Lecolor Akademik Ajanda ile Aylık ve Haftalık Plan


Merhaba ~ Mutlu haftalar~

Siz de benim gibi plansız yaşayamayanlardan mısınız? Bir günün planını yapmazsam o gün bomboş ve verimsiz geçer benim için.Hemen hemen herşeyi not almayı seven biri olarak günlük,haftalık,aylık plan yapmayı da ihmal etmem.Şimdiye kadar masa ajandası veya ufak ajandalar kullanıyordum ama madem bu kadar planlı yaşamayı seviyorum bir ajandaya geçeyim diyerek kendime güzel bir ajanda aldım.Aslında alalı baya oldu bu ajandayı,sanırım geçen sene aldım ama ancak yazabiliyorum.Bu ajandadan çok memnun kaldım ama beni ajanda değilde plannerın paklayacağını yeni öğrendim ve yeni yılda kendime bir planner alıp bir de onu deneyeceğim.





Lecolor'un bu Akademik Ajandası aslında okula gidenler için daha uygun bir ajanda.Okul için her detay düşünülmüş*.Hatta stickerları bile buna özel yapmışlar**.Ben o kısımlarını günlük rutinlerime tik atmak için kullandım.Bunların dışında aylık ve haftalık olmak üzere iki adet planlama kısımları var.Her aya bir motto yazmışlar.Ben sizlerle Ekim ayının planlamasını paylaşacağım için Ekim ayının mottosunu çektim.



Aylık plana baktığımızda oldukça büyük alanlardan oluşan günlük kısımlar var.Ben aylık yapacaklarımı hemen o kısma yazarım.Mesela kedimin bakımı,15 günde bir sulamam gereken bitkilerim,faturalar vs.Yapmama ihtimalim olanları kurşun kalemle diğerlerini tükenmez yada keçe uçlu bir kalemle yazıyorum.Yan tarafında da aylık hedefler mevcut.O kısma o ay okuyacağım kitabı,izleyeceğim diziyi yazıyorum genellikle.Bir de kilo hedefi ekledim bu aya.(Gördüğünüz gibi kurşun kalemle yazdım çünkü garantisi yok😂) Yazı işini hallettikten sonra elimdeki stickerlarla ufak tefek süslemeler yaptım.Aslında planner ustalarındaki stickerlar çok daha farklı ve daha şık duranlardan oluyor ama henüz elimde onlardan yok.Planner alırken alabilirim belki.Benim elimde Hello Kitty ve Doraemon'lu stickerlar vardı ve bunlarla süsledim.



Haftalık plana gelince her güne uzunca sütunlar verilmiş ve sabah-öğle-akşam diye bölünmüş.Ben de günlük yapacaklarımı,sabah yapabileceklerim,öğle yapabileceklerim ve akşam yapabileceklerim diye ayırarak yazıyorum.Bunlar genellikle kitap okuma,blog yazma,dizi izleme,spor,haftalık temizlik gibi şeyler oluyor.Yapacağım şeylerin yanına da kare bir kutucuk koyuyorum ve yaptıkça tik atıyorum.Yan tarafta da büyükçe bir not kısmı var..O kısma bir sonraki haftaya yazacağım konular ile ilgili notlar alıyorum.Mesela ürün deneyeceksem o ürünleri o kısma yazıyorum.Süsleme kısmına gelince de biraz sonbaharı anımsatsın diye elma desenli bir masking tape ile alt kısma şerit çektim.Günlerin bazılarını da elimde bulunan vintage bir sticker setindeki stickerlarla süsledim.Yazım hala tam anlamıyla güzel değil ama beni idare ediyor.Bir de planner ve sticker koleksiyonumu genişletirsem bu konuda biraz daha iyi işler çıkarabileceğimi düşünüyorum.


Kullandığım bant ve stickerların çoğu Daiso ve Ali Express'ten.Sarı post-itler English Home'dan.O kısımlar özel olduğu için kapattım.Bendeki Lecolor'un geçen seneki ajandası ama bu senede bu ajandalardan satmaya devam ediyorlar.







*



**







Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Hiç öyle ajanda tutma not alma gibi alışkanlığım yok iyi hayır iyi degil siz en dogru kararı vermişsiniz planlı yaşamak en iyisi

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim ben canım bayağı güzel gözüküyor

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir ajanda tanıtım yazısı olmuş , teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim🧡😊

      Sil