Ekim Ayında Bitenler,Kaybolanlar ve Çöpe Gidenler 2019


Efenim çaylar kahveler hazır mı😄Ayın malum uzun yazısı geliyor.Geçtiğimiz aylarda bitenlerde az ürün vardı ama aşağıdaki resme bakınca bu yazının çoook uzun olacağını anlayacaksınız😄Tonla ürün bitmiş ekimde💪Ben kahvemi devasa boyuttaki kupama koydum ve yazmaya başlıyorum.O kahve soğuyacak ama bu uzun yazı da çaysız kahvesiz gitmez.Bu arada bu bitenlerde makyaj ürünleri de var🤩Hemen başlayalım.





Dalan Antik Zeytinyağlı Defne Sabunu*- Defne yağı ve zeytinyağından yapılmış %100 bitkisel banyo sabunu.Vücut üzerinde dinlendirici etkisi bulunmaktadır.Cildi nemlendirir,yumuşatır ve canlandırır.Gözenekleri açarak cildin derinlemesine temizlenmesini sağlar.Saçınız ve vücudunuz için güvenle kullanabilirsiniz.Saçı besler,güçlendirir,yumuşaklık ve parlaklık verir.Saç dökülmesinde ve kepek sorununun giderilmesinde etkilidir.Renk ve koku tamamen doğaldır,hiçbir katkı maddesi içermez.%100 el yapımı ve içerisinde 6 adet sabun var.Bunlar ürünün özellikleri.Yorumlarımdan da bahsedeyim.Dalan zaten ürünlerini severek kullandığım bir marka.Doğal sabun olması çok iyi.Bu tarz değişik el yapımı ürünleri denemek de güzel oluyor.Sabunlar kalıp olarak oldukça büyük ve baya gidiyor.Kokusunda biraz daha defne yağı kokusunun ağırlığı var,hafif zeytinyağı da kokuyor.Güzel köpürüyor ve çok güzel temizliyor.Cildi kurutmadan temizliyor ve nemlendiriyor.Kokusu da tertemiz.El yapımı ve doğal olduğu için sanırım biraz erken yumuşuyor ve dağılıyor.Saç üzerinde denemedim.Saçımda sabun kullanmayı sevmiyorum.Bunun dışında güzel bir sabundu.

Schwarzkopf Taft Ekstra Güçlü Saç Köpüğü- Daha Kalıcı,belirgin ve dolgun bukleler için.Ekstra güçlü tutuş ve %60'a kadar daha kalıcı,belirgin bukleler.48 saat boyunca kalıcı tutuş sağlar,kalıntı bırakmaz.Saçlar birbirine yapışmaz ve kolay taranır.Saçı ağırlaştırmaz ve kurumaya karşı korur.Özel Three Weather koruyucu formülü,saç üzerinde bir katman oluşturarak saçı güçlendirir.Saçınızı rüzgardan,nemden ve UV ışınlarından korumaya yardımcı olur.Saç köpükleriyle aram pek iyi değil.Saçı kuruttuğunu düşünüyorum.Bu ürün de bir alışverişimde hediye olarak gelmişti.Kullanıp kullanmadığımı hatırlamıyorum.Belki bir iki kere kullanmışımdır ama devamlı kullanabileceğim ürünlerden değil saç köpükleri maalesef.Kalıcı,bukleleri belirginleştirme vb özellikleri doğrudur ama saçı karıştırıyor ve kolay taranmıyor.Hatta sertleştiriyor.Bu ürün de bitmeden çöpe gidiyor.Bu tarz köpük,jöle gibi ürünler kullanmaktansa yağ,bakım kremi tarzı ürünleri kullanmayı daha çok seviyorum.

