DOĞUM GÜNÜ HEDİYELERİM 2020 | WHAT I GOT FOR MY BIRTHDAY


Bu ay doğum günüm vardı.Youtube'da 'What I Got For My Birthday' videolarını izlemeyi çok seviyorum.Blogda da birkaç sene böyle yazılarım olmuştu.Bu sene de yazayım dedim.Doğum günü olayına değer veren biriyim.Mümkün olduğu kadar sevdiklerimin doğum günlerini unutmam ve kutlamaya çalışırım.Benimki de genelde unutulmaz 😄 Doğum günümü kutlayan,tebrik eden,güzel dileklerde bulunan herkese buradan da çok teşekkür ederim🧡 Bakalım doğum günümde neler gelmiş.




Aslında istediğim çoğu şeyi çevremdekilere söyledim ki boşuna masraf olmasın.Son senelerde böyle yapmaya karar verdik 😄 Bu sene de devam etti bu.Aslında eskiden sadece kozmetiğe ilgim olsa da son senelerde kitap,kıyafet,ev dekoru,kırtasiye gibi şeylere de merak saldım.Neyse en azından çeşitlenmiş oldu hediyelerim 😄 

A101'e çok güzel mutfak eşyaları gelmiş,çoğuna bayıldım.Değişik desenlerde metal tepsiler de gelmiş.Ben de yukarıda görmüş olduğunuz pastel renklerde desene sahip tepsiye bayıldım.Fotoğraflarım için harika olur derken birden hediye olarak geldi.Yanında ise uzun zamandır almayı düşündüğüm ve merak ettiğim bir dönemi anlatan Ahmet Şimşirligil'in Elveda kitabını aldım hediye olarak.Aşırı sevindim bu hediyelerime.


Benim karakterli ürünleri ne kadar sevdiğimi biliyorsunuz.Doğum günümde hediye olarak Köstebek'ten çok sevimli Snoopy deseni olan bir pijama takımı aldım🤩 Bayıldım tam benlik.Bunun yanında Revolution'ın Sebile Night 2 Night paleti de geldi.Bildiğiniz gibi Revolution ve Sebile Ölmez iş birliği yaptılar; 2 palet ve ruj çıkardılar.Paletleri aşırı güzel duruyordu ama hangisini alacağıma karar verememiştim.


İkisi de hediye olarak geldi 😄 Revolution Sebile Day 2 Day de bir diğer hediyem oldu 🤩Day 2 Day daha toprak,turuncu tonlarda günlük bir paletken Night 2 Night orijinal değişik renklere sahip bir palet.İkisindeki renklere de bayıldım ve henüz kullanmaya kıyamadım 😄

Denedikten sonra yazılarını paylaşacağım😉

Hediyelerimin hepsine bayıldım ve severek kullanacağım.Hediyeleri verenlere kocaman teşekkür ediyorum 😘


Firmalar da farkında olmadan hediye göndermişler 😄 Idefix'ten Sabit Fikir dergisinin Ocak 2020 sayısı,Watsons'tan ise NYX'in yeni fondöteni Born To Glow!'un üç renginin (03 Porcelain,06 Vanilla,09 Medium Olive) testerı geldi.

Yorum Gönder

0 Yorumlar