Ebay'den Aldığım Beyaz Fondöten Fırçası


Fondöteni genellikle süngerle uygulamayı tercih ederim ama bazen fırçayla da uygulamak istiyorum.Ancak fırçayla uyguladığımda genelde fırça izi kalıyor ve fondöteni eşit dağıtmıyor.Bu işlem için uygun fırçayı bulmak biraz zamanımı aldı.Bunun için sık kıllı bir fırça bulmam gerektiğini birkaç fırça denemesinden sonra anladım.




Ebay'de bu tarz bir fırça aradığım zamanlarda bu fırça çok popülerdi ve tipinden bunla çok güzel fondöten uygulanır dedim😁Fiyatı da uygun olunca alayım deneyeyim dedim.Fırçanın sapı plastik ve beyaz.Fırçanın bağlandığı kısım da büyük ve altın rengi ayna gibi.Ne büyük ne de küçük bir fırça.Benim ellerim küçüktür ve avucuma sığıyor.Kılların alt kısımları siyah ve üst kısmı beyaz.Kılları kısa,ince ve çok sık.Böyle olunca da neredeyse süngerle aynı etkiyi veriyor.Fondöteni eşit bir biçimde,ürünü çok emmeden güzelce yayıyor ve bunu yaparken çizgi çizgi fırça izi bırakmıyor.Stick fondöteni uygulama konusunda acayip başarılı,o kadar mükemmel dağıtıyor ki neredeyse kusursuz görünüyor.Likit fondöteni de güzel bir şekilde yayıyor.Bunların dışında kapatıcıyı dağıtma konusunda da oldukça başarılı.Hatta çizgilenme riski yüksek olan göz altı bölgesinde bile çok başarılı.Bunu aldığımda beri fondöteni uygulamak için elim hep buna gidiyor.Biraz HM'in bir fırçası var ona benziyor o da çok beğenildi hatta ama onu keşfetmeden çok önce bulmuştum bu fırçayı.




Stick fondöten uygulanmış hali.


Likit fondöten uygulanmış hali.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. çok güzel duruyor uygulanmış şekli. ben de kaşık fırçaya alıştım onu bırakabilirsem bunu deneyeceğim. teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaşık fırçalar da sık kıllı olduğu için uygulamada başarılı olabilir.Bu fırça da bu yüzden oldukça iyi😊

      Sil
  2. Bir zamanların efsanesiiii :D Ben de almıştım ama hediye etmek zorunda kaldım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendine de alsaydın bir tane😊Koleksiyonda mutlaka bulunması gereken bir fırça.

      Sil