Haziran Favoriler 2019 (Atıştırmalık,Kozmetik,Film,Belgesel)


Merhabalar~

Kocaman bir haziranı geride bıraktık ve bilin bakalım bloggerınızın bu ay kaç tane favorisi var.Ben bile saymadım boşverin 😁 Bir sürü yeni-eski kozmetik ürünleri denedim,film izledim ve bu filmlerden iki tanesi harikaydı,yeni birkaç atıştırmalık denedim ama çoğu içecek (haliyle 😁) bir de Ağır Yaşamlar da artık favori bölümlerim var onlardan birini de favorilerime ekledim.Hemen bakalım nelermiş bunlar😊


Kozmetik Favorilerim;

Skinfood Rice Concealer Tip 21 Skin Beige- Likit yapıda tipik bir kapatıcı gibi dursa da sürdüğünüzde yapısının diğer likit kapatıcılara oranla bir tık daha kalın olduğunu fark ediyorsunuz.Bu da kapatıcılığını arttırıyor ve favorilerime girme sebebi de bu.Göz altlarım,sivilce izlerimi çok güzel kapattı.Tamamen kapattı demiyorum ama beni günlük idare edecek şekilde görünümünü azalttı.Kokusu da çok hoş.Biraz koyuydu ama şu sıralar rengi hemen hemen uyuyor.

Rival De Young Super Star XXL Volume Mascara 01 Black-* Normalde bu tarz kıl fırçaya sahip rimeller çok işe yaramaz benim kirpiklerimde ama bu rimel kirpiklerimi acayip belirginleştirdi ve uzattı.Hani bu tarz fırçalar bir de yapış yapış ayırmaktan ziyade sanki taranmış gibi bir görünüm verir ya onu da yapıyor.Hem kirpiklerde yapay durmuyor hem de çok güzel belirginleştiriyor.Bendeki black rengi ama kahverengisi de varsa alınabilir.

NYC Show Time Lash and Brow Clear Mascara 839 Transparent- Bu geçtiğimiz ay benim için kurtarıcı oldu.Kaşlarım acayip dağınık ve uzundu düzeltmek için bir müddet bekledim.O sırada o dağınık kaşlarıma uyguladığımda hem çok rahat şekil verebildim hem de verdiğim şekil uzun süre kaldı.Çok çok severek kullandım.

Maybelline Master Ink Matte Eyeliner 10 Charcoal Black- Bu tarz eyelinerı kimisi çok rahat uygulayabilirken kimisi uygulamakta biraz zorlanıyor.Bana kalırsa böyle eyelinerlar fırça kısmı da iyiyse kontrolü daha rahat sağlanıyor.Mesela bu eyelinerla çok çok rahat incecik çekebiliyor ve kuyruğuna da rahatça şekil verebiliyorsunuz.Bir de kirpik dibinize çok rahat uyguluyorsunuz.Simsiyah ve çok hoş duruyor.Diğer renklerini de denemek istiyordum ama Maybelline cruelty free olmadığı için almıyorum.Bendeki bu ürünlerde eski ürünler bu arada.Şimdilik sadece cruelty free almamaya özen gösterebiliyorum.

Max Factor Smokey Eye Drama Kit 03 Sumptuous Golds- İçerisinde kaş farı da bulunan minik bir palet.Favorilerime girme sebebi de kaş farı.Kaş rengime tam uyumlu renge sahip ve farın yapısı yumuşacık,sürerken de kontrolü çok rahat oluyor.Kaşlarımda bu renkten daha güzel duran bir renk henüz denemedim.

Lioele Silky Highlighter BB Touch- Adı üstünde aydınlatma özelliğine sahip bb krem.Sürdüğünüzde cilde acayip aydınlık ve canlı bir görünüm kazandırıyor.Ciltte gerçekten çok hoş duruyor.Kapatıcılığı da çok iyi.Aydınlatma özelliği sim sim durmaktan ziyade sanki cildinizi çok iyi nemlendirmiş ve üzerine bb krem uygulamış gibi görünüm sağlıyor.Işıltısının yanında neme de sahip.