Tony&Guy Casual Sea Salt Texturising Spray- Deniz tuzu etkili şekillendirici sprey.Hafif bir tutuş ile saçınızı şekillendirirken,dolgunluk ve hacim verir.Her saç tipi için uygun olup,denizden henüz çıkmışcasına belirgin ve doğal bir görünüm sağlar.Bu da bir zamanlar baya popüler bir üründü.Bana da bir yerden geldi yine ama bununla da hiç anlaşamadım.Aşırı olmasa da saçı kurutuyor ve karıştırıyor.Kolay taranmasına engel oluyor.Bu daha çok günlük,saça şekil vermek yada saçın dağınık görünmesini sağlamak için kullanılabilir.

Nivea Double Effect Violet Deo Stick- Kalıcı çiçek kokulu.Pudralı ve alkolsüz.Doğal avokado içeriği ile uzun süre pürüzsüz koltuk altları.Terlemeye ve ter kokusuna karşı 48 saat koruma sağlar.Gerçekten çok güzel pudramsı çiçekli bir kokusu var ve ter kokusunu örtüyor bence.Gerçi daha önce de bahsettiğim gibi bu konuda bir sıkıntım yok ama yine de bu tarz ürünler kullanmayı ihmal etmiyorum.Stick,pudramsı,yumuşak bir yapısı var.Çok pürüzsüz değil.Aslında bu tarz ürünler gözenek tıkıyor ve lenf oluşmasına sebep oluyor diye biraz tereddütlüyüm ama en iyi de bunlar kamufle ediyor teri.Kokusu ve etkileriyle severek kullandığım bir ürün oldu.Hayvan deneyleri yapmasaydı tekrar alacağım bir ürün olurdu.

Sandy Magic Clean Hijyenik El Jeli- Ellerinizde anında etkili hijyen sağlarken ellerinizi nemlendirir ve kurutmaz.Aşırı temizlik hastası biri olmasam da hijyen takıntım var.Özellikle ellerimiz konusunda hassasiyetim var.Bu jelleri keşfetmeden çok önce defalarca el yıkardım.Bu huyumu yavaş yavaş azalttım ama yine de hijyenle alakalı bir tereddütüm olsa anında elimi yıkıyordum.Bu jelleri bulduktan sonra el yıkama sonrası günde 2-3 kere bu jelden uygulayınca içim rahat ediyor.Kokusu da kolonya-temizlik ürünleri gibi koktuğu için hijyeninden emin hissediyorsunuz.Ürünün de özelliklerinde olduğu gibi ellere hijyen sağlarken kurutmuyor.Başarılı bir ürün.Ben Watsons'tan almıştım ama sanırım orada satışı kalktı.Bulur bulmaz yedekleyeceğim ürünlerden.

İpana Anti-Çürük Diş Macunu- Florürlü.Klasik tat.İpana'nın klasik diş macunlarından.Beyazlatma etkisi olmadan normal temizliyor.Çürük karşıtı diyor o konuda az da olsa başarılı.Beyazlatma,ferahlatma veya ekstra bir özellik beklemiyorsanız 100 mllik uygun bir diş macunu.Benim tekrar alacağım bir ürün değil.

İpana  Boyutlu Beyazlık Luxe Diş Macunu- Lekeleri %100'e kadar giderir ve diş minesini güçlendirir.Tam bir diş macunu canavarıyım😄Bu diğer İpanalara göre çok iyi.Gerçekten hem dişteki lekelerin görünümünü azaltıyor hem de gözle görülür bir şekilde beyazlık hatta parlaklık sağlıyor.Ama içinde kum gibi taneler var ve sanırım bunlar biraz dişi aşındırıyor.Daha önce bu üründen bahsettiğim yazımda hassasiyet olmadı demiştim ama zamanla kullandıktan sonra hassasiyet oluştu.Aşırı sıcak ve soğuk ürünler resmen dişime eziyet etti.Keşke hem beyazlatıp hem de hassasiyet oluşturmasa çünkü uzun zamandır aradığım diş macunu diyebilirdim😄Çay,kahve tüketenler için güzel bir ürün olabilir.Ama deney yapan markalar arasında olduğu için tekrar alamayacağım.


