Malefiz: Kötülüğün Gücü Film Konusu ve Yorumlarım


Ülke: Amerika

Tür: Fantastik

Süre: 159 dakika


Oyuncular:

Malefiz- Angelina Jolie

Prenses Aurora- Elle Fanning

Diaval- Sam Riley

Kraliçe Ingrith- Michelle Pfeiffer

Prens Philip- Harris Dickinson

Conall- Chiwetel Eiofor


Konusu:

Bir önceki hikayesinde Aurora ve Malefiz arasında düşmanlık var gibi görünse de hikayenin gerçeği anlatılmıştı.Zamanla Malefiz ve Aurora arasındaki ilişki bu düşmanlıktan sevgiye dönüşür öyle ki farkında olmasalar bile anne-kız ilişkisine dönüşmüştür.Malefiz'in 2. filmi olan Kötülüğün Gücü'nde bu ilişki ve güveni sarsacak birçok yanlış anlaşılma olacaktır ama herkes kendi tarafını seçmelidir.Çünkü artık bu,insanlar ve Malefiz'in ormanında yaşayanlar arasında (filmde Murslular diye anladım bu karakterleri ama aradım ve tam olarak ne olduklarını bulamadım.Hatta Malefiz'in ailesine de Fey deniyordu bu tabiri de bulamadım) bir savaştır.Eskiye sünger çekilmiş birçok yapılan ve intikam Malefiz tarafındakilerce unutulmuş ve insanların da bu şekilde düşündüğü zannedilmektedir.Fakat bu uğurda babası,abisi hatta krallığını kaybeden Kraliçe Ingrith bu olanları unutmaz ve kendisini büyük bir savaşa hazırlar.Ormandan birçok canlı kaçırır,tutsak eder.Bunları yok etmek için formüller denettirir.Sonunda onları yok edecek şeyi bulur ve savaşı başlatır.Aynı zamanda da oğlunun nişanlısı olan Aurora'yı da kendi safına çekmeye çalışır.Yaptığı kötülükleri Malefiz'in üzerine atarak Aurora'nın aklını çeler ve Malefiz'in kötü olduğuna onu inandırır.Peki Aurora insanların mı yoksa yıllarca beraber yaşadığı ormandaki dostlarının yanında mı olacaktır?Yada şöyle diyelim iyiliği seçerek iki tarafın mutlu olmasına yardımcı mı olacaktır yoksa kötülüğe inanıp bu düşmanlığı pekiştirecek midir? Ormandakilere oldukça zararı dokunan Kraliçe Ingrith mi yoksa kötü zannedilen Malefiz mi bu savaşı kazanacaktır?


Yorumlarım:

Filmin ismine baktığımda Disney filmine bu isim biraz tuhaf dedim.Kötülüğü film yapmak Disney'e göre bir olay değil ve bundan birşey çıkacağını tahmin ettim.Kötü zannedilen aslında Malefiz ve ormandakiler olsa da aslında onlara yaşama hakkı vermeyen insanlar çıkacaktır.Bir nevi insanların kötülüğüyle savaşmayı,kötülüğün gücü diye tanımlamışlar.

Filmde ormandaki yaratıklar çok tatlıydı.Kaçırılan mantar gibi birşey vardı.Kurtulur diye umdum.Kurtuldu mu kurtulmadı mı söylemeyeyim spoiler olmasın.Ya bu yaratıkları hayvan olarak mı gördüm nedir film boyunca kıyamadım.Bir tane de kirpi gibi birşey vardı nasıl tatlı.Malefiz'i gördüğünde 'Malegudut' deyişi acayip tatlı.

Türkçe dublajlı izledim.Malefiz ve Kraliçe Ingrith'in sesleri aynı geldi bana.Aynı kişi seslendirdi sanırım.

Ormandakilerin Prenses Aurora'nın düğünü için saraya geldiği insanların arasına girdikleri sahne çok hoştu.

Malefiz'in atası anka kuşuymuş ve filmin sonlarında bu konuyla alakalı çok havalı sahneler var.Hatta bir ara böyle bitemez herhalde diyorsunuz,o ara sabırla izlemeye devam edin.Bu karakteri Angelina Jolie'den başka kimse oynayamazdı herhalde harika oynamış.

Müzikleri de çok güzeldi.












SPOILER!



Bu sahne harikaydı;

Aurora: Vay vay!

Malefiz: Merhaba böcek.

Sonu duygusaldı.Bir ara dönüşme sahnesi olacak Malefiz'in ve bu da Aurora'nın gözyaşlarıyla oluyor.Güzel bir sahneydi. 


Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Oyuncu kadrosu deneyimli film.
    Konusuda güzel not aldım teşşekkürler editö

    YanıtlaSil