Beauty Blender-* Kuru halini gördüğümde çok fazla elim gitmiyor Beauty Blender'a ve nemlendirmeye de üşeniyorum bazen.Geçtiğimiz ay nemli şekilde tekrar deneyeyim dedim.Muhteşemmiş.Ürünü o kadar güzel,pürüzsüz ve emmeden dağıtıyor ki ürün çok çok hoş duruyor bu sünger ile uygulayınca.

Nascita Ocean Series 218 Tampon fondöten Fırçası-* Bu fırça hem likit hem stick hem pudra formdaki tüm fondötenleri uygulamada tam bir usta.Likitte çizgi çizgi bırakmıyor,stick-kremde eşit dağıtıyor ve bütün görünmesini sağlıyor,pudranın kapatıcılığını artırıyor.Uygulaması da aşırı rahat ve kolay oluyor.

Ebay Beyaz Fondöten Fırçası- Fondöten sürmek için fırçalarım arasından bir bunu bir de yukarıda bahsettiğim Nascita fırçayı tercih ediyorum.Ama çoğunlukla elim buna gidiyor.Minik bir fırça olduğu için tutuşu rahat oluyor.Bu da aynı şekilde likit ve stick fondötenleri uygulamakta çok çok başarılı.Çizgi yapmadan eşitçe ve çok güzel dağıtıyor.Pudra dağıtmak fırça küçük olduğu için biraz zor olabilir.

Pears Transparent Soap Pure and Gentle- Bunun aslında likit olan sabununu alacaktım ama tükenmişti.Katı olanını denedim ve iyi ki denemişimGerçekten saf ve nazik bir yapıya sahip.Cildi yormadan tertemiz yapıyor.Kokusu da o kadar güzel ki.Eski kükürtlü sabunlara benziyor hafif.Hatta hala var mı bilmiyorum Neutrogena'nın eskiden turuncu likit bir temizleyicisi vardı ona benziyor.

Elidor Doğanın Enerjisi Avokado,Üzüm Çekirdeği Yağı Saç Kremi- Meri bazı içerikler konusunda biraz hassas😊 Mesela; üzüm çekirdeği,ginseng,salyangoz içerikli ürünler gördüğümde ürün benim için kademe atlıyor 🤣 Elidor'un hiçbir ürünüyle aram hiçbir zaman iyi olmadı.Bu yüzden elim çok gitmez ürünlerine ama bu ürünün üzerinde üzüm çekirdeği içerdiği yazısını görünce indirimde alayım dedim.Beni yanılttı daha doğrusu içeriğini güzelleştirdi sanırım.Bu saç kremi;saçları yumuşacık yapmasa da hafiften yumuşatıp taranmasını kolaylaştırıyor ve vaat ettiğinden fazlasını yapıyor yani 48 saat kalıcı koku değil resmen 4-5 gün koku saçınızda kalıyor ve sanki yeni yıkamışsınız gibi kokuyor.Maalesef bu ürünü de cruelty free olmadığı için tekrar alamayacağım.


Film ve Belgesel Favorilerim;


Aladdin- Disney filmleri seven biri olarak Aladdin'i,bir de Will Smith oynuyorsa kaçıramazdım.Biraz hikayeden bahsedeyim.Aladdin kurnaz bir hırsızdır ve Yasemin halkını düşünen ama saraydan çıkması yasak olan güzel yürekli bir prensestir.Bir şekilde yolları kesişir ve Aladdin başına gelecekleri bilmeden saraya girer.Buradan sonra bolca macera onları bekler.Çok güzel bir filmdi.Bolca aksiyon vardı.Will Smith'li kısımlar harikaydı.Birçok Disney karakterinin hikayesini biliyordum ama Prenses Yasemin'i sıkça Disney'de görsem de hikayesini bilmiyordum.Hem hikaye,hem oyuncular hem sahneler ve görseller harikaydı.


