KinGirls Who Cares Kağıt Maskeler


Kağıt maskeler çoğu zaman cildin kurtarıcısı oluyor.Kısa sürede cildin problemini çözüp,cilde bu süre içerisinde sanki saatlerce bakım yapmış görüntüsü verebiliyor.Bu maskeler oldukça pratik ve hemen hemen hepsinden olumlu sonuç alınıyor.Eskiden ülkemizde kağıt maske bulmak biraz zordu.Olan yerlerde de çeşit yoktu.Ama artık birçok yerde çeşit çeşit maske bulabiliyoruz.



Watsons mağazalarında aklınıza gelebilecek her türlü içeriğe sahip,değişik ama özellikle de Kore menşeili onlarca çeşit kağıt maske bulmak mümkün.Kendi markasının maskelerinden aşırı memnunum.Watsons'a gittiğimde kasa önünde bir de KinGirls'ün bu maskelerinin ikisinin 14 liraya denk geldiğini görünce denemek istedim.Ambalajı zaten insanı meraklandırıyor.Her maskenin ayrı arka plan ve kız şeklinde çizimleri var.Oldukça şirin duruyorlar.Diğer kağıt maskeler gibi dikdörtgen değil de oval bir ambalajda.İlk baktığımda göz maskesi zannetmiştim böyle olunca.Maskeler Tayvan yapımı.Tek kullanımlık.İçerisinden baya likit ürün de çıkıyor.Böyle olunca ben kalan ürünü de cildime sürüyorum,yedirebildiğim kadar yediriyorum hala sıvı kalırsa öyle bırakıyorum ve baya faydası oluyor cildime.Maskeyi cilde uygulayıp 15-20 dk bekleyip çıkardıktan sonra hem maskeden hem de pakette kalan ürünü cilde masaj yaparak yediriyorsunuz.Ben 2 çeşidini aldım;


Boost-it; Olması gerekenden daha fazlasını yaptın ve şimdi bunun sonucunu cildinizde hissedin.Cildinizi yorgunluğun herhangi bir belirtisini göstermesine izin vermeyin.Bu maske içerdiği C vitamini ve yulaf özü ile cildinizi güçlendirmeye yardımcı olur.Bir nevi cildi toparlamak için kullanılan bir maske.Yorgun cildin biraz daha canlı görünmesine yardımcı oluyor.Bu konuda belirgin şekilde olmasa da etkisi iyi.


Glow-it; Teninize önem veriyorsunuz,canlı ve enerjik görünmesini istiyorsunuz!Aydınlık bir görünüm elde etmenin zamanı geldi!Bu maske içerdiği kahve çekirdeği özü ile cilt görünümünü canladırmaya;hyaluronik asit cildi nemlendirmeye ve daha az mat bir görünüm sağlamaya yardımcı olur.Bu maske de cildi nemlendirme ve aydınlık gösterme konusunda iyi.Nemlendirme konusunda orta diyeceğim çünkü daha iyi nemlendiren maskeler kullandım.İçindeki sıvıyı uyguladıktan sonra bile o kuruluk belli oldu.Bu maskeyi kullandığımda işlem tamamen bittiğinde hala pul pul dökülen kuruluklar belli oluyordu.Aydınlık gösterme konusunda iyi.Cilt bu maske uygulamasından sonra daha bir aydınlık ve parlak duruyor.



Soothe-it; Cildinizi rahatlatmaya yardımcı olur.İçeriğindeki adaçayı ve lavanta ekstraktları cildinizi yumuşatmaya yardım eder.Bu maskelerin diğerlerinin kağıdını hatırlamıyorum ama bu hafif şeffaf bir kağıttan yani kumaştan yapılmış.İçerisinden baya losyon çıkıyor.Hatta neredeyse bir maskelik kadar daha losyon var.Maske sonrası o losyonun hepsini uygulayıp cilde emdirmek pek mümkün değil.Cilt yüzeyinde katman gibi kalıyor fazlası.Losyonu çok yoğun.Bu da cildi baya iyi nemlendirmesini sağlıyor.Ama yapış yapış his bırakıyor.Hafif hoş bir adaçayı kokusu var.İçeriğinden dolayı bence bu maske yorgun günlerde dinlenmek için uygulanabilecek güzel bir maske.Cildin yorgunluğunu alıyor ve yumuşacık yapıyor.Yalnız yatıştırma etkisi bekledim bu maskeden ve bu konuda başarılı değildi.Hatta kızarıklıklar kaldı cildimde.Maske nemlendirme açısından,kokusu yönünden rahatlatıcı olması açısından iyiydi fakat cildi yatıştırmadı.


Maskeler genel anlamda orta.Tekrar almam çünkü ben kağıt maskeden tam sonuç almak isterim.Bu maskeler biraz daha karma ve yağlı ciltler için uygun olabilir.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. bende watsonsda görmüştüm almaya cesaret edememiştim. yorumun fikir verdi teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyorlar, denemeye değer ☺️🌸

    YanıtlaSil
  3. merak ettim şimdi, ikinciyi deneyeceğim

    YanıtlaSil
  4. Kağıt maskeleri hiç denemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt bakımına çok vakit ayıramayanlar için mükemmel bir icat😁

      Sil