Eylül Ayında Bitirdiğim Ürünler 2019


Merhaba~

Bir bitenler yazısıyla daha karşınızdayım😊Diğer aylara göre az bitirmişim gibi görünüyor.Aslında bana çok gelmişti😂Bolca bakım ürünü var.Şu bakım ürünlerini bitirdiğim kadar makyaj ürünlerimi bitirsem koleksiyon biraz rahatlardı😪Neyse efendim buyrun bakalım neler bitirmişim.




Morfose Keratin Hair Shampoo-* Çok yıpranmış ve aşırı işlem görmüş saçlar için özel olarak formüle edilmiş.Buğday,mısır ve soya fasülyesinden ele edilen hidrolize proteinlerden oluşan bitkisel keratinlerle zenginleştirilmiş.Saçı nazikçe temizlerken saçın neminin artmasına ve ıslak,kolay taranmasına yardımcı olur,içeriğinde bulunan özel bileşenler sayesinde daha yumuşak ve güçlü saçlara sahip olursunuz diyor.Morfose'un ürünlerini uzun zamandır merak etmeme rağmen ilk defa deniyorum.Açıkçası bir ara indirim vardı ve fiyatı çok uygun olunca hem denemek için hem de uygun fiyatlı olduğu için aldım.Aslında indirimsiz fiyatları da diğer bakım yapan şampuanlarla kıyaslanınca fena değil ama indirimde bu 500 mllik ürün 10 liranın altında bir fiyata denk geliyordu.Kokusu şekerli,böyle jelibon gibi kokuyor.Rengi de gümüş-mor gibi bir renkti çok güzel duruyordu.Etkileri maalesef bende bir işe yaramadı.Ne yumuşattı ne kolay tarama sağladı ne de pürüzsüzlük sağladı.Kurutmadı ama yumuşatmadı da.Belki de kendi saç tipime uygun olanı almadığım için olabilir.Ben keratinli şampuanları almayı tercih ediyorum saça iyi geldiği için.Ama demek ki bana göre değilmiş Morfose'un keratinli olanı.

Dr. C. Tuna Pferde At Kestanesi Balsamı-* Rahatlatan ve yatıştıran jel krem.Buram buram mentol kokan bu jel kremi ben kemik ağrılarım olduğu zaman kullanıyorum.Yaşlı (sadece 30😂) bloggerınız bazen bilgisayar başında çok kalınca yada yürüme olayını abartınca ağrıdan uyuyamaz hale geldiği için bu tarz şeylere başvuruyor.Ağrımın çok olmadığı dönemlerde bu kremi kullanmayı tercih ediyorum.Bolca uygulanınca ağrıyan bölgeyi biraz uyuşturuyor ve ağrıyı geçirmese de hafifletiyor.Bu değil de bunun double olanı var o daha iyi geliyor bana.

La Roche Posay Effaclar Duo Corrective Cream- Bu kremi doktorumun tavsiyesi üzerine aldım.Tedavinin yanında günlük temizleyici ve nemlendirici olarak La Roche Posay'i önerdi.Bu nemlendiricinin yatıştırıcı ve onarıcı özelliği var.Hafif yapılı bir krem.Çok kuru ciltliyseniz biraz az gelebilir.Zaten yağlı,akneye meyilli ciltler için bir krem.Benim cildimde oldukça iyiydi.İzlerimi tamamen geçirmese de küçülttü.Günlük nem ihtiyacını karşıladı.Cildimde herhangi bir sıkıntı çıkarsa tekrar alacağım bir ürün.


Innisfree It's Real Squeeze Kağıt Maske- Innisfree'den ilk defa kağıt maske deniyorum sanırım.Mis gibi misket limonu kokan bu maske cildime iyi geldi.Muazzam bir etkisi olmadı ama cildimi biraz canlandırdı ve güzelce nemlendirdi.

Watsons Apple Kağıt Maske- Bu da mis gibi elma kokuyor ama çok fazla değil.Watsons'ın kağıt maskeleriyle aram çok iyi.Cildime acayip iyi geliyor,çok iyi nemlendiriyor ve cildimde kusma yapmıyor.En başarılı oldukları konu nemlendirme.Kuru cildimi hatta pul pul dökülen cildimi bile toparlıyor ve nemlendirip o kuru görünümü gideriyor.Bu maskenin ise arındırıcı özelliği var.Cildimi,gözeneklerimi az da olsa arındırdı.Bu maskelerden önce bir sürü işlem uyguladığım için arındığını fark edemiyorum çünkü temiz cildime uyguluyorum😂

Watsons Black Pearl Kağıt Maske- Bu maskenin de özelliği pürüzsüzleştirmesi.Özellikle bu maskenin etkisi mi bilemeyeceğim ama bu maskeden sonra zaten cildim acayip pürüzsüzleşti ve sanki birçok işlem uygulamış gibi oldu.Hatta direkt üzerine fondöten uygulansa bence kusursuz görünürdü.

Bioaqua Chamomile Kağıt Maske- Papatya özü içeren maske.İçerisindeki ürün çok azdı.Cildime de etkisi çok fazla olmadı.Özellikle nemlendirme konusunda çok zayıftı.Bunun dışında cildimi hafif yumuşattı,rahatlattı.

4x Loess Siyah Nokta Burun Plasteri- Aslında sert yapıda olduğu için burnun her yerine ulaşmıyor ama bu sefer ıslak bir şekilde uygulayıp hemen üzerine havluyla bastırıp burnumun her yerine yerleştirdim.Ulaştığı siyah noktaları tamamen temizleyen bir burun bandı.Bunu denemek için almıştım,Bim'de satılan burun bandını almaya devam edeceğim.


Benri Mendil-* Her zaman yanımda bulunan eşyalardan.Uygun fiyata bulduğumda alıyorum.Bu sefer Benri'nin mendilini bitirmişim.Güzeldi,yumuşak ve ince yapılı bir mendil.

3x Sleepy Sensitive Islak Mendil-* Çok çok ıslak yapıda bir mendil.Sleepy sevdiğim bir marka.Özellikle hayvanlar üzerinde deney yapmıyor olması benim için büyük artısı.İçerisinde 15 tane var ve yapıları yumuşak,sağlam.Makyajı çıkarmada,toz almada çok çok başarılı değil ama el yüz silmek için güzel bir mendil.

Benim eylül ayında bitirdiğim ürünler bunlardı.Umarım arasında merak ettikleriniz varsa fikir olmuştur😊

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Leoss burun bandını merak ediyordum yorum ilgimi çekti faydalı oldi

    YanıtlaSil