Eklips Pro Diamond Pudra Fırçası


Kocaman neredeyse yüzü kaplayan pudra fırçalarına bayılıyorum.Real Techniques'in bir pudra fırçası vardı öyle ve onu denemek istiyordum.Ona benzeyen çok fazla fırça da bulamadım ama Eklips'in bu pudra fırçasını gördüğümde çok beğendim çünkü bahsettiğim gibi kocamandı.Bu Diamond serisinden ve bolca indirime giren fırçalardan.




Eklips'in bu Diamond serisini Wet n Wild'ın Fire and Ice serisindeki kontür fırçasının tipine benzetiyorum.O fırçayı çok aradım ama bulamadım hatta ikinci el falan da aradım ama maalesef yok.Gratis'te fırçaların satıldığı bölümde bu Diamond serisini görünce Fire and Ice koleksiyonuna acayip benzettim ve çok hoşuma gitti.Pudra fırçası da tam benim aradığım kocaman fırçalardan olunca daha çok beğendim.Gerçekten aşırı şık duruyor.Fırçanın sap kısmı konik,elmas şekilleri içeriyor ve rengi de kırmızı-kızıl-kiremit tonlarında.Fırçanın sapa tutturulduğu kısım ise rose-gold renginde.Aşırı şık.Fırçanın kılları ise kızıl renkte ve üst kısımları da beyaz.Şekli hafif sıkıştırılmış gibi ama çok belli olmuyor.Daha çok yuvarlak bir şekle sahip.Geniş yapılı olarak geçiyor ambalajındaki anlatımında.Yumuşak ve yoğun kıl fırçasıyla pudrayı yüzünüzde homojen bir şekilde dağıtmak için özel olarak tasarlanmış diyor.Kılları gerçekten yumuşacık.Hatta yüzünüze uygulama yaparken masaj,terapi gibi oluyor 😂Yukarıda da bahsettiğim gibi kocaman.Ürün uygulamak acayip keyifli oluyor.Pudrayı aynen vaat ettiği gibi eşit bir şekilde tüm yüze uyguluyor.Tam pudranın rengini vermese de hafif bir pudra görünümü sağlıyor.Bu tarz pudra fırçaları daha çok pudranın matlaştırma etkisi için kullanılabilir.Bronzer ve allık uygulamayı da denedim bununla.Ben bronzerı bu tarz devasa fırçalarla uygulamaya bayılıyorum.Hem daha rahat dağılıyor hem de leke gibi durmasından ziyade gölge gibi duruyor.Bu fırça da bronzerı geniş alana eşit bir şekilde dağıtıyor.Allığı aynı şekilde eşit dağıtıyor.Bu fırçayla özellikle bronzer ve allık uygulamak aşırı keyifli oluyor 😁 Hiç uğraştırmadan hemen istediğiniz o bronzer,allık görünümünü sağlıyor.Fırçayı çok beğendim.Uzun bir süre toz ürünlerim için sanırım bu fırçayı tercih edeceğim.

Eklips hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka.







Swatchlar yine çok belli olmuyor ama aşağıda pudra,bronzer ve allığın fırçayla uygulanmış resimlerini paylaştım.


Pudra.


Bronzer.


Allık.


Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Yiğit Kandemir29 Ağustos 2019 17:41

    Eklips pro diamond pudra fırçasını hep alsam mı? Almasam mı? Diye düşünüyordum. Bu yazıdan sonra kesinlikle alacağım.

    YanıtlaSil