Beyond Alice in Wonderland Lip Oil


Şu ürünün güzelliğine bakın🤩Ülkemizde satışı olan Kore markalarından Beyond bir ara Alice in Wonderland serisi çıkarmıştı.Çoğu,makyaj ürünlerinden oluşan bu seriden ben de birkaç ürün denemek istiyordum ve aldıklarımdan biri de dudak yağı oldu.Bu lip oiller kozmetik ürünleri arasında denemeyi,almayı,kullanmayı en sevdiğim şeylerden.Hem bir Kore markası hem lip oil hem de Alice Harikalar Diyarında temalı olunca 'tamam seni alıyorum' dedim😂Ayrıca bir harika özelliği daha var,yazının devamında bahsedeceğim.Bakalım Beyond Alice in Wonderland Lip Oil nasıl bir ürünmüş.




Beyond ülkemizde birkaç mağazası olan ama sanırım internette satışı olmayan bir marka.Bazen Trendyol'da görüyordum.Ben de Trendyol'daki indiriminden satın almıştım.Hem cilt bakımı hem de makyaj ürünleri olan çok çok iyi bir marka.Ve bilin bakalım en muhteşem özelliği ne?Hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka!İnanamıyorum,hayvan deneyi yapmayan Kore markası bulmak çok zor.Cilt bakım markalarının bazıları bu konuda hassas ama makyaj ürünü satan markaların neredeyse hiçbiri buna dikkat etmiyor.Beyond deney yapmayan,hem makyaj hem de cilt bakımı ürünlerine sahip bir marka.Deney yapmayan markalara geçtiğimden beri bu konuda hassas Kore makyaj markaları arıyordum meğer elimde böyle bir markaya ait ürün varmış.Yakınımda herhangi bir mağazası yok,şuan internette de satışı yok ama bulur bulmaz birkaç makyaj ürünü daha alabilirim.Yine reklam gibi oldu ama markanın benim blogumdan haberi yok merak etmeyin tamamen kendi düşüncelerimi yazdım😁


Gelelim ürüne.Alice in Wonderland,kozmetiğe yakışabilecek güzel bir tema.Bendeki bu lip oilde Alice olmasa da iskambil kağıtlarından askerler vardı ya hikayede,onların çizimine sahip ambalajı olan bir ürün.İçerisinde paraben yokmuş.Eco Beauty Lab. amblemi var.Lip oil yani dudak yağı olayı çok güzel.Dudaklarınıza bakım yaparken aynı zamanda da makyaj ürünlerinizden biri oluyor.Bu ürün de renkli bir dudak yağı.İlk sürüldüğünde renksiz lip gloss gibi* ama zamanla rengi canlı bir bordoya dönüşüyor.İçerisinde hafif fuşya tonu da var.Bendeki rengi 04 Burgundy.Biraz tint-oil da diyebiliriz ama çoğunlukla ürün yağ-gloss formda,dudakta ağırlık yapmıyor.Zaten zamanla ürünün fazlalığını cilt emiyor ve bakım yapar gibi nemlendiriyor.Ama o parlak görüntüsü gitmiyor.Parlak,cam gibi gloss tarzı bir bitişi var.Bana bu ürünün duruşu WWW:Search dizisindeki çok beğendiğim dudak makyajını anımsattı.Hatta bu tarz duruş Meitu fotoğraf düzenleyicideki bir filtrede de var ve acayip güzel duruyor.Sanki parça parça gibi duruyor renk ama parlaklığıyla birleşince değişik bir görüntü çıkıyor ortaya.Bir nevi renkli cam gibi duruyor da diyebiliriz.Pigmentasyonu iyi.Kusurları belli etmiyor tam uygulandığında.Gradient lip makeup yani küçük dudak makyajında kusurları belli ediyor ve o makyaj bu ürünle güzel durmuyor.Gerçi Kore dudak ürünlerinin çoğunda tam sürseniz de dudağın iç kısmında renk daha çok birikiyor ama bu üründe çok az belli oluyor.Bu ürünle tam dudak makyajı yapmak daha iyi.Kokusu ahududu gibi.Yapısı kalıcı değil.Rengi de çok az kalıcı**.Çok başarılı bir ürün.02 ve 03 rengi biraz daha günlük makyajlara yakışabilir.





*



**







Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Kore malı kozmetik ürünleri son yıllarda hızla yaygınlaşmaya başladı sizinde bahsettiğiniz gibi ürünleri kalite

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle bir de böyle deney yapmayan markalar artsa harika olur✔

      Sil
  2. Bu tarz tjnt ürünleri aslında çok seviyorum ama maalesef ulaşılması zor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet😔Bir ara Watsons'ta satılıyordu ama şimdi ne oldu bilmiyorum görmüyorum son zamanlarda mağazalarında.

      Sil