Tunnel- Bu film ilk çıktığında listeye eklemek ve eklememek konusunda gidip geldim.Bir ara da TRT'de gösterilmişti onu da kaçırdım.Birkaç okuyucum mutlaka izle çok güzel deyince listeye ekledim.Tavsiye edenlere kocaman teşekkür ediyorum.Elime telefon almadan izlediğim nadir filmlerden.Gözünüzü bir an ayıramıyorsunuz.Hikayesini biraz anlatayım yazısını ayrıca yazacağım.Lee Jung Soo evine giderken bir tünel çökmesi sonucu tünelin altında mahsur kalır.Tünelin yapımındaki bütün oyunlar bu sayede ortaya çıkar.Kurtarma ekibi Jung Soo'yu kurtarmak için çok uğraşır.Jung Soo ise bu sırada az yiyecek ve suyuyla hayatta kalmak için tünelin altında mücadele eder.


Ağır Yaşamlar Lacey- Ağır Yaşamları izlemeyi gerçekten çok seviyorum ama her bölümü ve her kişinin programı izlenmiyor.Lacey Hodder'ın programı çok güzeldi.Diğerlerine nazaran daha sakindi ve kendini bilen bir hastaydı.Aşırıya kaçmadan diğerlerine nazaran daha az ağzını bozarak ve sakin bir şekilde programı yürüttü.Şimdi Ne Yapıyorlar'da da izlemek isterim.

Atıştırmalık Favorilerim;


Çikolatalı Lokma- Dünyanın en güzel buluşlarından biri herhalde 😁 Lokmanın şekersiz halini çok severim.Tatlı haline yeni yeni alışıyordum ki çikolatalı lokma diye birşey çıktı.Burada da açıldı ve gidip denedim.Böyle bir lezzet olamaz.Hem hamur işi seviyorum hem çikolata (evde denemeyiniz 🤣).Tam benlik olmuş.Lokmanın içerisini çikolatayla dolduruyorlar üzerine de istediğiniz çikolata sosunu döktürüp ilave şeyler de ekletebiliyorsunuz.Yerken biraz zorlanıyorsunuz ama lezzetine değer.


Vince Çikolatalı Badem Şekeri- Badem şekerini uzaktan yakından sevmem.Bundan da sadece denemek için bir tane yedim.Bravo kardeşim sanki az kilo alıyormuşum gibi bunu da sevdirdirler.Hayır zaten sevmediğim yiyecekler az,bırakın kalsaydı öyle.Neyse şekere gelelim.Şeker kısmı ve bademi arasında çikolata var.O çikolata tadı da yoğun olduğu için benim o sevmediğim badem şekeri tadını hafiflettiği için hoş bir tat olmuş.


Didi  Soğuk Yeşil Çay- Sanırım içerisinde misket limonu var.Bilin bakalım bu bloggerınız yine neyi sevmiyordu ve bu içecekle neyi sevdirdiler.Soğuk çay.Sevmediğim ve genellikle en son tercih ettiğim bir içecektir.Yeşil çayın soğuk halini görünce diğeriyle farkı vardır belki diye deneyeyim dedim.Gerçekten öyle oldu.Bunda çay tadı biraz daha koyu.Yani demin tadını alabiliyorsunuz.Şekerli bir içecek ama çayın ve limonun tadını bastırmamış çok.


Sırma Şörle C-Vitaminli İçecek- Gazlı bir içecek.Son zamanlarda çok fazla içmiyordum ama yazın sıcağı tüm içecekleri denettiriyor.Sırma'nın böyle bir içeceğini buldum.Rengi böyle değil de sanki gerçek limon suyuymuş gibi aslında.Soğukken acayip güzel gidiyor.Şekeri çok az.Şekerli içeceklere alışık olmama rağmen bu üründeki şekerin azlığı çok rahatsız etmedi hatta çok güzel bile olmuş tadı.

*Cruelty free markalar.

Haziran favorilerim bunlardı.Umarım keyifle okumuşsunuzdur😊



Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Atıştırmalık kısmı en çok ilgimi çeken oldu 😁 daha önce görmediğim şeyleri keşfettim ve merak ettim. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimin çekmez ki😁Umarım beğenmişsinizdir✨

      Sil