Wet n Wild Rebel Rose Primer Serum



Wet n Wild'ın Rebel Rose serisi çıktığından beri takipteyim.İlk önce Amerikalı bloggerlar tanıtımını,incelemesini yapıp paylaştılar.Bir kısmı koleksiyondaki birkaç ürünü beğenmeseler de ben ambalajları ve değişik ürünleri için koleksiyonun alışverişini yaptım.Bu Rose Primer Serum'u maalesef alamamıştım ve haftalarca bekledim,ikinci el aradım ama bulamadım.Geçtiğimiz haftalarda Gratis tekrar stoğa koymuş ve şok oldum.Koleksiyon ürünü,bitmiştir diye düşünüyordum.Görür görmez hemen kaptım bir tane.Bloggerların yorumları ikiye ayrılmış durumda.Bir kısmı hiç beğenmedi bir kısmı da vazgeçemiyor.Acaba benim yorumlarım ne oldu bu ürün hakkında beraber bakalım.




Biraz ambalajından bahsedelim.Cam şişede ve serum gibi dropperlı bir şişeye sahip.Oldukça da ağır.Üzerinde çok güzel gül desenleri var.Ürünün kodu E6864.Vegan bir ürün.Wet n Wild zaten hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka ama birçok ürünü de bu üründe olduğu gibi vegan sertifikasına sahip.Ürünü inceleyelim.Mis gibi gül suyu kokuyor.Bu kokuyu seven de oluyor sevmeyen de oluyor ama ben bayıldım.Ülkemizde üretilen gül suları gibi mis gibi kokuyor.Şişesine baktığımızda ürün oldukça pembe hatta biraz nar çiçeğine kaçan pembe renkte gibi duruyor.Cilde aldığınızda da bu renkte ama hemen rengi açılıyor.Dağıttığınızda ise şeffaf oluyor ve o renkten eser kalmıyor.İçerisinde ufak simler var,aşırı ışıkta belli oluyor.Yapısını açıkçası ben aşırı yoğun bekledim ama bildiğiniz su gibi incecik yapıda bir serum.Ciltte ağırlık yapmıyor.Ne yapış yapış bırakıyor cildi ne de matlaştırıyor.Hoş,hafif nemli bir bitişi var.Cilde ışıltılı,canlı bir görünüm sağlıyor.Fondötenin ciltte daha bütün,nemli,pürüzsüz ve hoş durmasını sağlıyor.Fondötenin uzun süre ciltte durmasını sağlıyor,kalıcılığını artırıyor.Ben bu ürüne bayıldım.Serum olarak geçiyor ama içerisindeki simler yüzünden sanırım cilt bakım ürünü olarak kullanılamasa da baz olarak müthiş bir ürün.Çok beğendim.










Üstteki serumsuz alttaki serumlu fondöten görünümü.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Tasarımlar ve damlalıklı olması ayrı bir hava katmış Ben bulamayan taraftanım ama zaten yağlı bir cildim var ışıltılı bir baz arada nadir kullanıyorum çok büyük bir kaybım da olmamış ama senin sevmeni çok sevindim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürün yapı olarak yağlı ciltler bile kaldırabilir diye tahmin ediyorum ama ışıltısı daha da nemli gösterir cildi.

      Sil