Mart Favorilerim 2019 (Film,Kitap,Bakım,Yiyecek,Kozmetik,Instagram,Oyun)



Bolca çeşit ve değişik ürünler içeren favoriler yazımla sizlerleyim 😊 Mart ayında bolca okudum,yeni ürünler denedim,bir sürü film izledim yani dolu dolu geçen bir ay oldu.Çok fazla makyaj yapamasam da arada sırada birkaç ürün deneyeyim dedim ve bunların bazıları da favorilerimdeler.Dilerseniz nelermiş bir bakalım.
Kozmetik-Bakım Favorilerim;

8x4 Dream Like A Unicorn Deodorant- 8x4'ün bu şekilde sevimli hayvan temalı deodorantları çıktığında çok hoşuma gitmişti ve merak ettim.Çeşit çeşit kokuya ve temaya sahip bu deodorantlardan Dream Like A Unicorn'un kokusunu daha çok beğendiğim için bunu tercih ettim.Hem fresh hem de pudralı muhteşem bir kokuya sahip.Günlük kullanıma uygun çok hoş bir kokusu var.Favorilerime girme konusu da kesinlikle kokusu.Koku konusunda hassas bir insanım kolay kolay beğenmem ve bazı kokular baş ağrısı yapar.İnce eleyerek satın alırım bu tarz ürünleri ve bunun kokusuna da bayıldım.Özellikle bahar ve yaz ayları için tercih edilebilecek bir koku.

Revolution Fast Base Foundation F1- Şu sıralar stick fondötenlere takmış durumdayım.Revolution'ın bu fondöteniyle de anlaşıp anlaşamadığımı anlayamadım.Şöyle; cildim kuruyken ve ürünü aşırı uyguladığım zaman ciltte yakından çok kötü duruyor.Ama uzaktan bütün ve hoş duruyor.Bir de cildimi güzelce nemlendirip ürünü az uygulayarak denedim ve sonuç çok güzel oldu.Ciltte muhteşem durdu,kapatıcılığı çok iyi,cilt tonu eşitlendi bir de bendeki rengi en açık renk olunca (biliyorsunuz ben açık renk fondöten kullanmayı seviyorum) süper durdu.

Otsuka Seiyaku Ointment- Yara tedavi edici merhem diyebiliriz.Aşırı yoğun yapıda ve eski merhemler gibi kokuyor.Bu bana Japon bir arkadaşımın hediyesi.Ev hanımları Japonya'da çok kullanırmış.Ben de ellerimde yara olan kısımlara uyguluyorum ve normal iyileşme süreci daha da hızlanıyor ve yara hemen iyileşiyor.Otsuka bir Japon markası ama sanırım Abdi İbrahim firmasıyla bir ortaklığı var.Bu ürün birebir gelmese de benzeri bir ürün ülkemizde satışta olabilir.

Dodo House I Miss You Lip Balm 6- Uygun fiyata aldığım bir lip balmın bu kadar işe yarayacağını tahmin etmemişim.Yapısı filan yoğun ama etkisi az olur diye düşündüm.Ama oldukça güzel nemlendirip bu nemin de uzun süre kalmasını sağlıyor.Dudaklarımın baya kuruduğu dönemde çok işe yarayan bir ürün oldu.Rengi de hafif pembe olduğu için renk de veriyor.

Ebay Beyaz Fondöten Fırçası- HM'in bir fondöten fırçası var,bu fırçaya benziyor,ona muadil diyebiliriz.Gerçi onu denemedim ama baya benziyorlar.Yalnız bu ürün o fırçadan baya önce çıktı farklı bir fırçaya da muadil olabilir.Kılları acayip sık ve fondöten yaymak için çok kullanışlı bir ürün.Fırçayla fondöten yayılınca iz bırakır genellikle ama bu fırçada böyle bir sorun yaşanmıyor.Eşit ve ürünü emmeden dağıtıyor.

Ecotools Seyahat Boyu Karıştırma Fırçası- İlk fırçalarımdan kendisi.Minnacık olmasına rağmen çoğu karıştırma fırçama göre farı çok güzel dağıtıyor ve farları çok güzel karıştırıyor.Eşit bir şekilde yayıyor  ve o gölge görüntüsünü çok güzel sağlıyor.Küçük gözleriniz yada dar göz kapaklarınız varsa,bu fırça küçük gözlerde far dağıtmakta çok başarılı.

Simple Water Boost Hydrating Mask- Cildimin en çok neme ihtiyaç duyduğu zamanda denemek için aldığım bir maskeydi.Bu kadar nemlendireceğini,nem ihtiyacını karşılayacağını tahmin etmemiştim.Cildi hem içerden hem dışardan nemlendirip ışıl ışıl pürüzsüz bir görüntüye kavuşturuyor.Bu maskeyi uyguladıktan sonra fondöten olarak da Revolution'ın yukarıda bahsettiğim Fast Base Foundation Stick'ini uyguladım ve cildime baya iltifat aldım😁 Muhteşem bir ürün.


L'action Paris Eyelash Serum- Zayıf ve kısa kirpiklerime ne yapsam fayda etmedi.Birçok şey denedim ama o istediğim etkiyi alamamıştım.Bir ara bir serum denedim Eeose'ydi sanırım onda güzel bir sonuç aldım ama yavaş ve istediğim kadar değildi.L'action bu ürününü de bir influencerda gördüm ve oldukça övdü.Bir deneyeyim dedim.Tek kelimeyle mükemmel.Hem uzattı hem daha kıvrık bir görüntü oluşturdu hem de kirpiklerimi acayip sıklaştırdı.Bunları da çok kısa süre içerisinde yaptı.Çok çok başarılı bir ürün.

