Loess Siyah Nokta Burun Bandı (Şokta Satılan Siyah Nokta Burun Maskesi)


Şok Market'te Rituel de Beaute Burun Bandı'na bakarken o rafın boş olduğunu gördüm ama yanında değişik bir ürün dikkatimi çekti.Loess diye bir markanın siyah nokta bandı gelmiş.Fiyatı Rituel de Beaute ile aynıydı.Ben de hazır burun bandım azalmışken hem şans vereyim hem de ihtiyaç için alayım dedim.



Loess Şok Market adına ithal edilmiş bir marka.Çin yapımı.Bu yüzden cruelty free olmayabilir.Alırken çok incelemedim,arkasında Şok Marketler yazınca Türkiye'de yapılıyordur ve bu yüzden cruelty freedir diye düşünerek aldım,ama bu yüzden bir daha almayacağım bir ürün.İçerisinde Rituel de Beaute de olduğu gibi 6 tane bant var.Paraben içermiyor.Cildi siyah nokta ve kirden arındırırır.Çay ağacı yağı ile derinlemesine temizlik sağlar.Çay ağacı yağı formülü ile burun bölgesindeki gözenekleri tıkayan siyah nokta,yağ,kir ve makyaj kalıntısı gibi istenmeyen faktörlerin temizliği için kullanılır;hassas,derinlemesine temizliğe yardımcı olurken rahatlık sağlar.Bu maske de diğerleri gibi ıslattığınız burnunuzun üzerine yerleştirip 10-15 dakika bekletip çıkarıyorsunuz.Biraz acıtıyor ama burnu yolmuyor 😁Ürünü ilk uyguladığımda birkaç şey dikkatimi çekti.Kokusu çay ağacından ziyade ada çayı gibi.Hatta buram buram kokuyor.Bir diğer şey ise sert yapıda olması.Bu da burnun her yerine yerleşmesini engelliyor.Yani burun kenarlarında kalan kısımlara ulaşamadığı için o kısımlarda derinlemesine temizlik sağlayamıyor.Bunların dışında maskenin etkilerine gelirsen,maskeyi çıkarırken hafif zorladığı için 'heh burnumdaki siyah noktalar tamamen gitmiştir' diyorsunuz ama maske her gözeneğe ulaşmıyor.Bazı yerlerde siyah noktalar dururken -yine çok fazla değil,hafif temizlenmiş- bazı yerlere de öyle güzel ulaşıyor ki pırıl pırıl arındırıyor o kısmı.Aslında tüm gözeneklere ulaşabilse pırıl pırıl yapar.Yani %100 başarı sağlamadı.Ama o temiz his ve görünüm uzun süre kalıyor.Üzerine günlerce makyaj yapmama rağmen burun üzerinde temizlenen gözenklerim hala temizdi.Burun yüzeyindeki pürüzü gideriyor.Rituel de Beaute ile aynı fiyatta olduğu için tercihim Rituel de Beaute'den yana olur çünkü kendileri cruelty free de aynı zamanda 😊Yeni bir ürün,umarım bu yorumların faydası olmuştu sizler için.




Ürünün içeriği,kullanım şekli ve uyarılar yukarıdaki resimdedir.






Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Son zamanlarda çok sık gördüğüm bir ürün, merak da ediyordum. Faydalı bir yazı oldu benim için. Denemeyi düşünüyordum ama bahsettiğiniz gibi cruelty free değilse almam. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bir ürün hemen deneyimleyeyim dedim😊Keşke tüm markalar artık cruelty free olsa

      Sil