın dağıtılmadan sürülmüş,diğeri ise dağıtılmış hali.


Sünger kısmı da aşırı sert.Hem toz far hem de gel göz kalemi denedim ama ikisini de dağıtamadı.Olduğu gibi kaldılar.Üstteki siyah toz far alttaki ise jel siyah göz kalemi.Gördüğünüz gibi tam dağıtamıyor.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. nedense avonun far fırçaları ile bir türlü anlaşamıyorum ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu denediğim ilk ve tek fırçasıydı😁İlk izlenim pek iyi olmayınca bir daha cesaret edemiyor insan almaya🙄

      Sil
  2. Far fırçalarını seviyorum ama far özürlüsü olduğum için parmakla uygulamak daha kolay geliyor bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek renk kullanacksam ben de parmağımla uygulamayı tercih ediyorum bazen😊

      Sil