GOSH BOOMBASTIC XXL VOLUME MASCARA İNCELEME YAZISI


Gosh markası oldukça başarılı ve uygun fiyatlı ürünlere sahip güzel bir marka.Gratislerden çekilmesi kötü oldu ama tekrar ülkemize gelir mi yada farklı bir yerde satışı var mı bilemiyorum.Benim de birkaç ürününü deneme şansım oldu.Özellikle en çok övülen ürünlerinden olan Boombastic rimelini çok merak ettiğim için ülkemizden çekilmeden aldım bir tane.Bakalım övüldüğü kadar var mıymış.




Dışı sade,siyah ve düz plastik bir kap.Bunun farklı bir versiyonu daha var;Swirl Volume diye ve içerisinde argan yağı varmış,onun rengi yeşil.Bunun içeriğinde herhangi bir ek yok ve XXL Volume olarak geçiyor.Fırçası plastik,sık ve küçük kıllardan oluşuyor.Hatta fırçanın uç kısmında da kıllar var.Bunları kirpikleri biraz daha belirginleştirmek için kullanabilirsiniz.Bu tarz fırçalar bende işe yarıyor açıkçası.Kirpiklerimi daha belirgin hale getiriyor ve tam istediğim görüntüyü alıyorum.Bu rimelin de kirpiklerime etkisi; kirpiklerimi ince ince ayrılmış,uzun ve siyah göstermesi oldu.Bu şekilde kirpiklerin uzun ve ince ince ayrılmış görünümünü ben çok seviyorum ve günlük makyajımda da bu tarz durmasını istiyorum rimelimin.Bu yüzden Gosh'ın bu rimelini çok sevdim.Aşırı yoğunluk vermiyor ve kirpikte ağırlık yapmıyor ama kirpikleri belirginleştiriyor.Alt kirpikleri de tarıyor ve çok güzel belirginleştiriyor.


Ben bu rimeli günlük kullanım için çok çok başarılı buldum.Hatta birkaç kat uygulandığında hacim de verebileceğini düşünüyorum.Aslında rimelin vaadi XXL hacim ama bu hacimi uzatmak ve kirpikleri ince ince belli etmek şeklinde sunuyorlarsa tamam ama mesela bir Maybelline Push-Up Drama veya Loreal Paradise kadar yoğunluk vermiyor.Bir de maalesef kalıcı değil.Baya akıyor göz altına zamanla.Hatta panda gibi oluyorsunuz.Waterproof versiyonu olsaydı baya iyi olurdu.Buna rağmen benim favori rimellerim arasında ve çok severek kullanıyorum.

Gosh hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka.


Yorum Gönder

0 Yorumlar