Pastel Moonlight Highlighter


Merhaba~

Pastel son zamanlarda mini likit aydınlatıcı serisi çıkardı.Belki görmüşsünüzdür,aşırı şirinler ve değişik renkler var.Bu serideki Moonlight ve Sunlight renkleri çok daha önceden büyük boy olarak üretilmişlerdi.Moonlight ilk çıktığı zaman Benefit Highbeam'e aşırı benzediği için denemek istedim.Benefit Highbeam aşırı pahalıydı şimdi ne kadar olmuştur kim bilir ama Moonlight ona göre daha uygun fiyatlı olunca tercihimi Moonlight'tan yana kullandım.Sunlight'ı değil de Moonlight'ı seçme sebebimin bir tanesi Highbeam'e benzemesi.Diğer sebebi de çoğu zaman beyaz ten makyajını severim ve Sunlight sanki biraz daha bronz tene yakışan bir ton,bu da daha çok beyaz tene yakışan bir ürün diye bunu aldım.Şimdi sizlere Pastel Moonlight aydınlatıcıyı anlatacağım efenim buyrunuz 😄



Likit formda,cam bir kutuda ve aydınlatıcının kendi rengi gibi uçuk pembe bir kapağı var.Oje gibi de bir fırçası var.Likit yapıda olduğu için uygulaması dağıtması oldukça kolay.Hatta yapısından dolayı ben bazen bu ürünü baz olarak bile kullanıyorum ve harika oluyor.Fondötenin daha ışıltı ve nemli durmasını sağlıyor.Bunun bazı da çıkarılabilir aslında yada denemediyseniz baz olarak da bir deneyin derim.Çok açık pembe tonlu bir aydınlatıcı ama yansıması gümüş-gri-beyaz tonlarda ve bu da sim sim yansımadan çok metalik,ayna gibi bir yansıma sağlıyor ki ben bu tür yansımaları,bu tarz etkiye sahip aydınlatıcıları daha çok seviyorum.Minik minik bolca sim var ama çok ışık olan ortamda belli oluyor.Beyaz ten makyajına çok yakışır.Özellikle açık lila bir farla kombini muhteşem olur diye düşünüyorum.Elle güzel dağılıyor,bolca ürün kalıyor ciltte.Süngerle dağıtırken biraz zor dağılıyor,parça parça,bir kısımda az bir kısımda çok kalıyor.Fırçayla biraz uğraştırıyor ve eşit dağıtmıyor.Benim tercihim elle dağıtmak oluyor.Hem kolay dağılıyor hem de kontrol edilmesi daha kolay oluyor.Ciltte duruşu,ışıktaki yansıması gerçekten çok hoş bir aydınlatıcı.Highbeam'e benzettiğim için karşılaştırmasını da yaptım*.

Pastel hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka.













Yukarıdaki aydınlatıcı olmadan alttaki aydınlatıcı uygulanmış fondöten görüntüsü.



*

Üstteki Highbeam alttaki Moonlight.Highbeam biraz daha sıcak tonluyken Moonlight soğuk tonlara sahip.Ben ikisi arasından Moonlight'ı tercih ederim.Yansıma açısından da Highbeam'den daha iyi olduğunu düşünüyorum.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. İlk çıktığı zaman almıştım ve severek kullanmaya devam ediyorum

    YanıtlaSil
  2. İsmi de çok hoşmuş , ay ışığı :) Bari yerli markalar ingilizce isim vermese ürünlerine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna da zamanla özenirler umarım😊Türkçe isimler oldukça hoş durur ürünlerin üzerinde👌

      Sil