Stopever Thermal Hot Termal Terapi Plasteri- Bel ağrısını gidermeye yardımcı.Kokusuz.Üstün termal terapi teknolojisine sahip.Bel ve kas ağrılarını gidermeye yardımcı.Hızlı ve uzun süreli etki.8 saate varan ekzotermik doğal sıcak terapi etkisi ile uygulandığı bölgeyi hızla ısıtır.Böylece bel,boyun,omuz ve diğer bölgelerdeki kas ağrılarının hafifletilmesine yardımcı olur.Sıcaklık etkisi ile kan dolaşımını hızlandırarak uygulandığı bölgedeki kas problemlerinde gevşeme ve rahatlama sağlar.Yüksek tutunma özelliği ile kullanımı kolaydır,uygulandığı cilt yüzeyine uyum sağlar ve gündelik yaşantınızda sizi rahatsız etmez.Son zamanlarda artan bel ağrılarımdan dolayı paketteki son ürünü de kullanarak elimdeki termal plasterileri tükettim😄Kıyafet üzerine yapıştırıldığında daha iyi etki ediyor.Ben ağrımın çokluğundan dolayı direkt cildime yapıştırdım ama hem geç ısındı hem de etki etmedi.Kıyafet üzerine uygulanınca daha hızlı ısınıyor ve ısısı daha yüksek oluyor.Bu sefer ağrıyı çok azaltmasa da biraz rahatlattı.Ama bu kullanımda çok memnun kalmadım.Belki ağrım kas kaynaklı değildir ondan olabilir.

Welcos Frudia Air Mask 24 Snowy Kağıt Maske- Watsons kağıt maske olayında kendini aşmış.Çeşit çeşit,özellikle de benim severek kullandığım Kore markalarından bir sürü kağıt maske getirmiş.Maske reyonunu dolaşırken Frudia'nın yeni ve biraz da değişik maskelerini görünce bir deneyeyim dedim.Snowy ve Airy olanını aldım,geçtiğimiz ay da Snowy olanı kullandım.Detaylı yazısını ayrıca paylaşacağım ama burada da biraz bahsedeyim.Maske adını sanırım içindeki losyonun beyaz olmasından alıyor.Diğer kağıt maskelerin genelde jel ve şeffaf olur losyonu.Bu ürünün krem gibiydi ve acayip güzel nemlendirdi cildimi.Çok beğendim.

Bioaqua Rose Extract Goat's Pink Mask- Bioaqua'nın kağıt maskeleri üzerindeki çizimler de efsane güzel ya🤩Bu bitirdiğim gül özlü bir maske.Bunların da detaylı yazısı gelecek ama biraz bahsedeyim.Nemlendirmesi iyi ama çok çok muhteşem değil.Sanırım bu gül özlü olduğu için cildimi biraz rahatlattı ve şişliğini azalttı.

2x Bioaqua Cactus Hydra Mask- Birşey fark ettim.Elimdeki Bioaqua kağıt maskelerin paketlerinin boyutları farklı.Yukarıda bahsettiğim güllü ve son bitirdiğim kaktüslü olan küçük diğer maske büyük.Aralarında fark var mı derseniz evet.Çok şaşırdım şuan.Hangisi yeni versiyonu bilmiyorum ama ilk bitirdiğim büyük paketteki kaktüslü maske çok iyi geldi cildime.Cildimdeki tahrişi giderdi ve aşırı güzel nemlendirdi.Diğer küçük paketteki kaktüslüyü kullandığımda bu etkileri daha azdı.Demek bundanmış.Ama bu maskelerden en sevdiğim kaktüslü olanı oldu.

Loess Siyah Nokta Burun Bandı- Paketteki son maskeyi de kulandım.Daha önce de baya bahsettim bu üründen ve yazısını da yazmıştım(ürün adına tıklayarak okuyabilirsiniz).Bu maske biraz sert yapıda olduğu için burnu bolca ıslatıp öyle uygulamak gerekiyor ki siyah noktalara ulaşıp temizleyebilsin.Tüm siyah noktaları temizlemiyor ama ulaştıklarını tamamen temizliyor.

