Lure Deodorant For Women



A101'de satılan kozmetik ürünleri ara sıra dikkatimi çeker.Bazen değişik ve hiç ummadığım kadar iyi ürünler çıkıyor.Parfüm,krem,duş jeli,şampuan,sabun vb kategorilerde kendi markasına ait ürünleri mevcut.Deodorant,parfüm gibi ürünlerinde de oldukça güzel kokulara sahip ürünleri var.Lure da kendi markasının Lider kozmetiğe yaptırılmış bir deodorantı.



Daha önce de bahsetmiştim koku konusunda biraz seçiciyim.A101'de bu deodorantları gördüğümde merak edip kokusuna bakmıştım.Diğerleri çok ilgimi çekmese de unun kokusu hoş geldi.Deodorantın şişesi bildiğimiz diğer deodorant şişesi gibi.Amblemi kurdela şeklinde L harfi.Benim aldığım Sunshine olanı,sarı renkte ve şişe üzerinde yağlı boya yapılmış gibi çiçek açmış bir ağacın resmi var.Şık bir görünüme sahip.Çok çok muhteşem bir kokuya sahip değil açıkçası ama hafif güzel ve ferah bir kokusu var.İlk sıktığınızda hafif şekerli ve çiçeksi bir kokuya sahip olsa da limonumsu, ekşi ama hoş ve ferahlatan bir kokuya sahip.İçeriğinde sanırım limon var zaten.Az sıkmak bile yeterli oluyor.Koku baya oturuyor.Sıktıktan bir müddet sonra koku biraz daha oturuyor.Kalıcılığı da 24 saat için güzel ama daha uzun süre kalmıyor kokusu.Günlük kullanılabilecek güzel bir deodorant.Özellikle de kokusu yaz mevsimi için uygun olabilir.Hafif beyaz bir iz bırakıyor.Bir müddet geçtikten sonra iz aşırı belli olmuyor.Sanırım o ilk sıkıldığında ıslaklığından kaynaklanan bir iz olabilir.A101'lerde fiyatı 5 lira civarında.



Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. A101 arada beni de şaşırtıyor kaliteli ürün konusunda. Deodorant kullanamıyorum ben. Ama bu şişeye bakınca fena halde limon kokusu geliyor burnuma :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok denemem ama bunun kokusu hoşuma gidince değişik kokular da denemeyi sevince aldım bir tane😁

      Sil
  2. Deodorant fiyatları da uçmuşken bu yazı çok yerinde olmuş 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sormayın🙄Artık deodorantlara ya indirimden yada marketlerden bakıyorum😁

      Sil
  3. çok hesaplı. indirimli halleri on lira olmuş. ama ben içeriği temiz olan markaları alıyorum.belki kıyafetlerin üstüne sıkmak için alınabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet deodorantlar içerik açısından biraz sıkıntılı olabiliyor direkt sıkıldığında.Dediğiniz gibi kıyafet üstünde kullanımı daha iyi olabilir

      Sil