Kitap Favorim;

Osmanlı'dan Bugüne Neyi Kaybettik? /Nilhan Osmanoğlu- Tarih sever bir okuyucu olarak elim çoğunlukla tarih kitaplarına gidiyor ama onda bile seçici davranıyorum.Tarih okurken bence dikkat edilmesi gereken konu doğru anlatılması.Kaynağa dayanarak yada o kişiyle yada o dönemde yaşamış kişilerden edilen bilgilerle yazılmalı.Nilhan Osmanoğlu da Sultan II.Abdülhamid Han'ın torunu.E haklı olarak Osmanlı hakkında birçok bilgiye sahip ve bunları da bizlerle kitabında paylaşmış.Kitap aslında Osmanlı aşıklarının genellikle kendine sorduğu soru olan o dönemden bugüne ne kaybettik sorusunun cevaplarını bir bir anlatmış.Çok beğendiğim ve severek okuduğum bir kitap oldu.Kitap içinde bildiğim şeyler de vardı ama bilmediğimiz çok şeyi de anlatmış.Ellerine ve yüreğine sağlık.




Instagram Favorilerim;

Sedefoneriyor- Kendisi tatlış ve bizlere indirimlerden haber veren bir youtuber.Özellikle instagramda indirimleri anında haber veriyor ve o kadar güzel indirimler buluyor ki.Bazen 3,5,10 liraya kıyafet,kozmetik,aksesuar indirimleri keşfediyor ve bunları da bizlerle paylaşıyor.İndirim takip etmeyi seviyorsanız tavsiye edebilirim kendisinin instagram sayfasını.

Uqashasenrose2- Kendisi Malezyalı bir aktris ama hiçbir filmini,dizisini filan izlemedim.Seneler önce keşfette çıkmıştı karşıma sanırım ve tipi çok şirin geldi paylaşımlarını da beğenince takip etmeye başladım.Şuanda da kendisi gayet güzel paylaşımlarına devam ediyor.Bir de makyajı çok güzel😁


Yiyecek Favorim;

Dardanel Aç-ye Ton&Mısır- Ton balığıyla aram hiç yoktur.Kokusu tadı filan yiyemeyeceğim tarzda bir yiyecek ama bir şekilde onigiri tarzında yapıp arada yiyordum.Ama aldığım gibi yemem pek mümkün olmuyor.Faydası da çok olduğu için kendimi yemek için arada zorluyorum.Geçenlerde markette Dardanel'in böyle salata gibi Ton balığı ve garnitür içeren ürününü gördük ve denemek için aldık.Harika!Bu ürün bana ton balığını sevdirdi.Hem garnitür hem mısır hem zeytin içeriyor ve bunlar ton balığıyla birlikte o kadar güzel ki acayip lezzetli.


Film Favorim;

Mulan- Uzun zamandır bir filme bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum.Aslında konusu aksiyon temalı da olsa içerisinde o kadar çok komik sahne vardı ki bir an komedi filmi izliyor gibi oluyorsunuz.Bu şekilde eşit tutmaları da aslında iyi olmuş.Diğer türlü biraz sıkıcı olabilirdi.Mulan gerçek bir savaşçı olana kadar Mushu'nun desteğiyle kendisini yetiştirmesi anlatılıyor.Mulan ve Mushu inanılmaz harika ikiliydiler.


Oyun Favorim;

Hayday- Çok oyun oynayan biri değilim ama arada Hayday'i indirir saatlerce oynarım.Yine Hayday oynama dönemim geldi 😁Çiftlik oyunlarını daha çok seviyorum.Hayday'de günlük çiftlik bakımınızı yapıyorsunuz,yapmanız gereken değil de etkinlik tarzında hedefler sunuyor.Oyuna da sık sık birçok yenilik katılıyor.

Mart favorilerim bunlardı.Umarım keyifle okumuşsunuzdur.Aralarında sizlerin favorileri veya denemek istedikleriniz var mı?

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Favorilerini okumak iyi geldi :) Bu arada yeni bir bloğum daha açıldı açılışa özel bir çekiliş düzenledim. Katılırsanız çok sevinirim :) Sevgiler...

    www.gulsahworld.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim😊Güzel blogunuzu ziyaret ettim😊

      Sil
  2. Dardanel ton-mısır oğlum bayılacak. Hem de zeytin de var. İki kere bayılacak. Ama ben marketlerde hiç görmedim daha.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım vitamin olur😊 Büyük ve yerel marketlerde satışta şuan😊

      Sil
  3. kirpik serumunu bende denemeyi düşünüyorum. kirpiklerim çok zayıf :( güzel öneriler için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka deneyin,dökülme konusunda garanti veremem ama kirpikleri yoğunlaştırma ve uzatma konusunda çok iyi😊Rica ederim.

      Sil
  4. Dardanel Aç-Ye yi merak ettim şimdi:) Hay Day bir zamanlar herkesin favorisiydi ama ben hiç oynamadım nedense.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle dene👌Ben de çok oyun seven bir insan değilim ama canım ne zaman oyun oynamak istese Hayday indiririm😊

      Sil