Mart Ayında Bitirdiğim Ürünler 2019


Yukarıdaki resimden de anlaşılacağı üzere mart ayında baya bir ürün bitirdim.İçerisinde çeşitli kategorilerden ürün var ve hatta favorilerim de.Bir kısmı da yazısı olan ürünler.Yazısı olanları ürün başlığı üzerine tıklayarak yazısına ulaşabilirsiniz.



ABC Sıvı Sabun Gül Buketi- ABC'nin temizlik ürünlerini seviyoruz.Markette sıvı sabununu da görünce bir denemek istedik.Çok beğendim.Kokusu acayip güzel,tertemiz ve çiçeksi.Elleri kurutmadan temizliyor,jel formda,kolay köpürüyor ve durulanıyor.500 mllik bir ürün.Biraz hızlı bitiyor.

Ebru Sıvı Sabun Zeytinyağlı- Açıkçası bunu zeytinyağı kokusu kozmetik ürünlerde güzel oluyor diye denemek için aldım ama öyle çıkmadı.Hatta kokusunu hiç beğenmedim.Acımsı gibi ve değişik bir kokusu var ne biçim anlattıysam 😁Güzel temizliyor,el formda ve boyuna göre ekonomik ama diğer kokuları denenebilir.

Marie Claire Black Mask- Kullandığım en iyi siyah maske.Cildi çok yormadan siyah ve beyaz noktaları temizliyor.Cilt üzerindeki siyah noktaya bağlı pürüzleri gideriyor.Diğer kullandığım siyah maskelerin bazıları ya aşırı cildi yorup hiçbir şey yapmıyor ve hiç etki etmiyor.Bu hem cildi yormama konusunda iyi hem de cildinizin temizlendiğini görüyorsunuz.

8x4 Hollywood Parfüm Deodorant- 8x4'ün deodorantlarını beğenerek kullanıyorum.Seneler önce bu Hollywood olanı çıkmıştı.Bende Oriflame'in Monaco Chic diye bir parfümü var artık üretilmiyor maalesef çok severek kullanıyordum.Bunun kokusu da o parfümün kokusuna çok yakın.Acayip güzel kokuyor.İçerisinde yaban mersini,yaban gülü,misk varmış.Ne gül ne de yaban mersin kokusu geliyor daha çok böyle kurabiyemsi bir kokusu var ve bu koku çok nadir bulunuyor.Ne bayan bir şeker kokusu ne de orman meyveli ekşi kokuya sahip.Bence çok benzeri bulunmayan harika bir kokuya sahip.Parfüm deodorant olduğu için de kalıcı.Pudrasız,leke bırakmaz.Çıktığında bol bol depolamıştım.Hala yedekleri duruyor.

Dr C. Tuna Çörek Otu Yağlı Besleyici Şampuan- İki kat etki.Kuru,yıpranmış,mat ve cansız saçlara çözüm sunar.Çörek otu yağı ile geliştirilmiş formülü saç derisini derinlemesine temizlerken saçı besler.Saç uçlarına kusursuz bir bakım sunar.Mükemmel bir şampuan.Bu bana bir sette gelmişti özel almamıştım ama bayıldım.Çörek otu yağının faydalarını biliyordum ama bu kadar güzel etki edeceğini tahmin etmemiştim.Gerçekten hem saç derisini yağdan arındırırken hem de saç bakım yaparak ışıl ışıl yapıyor.Genellikle saç derisini temizleyen şampuanlar saçı kurutur ama bunda öyle brşey olmadı hatta tam tersi besledi.Bildiğiniz saçınız sanki saatlerce bakım yapmış gibi parlıyor.Aynı zamanda saçı onarıyor.Saç dökülmesini gözle görülür biçimde azaltıyor.Kokusu çörek otu gibi.Çok beğendim.Favorilerime de girmişti zaten.