3x Rituel de Beaute Burun Bandı*- İşte benim favorim.Gerçi Watsons'ın burun bantlarını daha çok seviyorum ama bu daha uygun fiyatlı.Bir de hayvan deneyi yapmıyor.Bu burun bandının yapısı daha yumuşak ve burun üstünde her yere ulaşıyor.Siyah noktaları çok iyi temizliyor.Tamamen tüm siyah noktalara ulaşamasa da burun üzerindeki o pütürlü görünümü gideriyor.

Bee Beauty Micellar Makyaj Temizleme Mendili*- Paraben ,alkol içermez.Cildinizdeki kiri,makyajı ve fazla yağı ekstra durulama gerektirmeden nazikçe temizlemek için misel su teknolojisiyle geliştirilmiştir.İçerdiği misel tanecikler ve vitaminler sayesinde cildinizi kolayca temizler ve nemlendirir.Cilde anında temizlenmiş,tazelenmiş ve nemlenmiş hissi verir.Kullandığım en başarılı makyaj temizleme mendillerinden.Hatta fiyatı da çok uygun.Sanırım misel su içerdiği için diğer makyaj temizleme mendillerine göre makyajı bir tık daha iyi ve hızlı çıkarıyor.Tek başına kullanımda da iyi ama suya dayanıklı bir makyaj yaptıysam önce makyaj temizleme balmıyla makyajı eritiyorum ardından bu mendille tamamen temizliyorum ve cildim pırıl pırıl oluyor.Dediği gibi ciltte nemli bir bitiş sağlıyor.Herhangi bir sivilcelenme yapmadı benim cildimde.

Sleepy Sensitive Islak Havlu*- Alkol,paraben içermez.Bu sarı ve küçük olanı.Elimin altında her zaman bulundururum ıslak mendil.Bu sefer bunu bitirmişim.Yapısı çok ince ve biraz ıslak.Bu tarz mendilleri çok sevmiyorum ama Sleepy güvendiğim bir marka ve ürünlerinden sağlık açısından memnunum.Tatlı bir kokuya sahip.Makyajımı bununla çıkarmıyorum ama elimde birşey denediğimde,masamdaki ufak bir tozu almak istediğimde yada dışardayken elimi silmek istediğimde fena bir ürün değildi.


Etude House Lash Perm Proof Mascara- Kore rimellerinin çoğunun kirpiklere etkisi azdır.Daha çok suya dayanıklılık özelliğini konuştururlar.Etude House'un bu rimeli eğik bir fırçaya sahip ve bu da kirpiklerin kıvrılmasına yardımcı oluyor.Bu rimel hem kirpikleri kıvırdı hem de doğal bir yoğunluk sağladı kirpiklerime.Üstelik suya dayanıklı da olduğu için uzun süre akmadan kaldı.Bence başarılı bir ürün ama kuruyup macun gibi kıvama geldiği için(1) kullanılamaz halde ve çöpe gidiyor.

Golden Rose City Style Mascara*- Plastik,kısa ve uzun ayrı ayrı kıllara sahip bu rimel de hem kıvırma hem de kirpiklere hacim verme konusunda iyi.Özellikle hacim ve kirpikleri tek tek tarama,uzatma konusunda çok başarılı.Zayıf kirpiklere bile hacim verebileceğini düşünüyorum.Uygun fiyatlı başarılı rimeller arasında.

XP Mineral Formulation Concealer 01*- Bir ürünün 0 numarası neden bu kadar koyu olabilir.Hatta bildiğiniz turuncu duruyor(2).Rengi o kadar koyu ki kapatıcılık özelliğini fark edemiyordum.Aslında corrector olarak kullansam mı diye düşündüm ama leke gibi durduğunu görünce vaz geçtim.Bu da çöpe giden ürünşerden oldu.

Beauty Blender*- Benim emektar süngerim artık yeter kullanma ben diyor😄 Bir ara üst kısımları küflendi zannedip kesmiştim meğer fondöten lekesiymiş ama artık bu sefer gerçekten içi hafiften renk değştirmeye başlayınca çöpe atma vakti geldi dedim.Başarılı bir makyaj süngeriydi.Daha iyilerini de kullandım.Tekrar alır mıyım bilmiyorum.Fiyatı baya yüksek.Belki indirimde değişik desende yada koleksiyon tarzı bir ürün çıkarırlarsa alabilirim.

