Essence My Must Haves Longlasting Eyeshadow / Tekli Far


Son zamanlarda sarı far kullanmayı acayip seviyorum.Ama elimde çok fazla sarı tonlarda far yok.Bir iki tane var ve çok kıymetli oldukları için gıdım gıdım kullanıyorum😂E böyle olunca fellik fellik sarı renk içeren far paletleri ve sarı tekli farlar aramaya başladım.Paletler baya var ama istediğim sarı tonlarını içerenler çok pahalı.Nyx'in bir tane paleti var,2 tane çok beğendiğim sarı ton içeriyor ama dediğim gibi fiyatı uçuk olunca daha makul farlar aramaya başladım.




Essence'in bu My Must Haves serisini uzun zamandır takip ediyordum.Tekli farlar ve ayrıca palet satıyorlar ve kendi paletinizi kendiniz oluşturuyorsunuz.Aşırı güzel renkler var ve ben de palet şeklinde yapmak istiyorum ama tüm beğendiğim renkler hemen tükeniyor.Bu rengi de Gardrops'ta ikinci ele buldum.Gerçi tertemizdi ve fiyatı da 5 liraydı.Çok iyi bir alışveriş oldu.Diğer renkleri de bulabilsem hemen paleti yapacağım.Bu farların yapıları acayip ince.Böyle nişasta gibi (nasıl bir tabir oldu😂).Aşırı yumuşak ve uygulaması çok kolay.Çok da kolay dağılıyor.Parça parça değil,eşit bir şekilde dağıtılabiliyor.Çok çok pigmentli bir ürün olmasa da rengini hafif veriyor.Fırçayla pigmentasyonu biraz az birkaç kez üst üste uygulamak gerekiyor.Parmakla uygulayınca rengini biraz daha fazla veriyor ve kolay dağıtılıyor.Bazla uygulamada ise gözle görülür bir belirgin renk artışı olmuyor.Bendeki rengi 24 Dare To Shine; capcanlı bir sarı.Limon sarısı diyebiliriz herhalde.Tamamen mat bir renk.Tek başına biraz sırıtabilir renk ama değişik renklerle karıştırır yada makyajınızı farınıza göre yaparsanız toparlayabilirsiniz.Ben tek başına kullanmayı da seviyorum.Longlasting olarak geçiyor yani kalıcılık da vaat ediyor.Yapısı ince olmasına rağmen kalıcılığı başarılı.

Essence hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka.





Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Bu farlara ben bayılıyorum! 3-4 rengi var bende. Güzel yazı olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeller gerçekten.Beğendiklerimi tamamlayabilsem palet oluşturacağım😁

      Sil
  2. Makyaj konusunda bilgili degilim ama yazınızı sonuna kadar okudum

    YanıtlaSil
  3. Hep yorum yapamasam da yazılarınızı ben de severek okuyorum, emeklerinize sağlık :)
    Essence'in bu farlarını biliyorum, çok güzel görünüyorlar :) Makyaj yapan birisi değilim ama makyaja dair şeyleri severim 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumların çok mutlu ediyor beni çoook teşekkür ederim😊Artık bu tarz canlı renkler moda olunca Essence'in bu farı da uygun fiyatlı başarılı ürünler arasına girdi bence😊

      Sil