Nivea Micellair Göz Makyaj Temizleyici- Çok çok başarılı bir ürün.Suya dayanıklı makyajı çıkarmada bile oldukça iyi.Cilde zarar vermeden nazikçe temizliyor.Kalıntı kalmıyor.Çift fazlı bir ürün ve gözü kurutmadan makyajı mükemmel temizliyor.Suya dayanıklı makyaj dahil tüm makyajları kolaylıkla temizleyebilen nadir ürünlerden.

Powerdent Diş Macunu- Ekstra beyaz dişler için.Güçlü mavi kristaller ve nane ferahlığı.Koruyucu içermiyormuş.3D beyazlık vaad ediyor.Bim'den satın almıştım.Güzel temizliyor.Beyazlatma konusunda orta seviyede.Mükemmel tamamen beyazlık sağlamıyor.Günlük kullanım için uygun olabilir.Jel formda ve içindeki mavi kristalleri görebiliyorsunuz.Dişlerimi çok fazla yormadı.Ama diş eti kanamam oldu.

Rival de Young Liquid Concealer 01 Beige- Hafif yapılı bir kapatıcıydı.Sivilce izlerim vb yerlerde kullanmaktansa göz altlarımı kapatmak ve aydınlatmakta kullandım ki bu konuda daha başarılıydı.Biraz da sulanıp yapısı bozulduğu için açıkçası sivilce izlerim üzerine kullanmak istemedim.

Daiso Coenzyme Q10 Hand Cream- Kokusuyla,dokusuyla,yapısıyla,etkisiyle,herşeyiyle mükemmel bir el kremiydi.Çok severek kullandım.Uzun süre de gitti.Hafif yapılı ama ellere çok iyi gelen bir el kremi.Hem nemlendiriyor hem de Q10 etkisiyle bakım yapıyor.


Watsons Soft and Clean Side Sealed Facial Puffs- Tiftiksiz,yüksek kaliteli pamuktan yapılmış.Kenarları kapalı dizaynıyla yüzünüzde pamuk kalıntısı bırakmamayı sağlar.Bu ultra yumuşak yapısı süper emici ve kozmetik ürünleriniz için idealdir.Bu şekilde karton kutuda ve kare şeklinde olan makyaj temizleme pamuklarını çok beğeniyorum.Japon markalarının bu şekilde pamukları vardı.Watsons böyle bir ürün getirince hemen aldım.Yapısından ve ürünü kolay yaymasından da memnun kaldım.

Benri Zeytinyağı Kokulu Islak Havlu- İçerisinde 56 adet var.Paraben içermiyormuş ve cildin pH dengesiyle uyumluymuş.Büyük ve dayanıklı bir ıslak mendil.Kokusu tertemiz zeytinyağlı sabun gibi.Temizlik konusunda da iyi.Zaten ıslak mendili mini temizliklerde kullanıyorum.Makyaj çıkarmak için kullanmıyorum.Bundan da memnun kaldım.İndirimde alınabilir.

Simple Water Boost Hydrating Nemlendirici Kağıt Maske- Simple markası temiz içeriğiyle meşhur bir marka.İngiliz Youtuberlar bu markayı tanıtırken çok hoşuma gitmişti ve ilk fırsatta almak istediğim bir markaydı.Türkiye'ye gelince de ara ara bazı ürünlerini alıp denedim.Bu maskeyi de nem takviyesi özelliği olduğu için aldım.Cildim son zamanlarda sivilce tedavisi yüzünden çok kurudu ve yoğun nemlendirmeye ihtiyacı oluyor.Bu maskeye bayıldım.İçten dışa cildimi acayip nemlendirdi ve ışıl ışıl yaptı.Detaylı yazısını yazacağım.

Stopever Hot Comfort Ayak Isıtan- Gün boyu ısıtan konfor.Anında ısıtır.Kolay kullanımlı ve kokusuzdu.Soğuk havalarda sizi sıcak tutar.Isıtıcı bir ürün ama evde bel için bant kalmayınca belime kullandım.O konuda yani bel ağrısını hafifletme konusunda işe yaramadı tabi😁Isı konusunda ısınması biraz uzun sürse de sıcak tutuyor.