Uygun Fiyatlı Çeyrek Makyaj Süngeri- Bu süngeri,makyajı yeni yeni tanıdığım zamanlarda almıştım ve çok başarılı geliyorlardı bana hatta öylelerdi.Güzel dağıtıyorlardı.Ama baya eskidi ve yapısı falan değişti.Sanki yüzeyi cilalı gibi oldu.Fondöteni sürerken iz bırakmaya başladı.Bu yüzden çöpe gidiyor.

E.l.f. Powder Brush*- Caaanım pudra fırçamın maalesef fırçanın kılları üzerine sanırım mum damladığı için çöpe gidiyor(4).Muhteşem bir fırça.Bu haldeyken bile kullanmayı denedim ama cildime zarar verdiği için bıraktım.Yumuşacık kılları var ve düz olduğu için pudrayı çok iyi uyguluyor.Ayrıca bronzer ve allık uygulamada da iyi.E.l.f.'in en başarılı ürünlerinden.Eğer denemek istediğiniz bir ürünse mutlaka alın.

Rivecowe Flexible Liquid Brushpen Eyeliner- Oldukça başarılı,Kore'nin meşhur kıl fırçalı eyelinerlarından.Bu markanın ürünleri gerçekten çok şirin duruyor ama ben sadece bu eyelinerı deneyebildim ve beğendim.Diğer Kore eyelinerlarına göre bir tık daha kalın çekiyordu ama hem ıslaklığı,hem siyahlığı hem de kıl fırçasıyla oldukça iyi bir üründü.(3)

Mistine Ultimate Maximum Black Eyeliner- Tayland ürünü olan bu eyeliner muhteşem.Bu zamana kadar kullandığım en en en güzel eyeliner.Fırçası kıl ve incecik.Hem ince hem kalın eyelinerı rahatlıkla çekebiliyorsunuz.Eyeliner kuyruğunu incecik uzatabiliyorsunuz.Düz bir şekilde sürebiliyorsunuz.Herşeyiyle muhteşem bir üründü ama kayboldu😄Sanırım ülkemizde satışı da yok,bana da Taylandlı bir arkadaşım hediye etmişti.Bir yerlerde bulursanız bana da haber verin😄


Note BB Lip Corrector 03*- Aslında kendi rengi de çok hoş ama parlatıcı gibi bir yapıda olduğu için renk çok fazla belli olmuyor.Ama aralarından en güzel rengi almışım😄Bu ürünün en sevdiğim özelliği adından da anlaşılacağı gibi bb düzeltici gibi yani dudağı,sanki cilde bb krem uygular gibi güzelleştiriyor.Bu da özellikle likit mat ruj öncesi uygulandığından rujun muhteşem,pürüzsüz ve kusursuz durmasını sağlıyor.Bu da bir yerlerdeydi ama kaybolmuş😄



3


2


1


4

Ekim ayında bitirdiğim,çöpe gönderdiğim ve kaybettiğim ürünler bunlardı😄Umarım keyifle okumuşsunuzdur ve aralarında merak ettiğiniz ürünler varsa fikir olmuştur.Mutlu hafta sonları🧡

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Golden Rose'un City Style rimeli ablamda vardı önceden, gerçekten hem uygun fiyatlı hem de başarılı bir ürün :)
    Kaybolan ürünlerinize üzüldüm,bir şeyi hevesle alıp tadını çıkaramadan kaybetmek hoş olmuyor :(

    Onun haricinde bitenler yazılarınızı keyifle okuyorum, emeklerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Golden Rose'un bu renkli rimelleri gerçekten çok iyi✔Kaybolacağı varmış😄Çok teşekkür ederim kocaman sevgiler🧡

      Sil
  2. Elf fırçayı merak ettim görüp duruyordum watsons da

    YanıtlaSil