Loreal Değerli Çiçekler Temizleme Jeli Normal ve Karma Ciltler


Loreal Değerli Çiçekler serisi çıktığında merak ettiğim ve denemek istediğim ürünler arasına girdi.Daha önce toniğini şurada yazmıştım.Bugün de sizlerle bu seriye ait normal ve karma ciltler için olan Temizleme Jeli'ni inceleyeceğiz.Birçok özelliğe sahip ve özellikle karma-yağlı ciltlerin sevebileceği bu ürünüz özellikleri ve yorumlarım nelermiş bakalım.




Her gün arınmış,yumuşak ve ferah bir cilt için gül ve lotus özlerini birleştirerek dengeleyici etkiye sahip Değerli Çiçekler Temizleme Jeli'ni geliştirdi.Şeffaf jel yapısı su ile temas ettiğinde köpük halini alır,cildi kurutmadan ve nazikçe temizler.Gül cildi yumuşatır,Lotus cildi dengeler ve korur.Özel çiçeksi kokusuyla eşsiz bir deneyim sağlar.Arındırır,gözenekleri temizler,ferahlatır.Dengeleyici etkiye sahip.Gözeneklerden arınan cilt temizlenir,ferahlar ve mat bir görünüm kazanır.Cilt gerginlik ve kuruluk hissi olmadan,sağlıklı ve rahat bir görünüme kavuşur.Günden güne yumuşar,ferahlar ve güzelleşir.Sabun içermez.Şeffaf ve jel yapıda bir ürün.Yoğun ve aşırı olmasa da hafif köpürüyor.Kokusu bildiğimiz Değerli Çiçekler serisinin kokusu gibi şeftali kokusu içeren parfümlü bir koku.Ürünü cildimin en kuru zamanında kullandığım için ve ürün de zaten normal ve karma ciltler için olup,matlaştırıcı etkiye sahip olduğu için açıkçası kuruluğu belli etti.Herhangi bir sivilcelenme yapmadı ve günlük temizleyici olarak oldukça hafif yapılı ve orta etkiye sahip.Şuan sivilce ilaçları kullandığım için biraz hassasiyet arttı ama bu ürün direkt cildimi tahriş etmedi.Cildi güzel temizliyor ama makyaj temizleme konusunda orta.Tabi bu tüm makyajı sadece bu ürünle temizlerseniz bu şekilde.Önceden makyajı herhangi bir ürünle çıkardıktan sonra makyaj kalıntısını bu ürünle çıkarırsanız bu konuda iyi.Gözenekleri temizleme konusunda biraz zayıf.Belirgin bir etkisini göremedim.Cildi ferahlatma konusunda başarılı.Bence bu ürün yaz ayları için olmazsa olmaz.Cildin yağlanma sorununun olduğu ve ferahlamaya ihtiyaç duyduğu dönemde günlük hafif bir temizleyici olarak kullanılabilir.Ürün gül ve lotus özleri içeriyor.Gül cilt için her zaman harika bir içerik.Lotus ise az kozmetik ürününde bulunan ama denemek için insana merak veren bir içerik.Özellikle Asya kozmetik ürünlerine merakınız varsa lotus içerikli ürünler daha bir ilgi çekici oluyor.Ürün 150 ml ve baya gidiyor.Az miktar ürün bile tüm cilde yetiyor.Durulamadan sonra cildi aşırı kuru bırakmıyor.









Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Ürüne uzaktan bakınca beni al diyor ama tabi benim cilt tipime uygun değil. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kuru ciltlerden ziyade yağlı ciltler için daha kullanışlı

      Sil
  2. bu serinin toniği var bende, gerçekten seri olarak parfümlü demek. bana da yoğun geliyor kokusu. aslında bir süre kalıcı olması güzel ama sanki kötü üretilmiş gibi ciltte yapış yapışlık arınmamışlık hissi vermişti. barışamadım loreal ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toniğini ben de kullanmıştım hatta onun hakkında da bir yazı paylaştım.Memnun kalmıştım

      Sil