Moos Isırgan Otlu Vitaminli Şampuan Tester- pH 5.5.Saç köklerini korur ve besler.Saçlara canlılık ve parlaklık verir.Saç dersindeki hücre çoğalmasına yardımcı olur.Isırgan otu,at kestanesi ve vitaminler (A-B2-B3-B5-B8-C-B9-E-F-H-K) ile çay ağacı yağı ve özel bir bitki  kompleksi içermektedir.Bu komplekste bulunan maddeler saç bakımında,dökülme sorunlarında kullanılan bitkisel ürünler olup,derinin korunup saç köklerinin beslenmesinde önemli yer tutar.Formülündeki bu yeni bileşik ayrıca vücudun ihtiyacı olan birçok amino asidi ve minerali de içermektedir.Bu sayede saç kaybı mücadelesinde,saç hücrelerinin hızla çoğalmasında,saçların sağlıklı uzamasında önerilen bir komplekstir.Şampuan içeriğinde bulunan çay ağacı bitkisi ise saç derisinin dış etkenlerden korunup canlı kalmasında ve kepek oluşumunun önlenmesinde tavsiye olunan bir yağdır.Isırgan otunun saçların yenilenmesinde,zarar görmüş hücrelerin canlanmasında saç gelişiminin hızlanmasında asırlardır kullandığı bilinmektedir.Şampuan çok akışkan yapıda neredeyse su gibi ve kokusu karanfil gibi çok güzel.Saç derisini çok güzel besliyor ve saç dökülmesini engelliyor.

Bioaqua Aloe Jelly Mask- Yıkanabilir,jel bir maske.Aloe içerikli.Sürüp bir müddet bekletiyorsunuz ve daha sonra yıkıyorsunuz.Cilde yumuşaklık kazandırıyor.Nemlendiriyor.Hızlı bir etkisi görülmese de jel yapıda olmasına rağmen  nemlendirmesi iyi.Cildi pürüzsüz bir görüntüye kavuşturuyor ve yumuşacık yapıyor.

Daycare Mendil- Mendil çantamın olmazsa olmazlarından.Bitince değişik yerlerden farklı mendiller alıyorum neresi denk gelirse😂Daycare'in mendili hijyenik,yumuşak ve hesaplıymış.3 katlı diyor.Gerçekten yapısı yumuşacık ve yapısı da ince.Sanki pudralıymış gibi cildi yormuyor.Güzel bir mendil ve fiyatı da uygun.

Blume Mendil- Bunda da hijyenik,yumuşak,hesaplı yazıyor.File ve Bim sanırım aynı şirket.Bu da Bim'in mendili.3  katlıymış bu da.Uygun,her zaman elimizin altında,bulabileceğimiz bir mendil.Yapısı normal,cildi yormuyor ama Daycare kadar yumuşak değil.Belki yapıları aynı ama Daycare'de biraz daha pudramsı bir yapı var gibi.

Benim mart ayında bitirdiğim ürünler bunlardı.Umarım keyifle okumuşsunuzdur😊

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Yeni bir bloğum daha açıldı açılışa özel bir çekiliş düzenledim. Katılırsanız çok sevinirim :) Sevgiler...

    www.gulsahworld.com

    YanıtlaSil
  2. ısı bandı dikkatimi çekti. Çünkü dışarı çıktığımda en çok ayaklarım üşüyor

    YanıtlaSil
  3. 8X4 deodorant kullanmayı bırakmadan önce favori markamdı. Zeytinyağlı sıvı sabun konusunda çok haklısın. Kokusuz sabun sevemiyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten oldukça başarılı bir marka ve bolca koku seçeneği var.Sabunu günde defalarca kez kullandığımız için kokusunun güzel olması lazım diye düşünüyorum😁

      Sil