Flormar Bronzing Powder Face and Body


Yaz aylarına bolca bronzer yazısı eklendi☀ Bu yazımda da sizlerle evladiyelik bir bronzerdan bahsedeceğim.Makyajı yeni yeni tanımaya başladığımda bronzerı merak etmiştim ve araştırıp uygun fiyatlı bir ürün alayım dedim.O ara en uygun bronzer Flormar'ın Bronzing Powder'ıydı,sanırım 25 liraya almıştım.Ama bu kadar büyük olduğunu bilmiyordum ve o zamanlar renk araştırma,renkleri bilme konusunda çok iyi değildim.Geldiğinde hem boy hem de renk konusunda biraz şok olsam da zamanla alıştım.




Yüz ve vücut için bronzlaştırıcı pudra olarak geçiyor.Vücut için çok denemedim ama denediğim kadarıyla rengi ve duruşu hoş.Bronzlaşmış etkisi veriyor ama eşit dağıtmak lazım.O konuda biraz zayıf.Ürün 33 gram😱Kocaman kullan kullan bitmiyor.Aslında kendime göre bir renk almış olsaydım elim sürekli buna giderdi.Çünkü yapı olarak,pigmentasyon olarak oldukça güzel.Yumuşacık neredeyse kremsi gibi bir yapısı var.Pigmentasyonu  ise fırçanıza ufacık aldığınızda bile sürdüğünüz yer o renkle kaplanıyor.



Kabı içerisinde orta boyda bir ayna var çok kullanmıyorum ben.Bir de kapağı kırıldı.Bronzerın üzerinde ise kocaman bir güneş deseni var.Kokusunu şöyle tarif edeyim;bildiğimiz Flormar pudra kokusu ve bu koku gerçekten çok güzel.


Bendeki rengi BR03.Turuncu tonu daha baskın olan bir bronz ton.Aslında içerisinde birçok ton barındırıyor;kiremit,turuncu,bronz ve sarı.Sunset yani gün batımı rengi de diyebiliriz.Yani sıcak bir bronz rengi.Sarı ton da çok çok az belli olsa da ciltte çok hoş duruyor.İçerisinde yok denecek kadar az ışıltı var ve çok belli olmuyor.Far ve allık olarak da çok şık duruyor.Özellikle yaz makyajlarına çok yakışıyor.Büyük pudra fırçasıyla daha geniş bölgelere uygulanabiliyor.Açılı allık fırçasıyla dağılması zor oluyor.Sık,açılı allık fırçasıyla ise allık tarzı uygulayınca güzel sonuç elde ediliyor.Pigmentli olmasına rağmen bu tip bir fırçayla rahat dağıtılabiliyor.Dağıtması biraz zor bir ürün olduğu için büyük fırçayla daha iyi sonuç alınabilir.Kontür için uygun değil.Keskin durmuyor ve kontür işleminde turuncu ve hafif leke gibi duruyor,yüzü incelmiş gibi göstermiyor.Kontür işlemi için sanırım BR02 numarası daha iyi,daha koyu ve soğuk bir ton.Şakaklara,alnın üst kısmına,yanakların tamamına ve burun üstüne sürülünce çok hoş bir bronz görünüm sağlıyor.Bronzer,allık ve far olarak muhteşem bir ürün.

Flormar cruelty free bir markadır.



Yorum Gönder

0 Yorumlar